Barbamama

Mavens placering...

7 indlæg i dette emne

Jeg synes, jeg har hørt en smule af noget i stil med "Ej, du føder ikke foreløbig, den mave sidder alt for højt" (ikke til mig, men sådan i det hele taget), men jeg synes generelt ikke at mavens "placering" har været et hot emne... Er der noget om placeringen, eller er det ammestuesnak? Og hvis der er noget om det, hvor skal man så ønske sig at den er henne, hvis man håber på snart at gå i fødsel? Højt eller lavt? :)

Jeg synes hele tiden at min har siddet højt, men så var det lidt som om at den sank. Igår aftes synes jeg så, at den sad meget højt igen (og var hård som sten foroven og mere blød forneden...) og idag kan jeg ikke lige finde ud af, hvor jeg synes den sidder :huh Måske har jeg stirret mig blind på den... Men ved heller ikke, hvad jeg kigger efter? :help

Del dette indlæg

Åh ha... Jeg bliver hele tiden mødt af beskeden: Så højt som den mave sidder, så sker der ikke noget foreløbig!!! <_<

If. JM har det intet at sige, om maven er sunket eller ej- nogle har en mave som synker og andre har ikke. Min sidder stadig højt, men tynger alligevel mod bækkenet- den er også hård i toppen og blød i bunden.

Vi skal vist forsøge at undgå, at lade os påvirke af alt det vi hører rundt omkring ;) Ellers går vi vist fra forstanden :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skulle ikke have nogen som helst betydning har jeg læst i flere bøger, så jeg vil afskrive det som ammestue snak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ha... Jeg bliver hele tiden mødt af beskeden: Så højt som den mave sidder, så sker der ikke noget foreløbig!!! <_<

If. JM har det intet at sige, om maven er sunket eller ej- nogle har en mave som synker og andre har ikke. Min sidder stadig højt, men tynger alligevel mod bækkenet- den er også hård i toppen og blød i bunden.

Vi skal vist forsøge at undgå, at lade os påvirke af alt det vi hører rundt omkring ;) Ellers går vi vist fra forstanden :blush

TRUE!

og rart at I begge har hørt fra faglige kilder at det ikke har noget at sige :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

min mave sank- og hoppede op igen, da jeg skulle føde her sidste gang... Hun sad aldrig helt fast i bækkenet og er alligevel født på 2 timer, fra ankomst til fødegangen hvor veerne var milde :)

Så jeg tror ikke det har så meget at sige- barnet skal nok komme ud alligevel :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nogle oplever, at den synker, men tror det er vigtigt at holde fast i, at det kun er "nogle" og ikke alle.

Min fine dunk sidder allerede ret lavt, så den kan vist ikke rigtig synke :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan lige opdatere og fortælle, at min mave ikke sank. Den sidder i hvert fald rimelig højt på det sidste billede vi nåede at tage inden fødslen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER