mino

Hvornår ville i ringe til fg

10 indlæg i dette emne

Min svigerinde havde termin igår hele dagen igår havde hun mens smerter ondt i lænden og blodigt udfåld nu har hun " veer" med 5 min mellem rum men hun kan sagtens snakke mellem den og er ikke voldsom plaget men hendes mor var en hurtig føder ( er aldrig nået på fg har født i bilen og hjemme midt på gulvet )

Hun har tid ved jordmoderen 1215 men vi har 45 min til Skejby og jeg hælder nok til at hun skal chekkes også kan man jo altid aflyse tiden ve jordmoderen hvis hun er igang ???,

Del dette indlæg

Øh jeg er lidt forvirret... Er du sammen med svigerinden og vil ringe på hendes vejne eller hvordan? I så fald, har jeg fået at vide dels at man skal ringe når der er ca. 4-5 minutter mellem veerne, og dels at man skal ringe når veerne bliver så "onde" at den gravide ikke vil tale når de står på. Altså, hvis hendes mor var en hurtig føder, og hvis der er 5 minutter mellem, så ville jeg ringe nu :)

Mht. jordemoderen, så har jeg fået at vide ved min jordemoder, at man ikke behøver melde afbud, hvis man går i fødsel. Det skulle ske automatisk så. :) Men jeg ved selvfølgelig ikke, om det er sådan over hele landet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er sammen med hende nu og hun er begyndt og skulle koncentere sig om at trække vejret når veerne er der

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville nok ringe til FG og høre hvad de siger :) Held og lykke til hende! :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

skynd jer afsted... da jeg havde det sådan var jeg 6-7 cm åben og jeg kom ind deromkring...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes ring nu. Og pøj pøj med det :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige en lyn opdate fødegangen ville se hende med det sammen så vi køre nu

KOM SÅ BEBS

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh hvor er det spændende :goodluck og :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ring endelig. De ved bedst hvordan I skal forholde jer derinde :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev tjekket kl 12-13 cirka, og der var intet sket på 2-3 timer.. Blev sendt hjem, og tog først derind igen da veerne kom med 2 min mellemrum.. kl 12 skulle jeg fokusere på vejrtrækningen ;)

Da jeg kom ind blev jeg sendt direkte på fødestuen, og fik pressetrang mens jeg ventede på jordemoderen.. Vores prinsesse er født 17.44 - præcist 44 min efter jeg stod ud af bilen ved sygehuset..

Så næste gang, venter jeg ikke så længe med at ringe ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER