Mette A.

Ihh altså hvor er jeg bare dum!

13 indlæg i dette emne

Jeg kunne slå migselv lige nu :klap

Har lige været på en sviptur til jylland over weekenden og glemte selvfølgelig at få mine mini p-piller med mig. "Nå" tænker jeg, "Så må vi jo bare sørge for at bruge anden beskyttelse når jeg kommer hjem". Kommer så først hjem meeeeget tidligt mandag morgen, hvor jeg har kørt det meste af natten og bare er røvtræt. Så ligger jeg der og halvsover og kæresten har lige været i bad, da han så kommer og putter sig ind til mig i sengen. Det ender selvfølgelig med at vi har sex, og da jeg så står op om morgenen og skal til at tage min mini p-pille som en del af rutinen, så slår det mig... DOH, vi brugte jo ikke beskyttelse!

Så nu sidder jeg bare og føler mig SÅ dum... armen altså, jeg er forhelved ikke en teenager mere.. burde have lært min lektie! Ringede lige og snakkede med lægen til morgen for at høre om det kunne skade et eventuelt foster hvis jeg fortsatte med at tage pillerne nu - og det kunne det, så de bliver lagt på hylden til jeg kan teste. Han gjorde mig så opmærksom på at jeg godt kunne nå at tage en fortrydelsespille endnu... Den havde jeg så slet ikke overvejet, så det tog mig lidt på sengen (hø hø :lolhit ).

Efter lidt overvejelse tror jeg ikke jeg vil tage nogen fortrydelsespille... Lise er godt nok kun lige 4½ måned og vi havde bestemt IKKE regnet med at skulle have nogen lillebrøster så hurtigt efter... men vi VIL jo gerne have en nr. 2... på et tidspunkt... så hvis det er der skulle være en lille bandit der havde sat sig fast allerede nu... ja så var det nok bare meningen og så vil jeg da ikke frarøve ham/hende livet..

Men kryds nu alligevel fingre for at jeg ikke er blevet gravid allerede igen nu! Selvom det er min egen skyld at jeg er så dum <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde nok taget en fortrydelsespille med det samme, hvis du håber på at du ikke er gravid :unsure

Men jeg krydser fingre for at der ikke er sket noget så :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg stod også og frygtede en graviditet, da Anna var ca. 4½ måned - det var ikke sjovt!

Jeg håber den ikke er der! (det er ikke så tit man håber det for nogen herinde ;))

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da et dilemma du har fået sat dig i :kram2 hvad siger manden til det? Jeg krydser for at en enkel gang ikke er nok - og hvis det er, er der heldigvis andre der har prøvet det før jer og de har klarer sig helt fint. Men krydser nu fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg kender det! :rolleyes Vi er nogle fjolser herhjemme, og det sker gang på gang.... Vi lærer det aldrig- og derfor er der ingen tvivl om at når vi engang har lavet nummer 3, så vil jeg steriliseres :whistling

Håber du får det resultat du ønsker :) - Iøvrigt så skader fortrydelsespiller ikke en evt ny graviditet, men kan forhindre ægløsningen hvis den ikke allerede er indtruffet. Det står der i alt fald på pakkerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser :kram2 det er et frygteligt dilemma, fordi man jo ønsker sig en lille ny mere, bare ikke lige nu! :prik men alligevel kan jeg ikke lade være med at juble en smule indeni HVIS nu jeg er blevet gravid - for tænk sig, en lille ny baby mere! :rolleyes men altså, det er jo for tidligt endnu

Oddsne for at jeg er blevet gravid er meget små, da jeg stadig fuldammer og endnu ikke har fået min mens.. men ja, muligheden er der. Manden støtter fuldt op om mig, både om jeg vælger pillen eller ej. Så det er helt op til mig - han har ikke noget imod en lille ny nu, men synes nok også det er bedst at vente lidt endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan da ikke sige andet end KLOVN :balloons :loveshower

Der findes en løsning på alt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide hvad det er endt med ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev enige om at tage chancen uden fortrydelsespille. Imorgen er det 3 uger siden, så der kan jeg teste - men tror nu ikke der er noget for var til lægen torsdag med noget andet og der tjekkede hun lige min urin og sagde at der var intet der tydede på at jeg var gravid.

Men ja, det var stadig lidt tidligt der at teste, så nu må vi se imorgen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg testet til morgen og der var end ikke antydningen af en streg :) så altså bragende negativ.

Det er jo meget godt, men må indrømme jeg lige kunne mærke skuffelsen stikke lidt :rolleyes - man vil jo så gerne have en til, men det er bare timingen der er lidt dårlig. Men ja, nu kan vi jo så selv få lov til at bestemme hvornår det skal være!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi :kiss

Det kan være i skal have snakken derhjemme så? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe den har vi allerede haft og er blevet enige om til foråret så går vi så småt igang med næste PB :gravid jeg var 8 mdr om at blive gravid med Lise, så tænker at der så nok ender med at være ca. 2 år imellem dem, hvis jeg er lige så lang tid om det næste gang. Det synes jeg er meget passende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER