Guest Diden

Gode råd til givning af d-dråber!

12 indlæg i dette emne

jeg hader de d-dråber! Lærke synes de er ubehagelige og få og jeg synes det er ubehageligt at give det til hende pga. Det forrige.

Hun for det på en ske med lidt af mit mælk så det ikke er så fedtet igen men lige lidt hjælper det.

Nogle der har nogle gode råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm...... Marlon fik (og får) bare dråberne direkte fra flasken..... Jeg trykker bare lidt på hans hage så munden åbner, og så drypper jeg ned i munden.

Ved ikke om det kunne være en mulighed?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg dryppede det også direkte i munden. Men langs kinderne, ikke dirkete i munden da det kan ende i den gale hals.

Håber det bliver nemmere fremover

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har det heller aldrig været noget problem. Theo synes faktisk de er sjove at få.

Har du prøvet en af de flasker med pipette? Så er det bare at dryppe 5 dråber ned i munden på hende. Og som Troldemor skriver, så kan man lige trykke hagen lidt ned så munden åbner sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg dryppede det også direkte i munden. Men langs kinderne, ikke dirkete i munden da det kan ende i den gale hals.

Håber det bliver nemmere fremover

Ja, sørger også for at dryppe ned på tungen, og ikke i halsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme gør jeg det til et hyggeritual. Når hun logger på puslebordet elsker hun at jeg danser med hendes ben, mens jeg synger. Det gør jeg så. Så ligger hun og griner. Så giver jeg hende skeen med dråberne og så snart de er i munden fortsætter vi med sang og dans. Hun opdager slet ikke hun får dem. Så herhjemme klare vi både d dråber og bio gaia :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme gør jeg det til et hyggeritual. Når hun logger på puslebordet elsker hun at jeg danser med hendes ben, mens jeg synger. Det gør jeg så. Så ligger hun og griner. Så giver jeg hende skeen med dråberne og så snart de er i munden fortsætter vi med sang og dans. Hun opdager slet ikke hun får dem. Så herhjemme klare vi både d dråber og bio gaia :-)

Hvad er bio gaia godt for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er bio gaia godt for?

Tarmene og dermed hele systemet som har stor indvirkning på helbredet, nogle oplever at det afhjælper kolik, andre giver det præventivt. Jeg tager det selv med stor succes for mave regionen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tarmene og dermed hele systemet som har stor indvirkning på helbredet, nogle oplever at det afhjælper kolik, andre giver det præventivt. Jeg tager det selv med stor succes for mave regionen.

Tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er bio gaia godt for?

Som majs siger :-) Zoey græd de første 4 uger. Fik så 2 gange zoneterapi og nu Bio Gaia. Og vi har fået det skønneste barn. Davi var på sygehuset havde jeg det ikke med og maven begyndte at blive mere besværet igen. Men efter hun havde fået det en uge igen var det hele godt. Kan varmt anbefales.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drypper det også i munden på Lise med selve flasken. Hun ser ud til at hun nyder det, skal bare vise hende flasken og trykke hende let på kinden, så åbner hun selv munden og venter på at jeg giver hende det.. så jeg har ikke så mange råd herfra, hvis det er fordi hun ikke kan lide det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan også give det i kop, ligesom mange giver supplement af mme i starten... det gør min søs.

Jeg selv giver hende det i min mm i flaske - jeg har haft malket ud og lavet isterninger med mm, så jeg tager sådan en op om dagen, så hun kan få sine d-dråber.

Min mand har så alternative måder at give hende det på, enten ved at dryppe i munden på hende eller dryppe det på min brystvorte :klap

Teskeen har vi også haft prøvet, men jeg foretrækker klart at give hende flasken med de der 10 ml eller hvad en isterning nu indeholder. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER