Besvaret December 18, 2010 Jep- nu skal de bare ta' sig lidt sammen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Jeg ser det ikke helt vildt, da Magnus vil alt mulig og ingen ting. Men så da at danmark fik deres første mål efter 7 min. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 ja vi ser det, eller manden ser det, og jeg sidder og snakker herinde og kigger lige op på fjernsynet en gang i mellem. Jeg tror desværre DK taber, men synes da også en bronzemedalje vil være flot at vinde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Jeps, vi ser det. Ligger alle 4 i soveværelset, da TV2 hakker helt vildt i dag på fjernsynet i Stuen... Tak Boxer! Men det er nu hygeligt at putte i sengen... Tror dog ikke på vi vinder :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Det gik dem ikke så godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Jeg endte med at gå op og bade ungerne 10 min inden slut- gad ikke se på det mere, det var jo pinligt :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites