brineh

Body hvor længe??

24 indlæg i dette emne

Jeg har tænkt på, hvor gamle er de små når man ikke længere bruger body?

For kan se H&M bodyer kun går op til str. 86 og det er den str. David bruger allerede, kan godt lide bodyerne fra H&M så det er da super ærgerligt ikke at kunne købe bodyer der mere!

Hvor tidligt kan man gå over til det 2 delte undertøj (underbukser og undertrøje) ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså det vælger man jo i princippet selv ;)

Men det er i hvert fald en god idé at gå over til todelt, når der skal pottetrænes og når barnet selv vil tage tøjet af :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg satser på det bliver ca når hun smider bleen.. Indtil da er body nemmest og mest praktisk, synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isaac brugte til 104, da var han cirka 2 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lidt samme problem, for Marlon bruger også 86, og synes det er svært at finde bodyer som er større.... Eller, udvalget begrænses hvert fald....

Jeg ville da gerne bruge body til han smider bleen, for synes det er rart der er noget til at holde bleen på plads :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også svært ved at finde bodyer til drengene større end 92. Ville gerne have haft dem begge i bodyer lidt længere end det blev til, men havde svært ved at finde nogen som var store nok. Syntes at det er så dejligt at bodyer ikke skiller på maven så børnene ikke bliver kolde. Den ældste gik i dem ca til han var 2 1/2 og den yngste som er stor af størrelse kun til han var to år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isabella brugte til str 92, hvor hun var ca 2 år. Hun smed bleen om dagen, mens vi lå på neo med K. Vi brugte meget Hollys, da de laver lækre bodyer i str 92. Friends laver også til str 98, og de er ret store i størrelsen synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H&M begynder at lave bodys til str.92 ;) so have no fear.

Silke bruger stadig str.86 men har indkøbt undertøj. Håber på lidt bedre vejr her til sommer, så vi kan øve lidt mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Name It laver body'er til str. 98

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H&M begynder at lave bodys til str.92 ;) so have no fear.

Silke bruger stadig str.86 men har indkøbt undertøj. Håber på lidt bedre vejr her til sommer, så vi kan øve lidt mere..

Har du insider-viden :D Ved du noget om hvornår de kommer i handlen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kom af sig selv, da de ikke måtte have body på da de startede i henholdsvis dp og vs som 14 måneder gamle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kom af sig selv, da de ikke måtte have body på da de startede i henholdsvis dp og vs som 14 måneder gamle.

Ej, en underlig regel :blink

Hvorfor måtte de ikke det?? Ville da synes det var nemmere at knappe en body op, end at få underbukser af og på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du insider-viden :D Ved du noget om hvornår de kommer i handlen?

Jeg har fået af vide i 2 forretninger nu at babyafdelingen rykker op til str.92..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået af vide i 2 forretninger nu at babyafdelingen rykker op til str.92..

Det er fantastiske nyheder..... Har sørget over tabet af H&M bodyerne...... :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Name it og Bilka har da body der er str en 86 så vi er klartil str 92.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, en underlig regel :blink

Hvorfor måtte de ikke det?? Ville da synes det var nemmere at knappe en body op, end at få underbukser af og på?

Da jeg arbejdede i VS anbefalede man også at børn fra 2 år havde 2-delt undertøj på. Så kan de selv tage tøj af og på og det er nemmere når de skal øve sig i at gå på toilettet.

Så længe barnet er så lille at det bliver skiftet på puslebord, så synes jeg også at det er nemmere med body :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres svar :)

Det er da en super god nyhed med at der kommer bodyer i str. 92 i H&M :loveshower

Så er det bare hvornår det de mon kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg arbejdede i VS anbefalede man også at børn fra 2 år havde 2-delt undertøj på. Så kan de selv tage tøj af og på og det er nemmere når de skal øve sig i at gå på toilettet.

Så længe barnet er så lille at det bliver skiftet på puslebord, så synes jeg også at det er nemmere med body :)

Ja, på den måde kan jeg godt se det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, på den måde kan jeg godt se det :)

Nede i vores vuggestue kan jeg se de lukker bodyen over skulderen mens de øver på toilet for den ikke er i vejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har netop købt en body i H&M str. 92 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt at nogle vuggestuer eller dagplejere ikke ønsker børnene har bodyer på, da det i længden kan være hårdt for fingerne, at knappe knapperne der er i dem :) Heldigvis må Sofia godt have body på i hendes vuggestue..

Men jeg har købt mange bodyer i Tøj og Sko og Bilka til omkring 15 kroner stykket i str 86 og jeg er ret sikker på der også var større størrelser.. Og de er faktisk super gode og har en god kvalitet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har netop købt en body i H&M str. 92 :loveshower

Jeg var os i H&M i mandags og fandt en MASSE bodyer i str. 92 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så bodyer i str 92 i Kvickly i dag.. 4 langærmede bodyer til 99.95 kroner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var os i H&M i mandags og fandt en MASSE bodyer i str. 92 :loveshower

Jeg skulle også lige til at skrive at jeg så i deres nye katalog at der er bodyer i str 92 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER