Besvaret July 14, 2012 Hvad med Sasja? Kan staves på mange måder, og synes da at det lyder sødt med Sasja Marie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2012 Gerda Marie (det hedder min mormor :) ) Julia Marie Mira Marie Mille Marie (taget fra vores egen liste) Ida Marie (hedder min moster - skøn kvinde - smukt navn, manden kan desværre ikke lide det) Anja Marie Gitte Marie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2012 Leah Marie - det er min favorit :loveshower Synes dog også Sasja Marie er et godt bud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2012 Min første tanke var Vilde - Silje og Vilde passer godt sammen synes jeg :) Og Vilde Marie lyder også supergodt. Undersøgte lige topnavne for Sverige og Norge, da jeg synes Silje har sådan en dejlig nordisk klang. Der sprang Elsa mig lige i øjnene - i danske øjne dejlig anderledes, men nemt og ikke for specielt. Sveriges top 5 (2011): Alice Maja Elsa Julia Linnea Norges top 5 (2011): Emma Nora Sara Sofie Linnea Ellers kan jeg komme i tanker om de her navne som (måske?) opfylder dine krav: Ella Kajsa Rose Selma Vera Thea Lise Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2012 Kom lige i tanke om Vilja .. Synes det er så fint :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2012 Norges top 5 (2011): Emma Nora Sara Sofie Linnea Ej, Nora er da bare helt vildt fint! Det er straks røget på min liste :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2012 Ej, Nora er da bare helt vildt fint! Det er straks røget på min liste :biglove Kan bare ikle lade være med at tænke på den tegnefilm med Nora malkeko, men sådan er det vel med alle navne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2012 Tak for alle jeres bud :) Vi er slet ikke enige.. Men nu har vi da en håndfuld at gå videre med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2012 Silje Kirstine og... Kamille Marie Fie Marie Clara Marie Lea Marie Sine Marie Lærke Marie Ida Marie Sofie Marie Alberte Marie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2012 Ej, Nora er da bare helt vildt fint! Det er straks røget på min liste :biglove SAME :D :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites