Oprettet July 7, 2012 Nu runder ronja snart et år og jeg er begyndt at tænke på hvad det skal stå på ønskesedlen. Hvad har/havde i på ønskesedlen til en 1-årig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Jaaa 1 års fødselsdag :yay Theo ønsker sig fx En lille Fjällräven taske (grøn) Gavekort til Kære Børn, Baby Sam, Centre Tøj str. 80 og opefter CD'er: Bamses molodiboks, Alberte, Palle Pirat Disney dvd-film H.C. Andersens samlede eventyr :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Jaaa 1 års fødselsdag :yay Theo ønsker sig fx En lille Fjällräven taske (grøn) Gavekort til Kære Børn, Baby Sam, Centre Tøj str. 80 og opefter CD'er: Bamses molodiboks, Alberte, Palle Pirat Disney dvd-film H.C. Andersens samlede eventyr :balloons Dem behøver hun ikke ønsker sig for dem samler mor på :blush :D Ellers har jeg det samme på eller har det i forvejen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 7, 2012 Erica fik: Sandkasse Soppebassin Skovl/spand/trillebør/vandkande Gynge Dukke (som hun er så glad for!) Sengetøj Bestik Dukkevogn Dukketremmeseng Tøj Sko Så nu er hun virkelig en lille pige og ikke "bare" en baby :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2012 Da Maria holdt 1 års fødselsdag fik hun: - En masse tøj str. 80 - Lyserød scooter/motorcykel fra babysam - Skum puslespil - Rød trædukkevogn + dukke - 3i1 "baby"cykel fra Harald Nyborg - Hund som hun kan trække efter sig med snor i - Bamser: Æsel m. tigerdyr + en kat - Penge (det var lige hvad jeg kan huske :) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2012 Erica fik: Sandkasse Soppebassin Skovl/spand/trillebør/vandkande Gynge Dukke (som hun er så glad for!) Sengetøj Bestik Dukkevogn Dukketremmeseng Tøj Sko Så nu er hun virkelig en lille pige og ikke "bare" en baby :kuller Sandkasse og lign har jeg også overvejet men der er egentlig en legeplads tæt på så ved ikke om hun vil få den brugt så meget. Soppebassin skal helt sikkkert på :) Ellers en god høst :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2012 Da Maria holdt 1 års fødselsdag fik hun: - En masse tøj str. 80 - Lyserød scooter/motorcykel fra babysam - Skum puslespil - Rød trædukkevogn + dukke - 3i1 "baby"cykel fra Harald Nyborg - Hund som hun kan trække efter sig med snor i - Bamser: Æsel m. tigerdyr + en kat - Penge (det var lige hvad jeg kan huske :) ) Også gode ting :) Bamser kommer ikke lige på. Dem har hun vist rigeligt af allerede :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2012 Hvis ikke ønskesedlen er afsluttet, så er her, hvad Filippa fik i 1 års fødselsdagsgave: Lego Duplo babyzoo Lego Duplo bondegård Brio træk-giraf x 2 4 pixi-bøger Godnat baby (flap-og-røre-bog) Uldsokker Wall stickers med giraffer (herfra) Lego byggeplade Brio put-i-boks DVD med bananer i pyjamas i blæsevejr kr. 300,- (brugt til dette badelagen og disse badedyr, som hun også ønskede sig) Schleich-dyr: hest med fletninger, brun hest, gris og får Og så selvfølgelig den store Tigerdyr-bamse fra mor og far :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Da Regitze fyldte 1 år fik hun følgende gaver: tøj str 80 og opefter Penge en hoppehest (den har/er hun meget glad for endnu) badekåbe + badedragt taske til vuggestuen scooter + anhænger (med gummihjul) Brio togbane play2learn mikrofon fifi dukke dublo lego gå vogn/bil Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 På Kristine´s ønskeliste kommer der også til at stå: -løbecykel -wheely bug -hoppe dyr -sækkestol (hun var helt vild med en baby/børne sækkestol hos en veninde -tøj str. 86 -legetøj 1 år+ Mere kan jeg ikke lige komme i tanke om :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites