Oprettet December 17, 2010 Kan man gå ind og gøre så der er nogles statusopdateringer man ikke kan se??? :) Vi har et hold venner som simpelthen er så sukkersøde at det vender sig i mig når jeg ser deres opdateringer, så kunne være meget rart hvis man slap for at kigge på det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Ja, det kan du. Hvis du kigger på opslaget, kommer der et kryds frem i højre hjørne. Hvis du klikker på det, spørger den om du vil skjule alle opdateringer fra den pågældende person :) :kram2 ML, der også benytter funktionen :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 :super Mange tak for det :tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 :super Mange tak for det :tak Så lidt- faktisk rigtig god funktion :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Så lidt- faktisk rigtig god funktion :) Ja- er da glad for den åbenbart findes, for nu kan jeg godt nok mærke at jeg bliver irriteret hver gang logger på er der noget nyt "skønne, søde, smukke, elsker dig pusse nusse" der hopper op på min skærm- er altså ikke så god til det når det er hele tiden :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Ja- er da glad for den åbenbart findes, for nu kan jeg godt nok mærke at jeg bliver irriteret hver gang logger på er der noget nyt "skønne, søde, smukke, elsker dig pusse nusse" der hopper op på min skærm- er altså ikke så god til det når det er hele tiden :blush :lol det kan godt være liiiiige i overkanten :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 :lol det kan godt være liiiiige i overkanten :lol Jaaah lidt :) Nu har det stået på i 3 år- godt nok elsker jeg min mand, men kan man virkelig være så nyforelsket efter 3 år at det er nødvendigt at smække det op på nettet konstant?! :D Som jeg plejer at sige alt med måde- er bestemt ikke sippet, meeeen grænsen er nået :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Jeg kan også undre mig over, hvorfor de skal skrive det på fb. Snakker de ikke sammen eller hvad?? :D :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Jeg kan også undre mig over, hvorfor de skal skrive det på fb. Snakker de ikke sammen eller hvad?? :D :P :lolhit :lolhit :lolhit Ok- sådan havde jeg så aldrig lige tænkt på det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 :lolhit :lolhit :lolhit Ok- sådan havde jeg så aldrig lige tænkt på det :D Jeg har også bare nogle stykker, hvor de skriver på væggen med deres kærester/mænd. Altså hvor de f.eks. skriver til hinanden at de elsker hinanden, tak for i går, osv. Det er dér jeg tænker, om de dog aldrig taler sammen, hvilket jeg jo synes ville være en skam, når nu de er så glade for hinanden :lol Ej, jeg er vist blevet lidt træt nu :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Jeg har også bare nogle stykker, hvor de skriver på væggen med deres kærester/mænd. Altså hvor de f.eks. skriver til hinanden at de elsker hinanden, tak for i går, osv. Det er dér jeg tænker, om de dog aldrig taler sammen, hvilket jeg jo synes ville være en skam, når nu de er så glade for hinanden :lol Ej, jeg er vist blevet lidt træt nu :D :D Ja det er underligt- men man er jo åbenbart bare forskellige :) Sidst jeg skrev noget på min væg om min mand var i ren provokation, han mente han havde været så dygtig og at jeg aldrig roste ham :D SÅ skrev vist noget i stil med " har jordens dejligste og dygtigste mand, jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden dig lille skat- du er sååå dygtig" :D Folk havde fanget den, for jeg skriver aldrig sådan noget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Ja det er underligt- men man er jo åbenbart bare forskellige :) Sidst jeg skrev noget på min væg om min mand var i ren provokation, han mente han havde været så dygtig og at jeg aldrig roste ham :D SÅ skrev vist noget i stil med " har jordens dejligste og dygtigste mand, jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden dig lille skat- du er sååå dygtig" :D Folk havde fanget den, for jeg skriver aldrig sådan noget :) :lolhit :lolhit Det lyder som noget jeg kunne have skrevet :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2010 Det minder mig om jeg engabg havde en veninde der ofte skerv sms til mig hvor der bar stod "du laver" hun gjore det flere gange om ugen og jeg blev så træt af det, men det stoppede da jeg svarede "nej jeg tisser kun" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Det minder mig om jeg engabg havde en veninde der ofte skerv sms til mig hvor der bar stod "du laver" hun gjore det flere gange om ugen og jeg blev så træt af det, men det stoppede da jeg svarede "nej jeg tisser kun" :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Det minder mig om jeg engabg havde en veninde der ofte skerv sms til mig hvor der bar stod "du laver" hun gjore det flere gange om ugen og jeg blev så træt af det, men det stoppede da jeg svarede "nej jeg tisser kun" :haha :haha :haha Tja så gider man nok ikke blive ved med at spørge :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Jeg har også nogle venner jeg har skjult :badgirl Jeg er simpelthen SÅ træt af at læse om folk med helt små børn, at nu vejer de de og det og nu er de begyndt at få vælling og har fyldt en hel ble og nu har den og den dreng sovet igennem i nat osv osv :unsure :unsure Men hvis du pludselig fortryder, kan du gå på din forside og helt ned i bunden, står der rediger indstillinger og trykker du på den, kan du vælge at få dem tilbage igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites