Oprettet December 19, 2010 Hva laver i allesammen? synes her er så stille :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2010 Har lige pyntet juletræet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2010 Har lige købt en masse tøj på nettet :loveshower Og nu er jeg på vej i seng. skal op 5.30 i morgen og på job... Godnat :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2010 Har lige købt en masse tøj på nettet :loveshower Og nu er jeg på vej i seng. skal op 5.30 i morgen og på job... Godnat :balloons Det var først på dagen :) ( er sikkert også selv oppe ved den tid - meget morgenfriske unger GAAB :blush ) Nat nat du... Sov godt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2010 Har haft en rigtig travl weekend, så var temmelig glad for at bilka havde længe åbent i dag - så der har jeg lige været :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2010 Var igang med at redigere billeder - men så kom manden hjem med mad.. og NU sidder jeg her... og ser film på tv2 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2010 Jamen jeg mindes ikke hvornår vi sidst har haft så travl en december :jul3: Vi har skulle noget samtlige weekender, både fredag, lørdag og søndag,så jeg er snart godt brugt og træt :zzz :zzz :zzz Bliver helt underligt når det så er overstået.. Men i dag har vi haft et rigtig godt vennepar på besøg hele dagen og det har været super hyggeligt, men nu er jeg træt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Har lige lagt bassen til at sove. Han blev ringet hjem fra dagplejen med 39,2 i feber. Han er lidt slatten og spiser ikke så meget, men har ellers været ret glad og har leget godt. Så nu holder vi juleferie til d. 3/1. Ellers sidder jeg og ser politistationen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Jeg er på arbejdet, rigtig hyggelige i snevejer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Er ved at se serier på nettet, kan ik vente på næste sæson starter. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Er færdig med putning, oprydning, vasketøj og madpakker - så nu er der lige lidt BK tid inden ZzzzZZzz ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Er færdig med putning, oprydning, vasketøj og madpakker - så nu er der lige lidt BK tid inden ZzzzZZzz ^_^ Ja det er utroligt sådan en tid alt det praktisk skidt tager :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 desperate Housewife Dem har jeg også lige set idag... Go' fornøjelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Forsøger at få August puttet, han er ikke skide god til det i øjeblikket men sådan er det jo i perioder, eller kigger jeg vist bare rundt på nettet og ven´ter på at vaskemaskinen er færdig så jeg kan komme i seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Dem har jeg også lige set idag... Go' fornøjelse takker er ca halvvejs gennem afsnittene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 manden ligger på sofaen og stor snorker, jeg ser Det søde liv om kransekage. Hun laver ringene til kage uden forme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Sidder og slapper af... LANG arbejdsdag... hovedpine!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Prøver at tage mig sammen til, at pakke den sidste julegave ind og lægge vasketøj sammen, men tror min r*v er limet fast til stolen :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Prøver at tage mig sammen til, at pakke den sidste julegave ind og lægge vasketøj sammen, men tror min r*v er limet fast til stolen :lol Åhhh hvor jeg kender det.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Har lige gået en rask tur i snevejret ^_^ Herligt forfriskende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Har lige gået en rask tur i snevejret ^_^ Herligt forfriskende Ej det lyder jo ligefrem sundt ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites