JaMa

Seabands

10 indlæg i dette emne

Hej! Jeg er i dag 6+1 og har den stygge kvalme, det kommer sådan lidt ud af det blå hvor jeg bliver virkeligt utilpas, forkvalmet og let svimmel. Så varer det nogle timer, hvis ikke resten af dagen... Så nu er jeg begyndt at tænke lidt over om jeg kan gøre noget ved det. Så vil høre om der har lyst til at dele deres erfaringer med seabands med mig? :)

Del dette indlæg

Jeg har mine på hele tiden, på nær når jeg er i bad, og jeg kan bestemt mærke forskel hvis jeg ikke har dem på ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hos mig har seaband ikke virket. Desværre heller ikke rigtig akupunktur.

Det eneste jeg kunne gøre var at spise lidt hele tiden. Kiks mm. Desværre varierede det hver dag hvad der virkede. Så jeg vil klart anbefale mange små måltider.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, jeg kastede op uanset om de var på eller ej - tør dog ikke sige, om det havde været endnu værre, hvis jeg ik havde haft dem på. Turde simpelthen ik tage dem af! I og med at det ikke er piller og de ikke er særlig dyre, synes jeg da ligeså godt at du ka prøve om de virker på dig.. Men er også enig i, at du ikke må nå at blive sulten, så kommer kvalmen! Så spise lidt hele tiden..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været rigtig glad for mine seabands. I starten af graviditeten hjalp de rigtig meget! De har ikk fjernet kvalmen helt, men jeg kan klart mærke forskel når jeg ikk har dem på :) mine har jeg også på hele tiden, det er kun når jeg er i bad jeg ikk har dem på, og glemmer jeg at tage dem på efter er bad, kan jeg hurtigt mærke at jeg mangler mine seabands :) Så jeg synes helt sikkert du skal prøve om de virker for dig, de er jo heller ikke så dyre :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har mine på hele tiden, på nær når jeg er i bad, og jeg kan bestemt mærke forskel hvis jeg ikke har dem på ;)

Kunne være mig der skrev det. Har heldigvis ikke haft behov for dem siden uge 14 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har store glæde af dem de dage, hvor jeg har kvalme. På gode dage tager de det hele og ellers tager de toppen så man kan færdes ude :)

Har mine på idag i Djurs sommerland og har en ok god dag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusinde tak for alle jeres svar :loveshower det er dejligt man kan få del i andres viden og erfaringer og at i er så villige til at dele ud :)

Tager helt bestemt en tur i Matas i morgen tidlig og anskaffer mig et par, og så håber jeg på hurtig effekt ;) akupunktur har virket godt på mig i min sidste graviditet, specielt under fødslen var det effektivt. Så tænker at det helt bestemt er et godt forsøg at prøve Seabands, for det er da for træls at ligge med hovedet i en spand hele sommerferien :o

Tak igen :tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var på apoteket og der stod de ved kassen, hende apoteker damen talte meget positivt og meget længe om dem :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var også glade for mine. De tog ikke al kvalmen, men næsten :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER