Oprettet July 6, 2012 Jeg har været mega skruk i nogle måneder nu og her til morgen kom manden min og sagde at han gerne ville starte PB2 op her til efteråret :loveshower Glæder mig så meget til at være gravid igen og håber på bare en lidt bedre graviditet denne gang, end den jeg havde med min søn.. :loveshower Glæder mig til at være aktiv herinde (igen) og forhåbelig, at følges med nogen af jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2012 Ihhh hvor spændende!!!! :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2012 Ja glæder mig bare helt vildt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2012 Ih hvor dejligt for jer :) Det bliver da spændende hvordan det går, håber du får en lettere graviditet denne gang også nu hvor jeres søn stadig er så afhængig af dig.. Glæder mig til at følge dit forløb :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2012 Det var da en glædelig nyhed :yiepie Glæder mig til at følge din vej til en lillebrøster, håber den er kort! Og måske kan vi følges da vi starter i august så hvem ved? :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2012 Ih hvor dejligt for jer :) Det bliver da spændende hvordan det går, håber du får en lettere graviditet denne gang også nu hvor jeres søn stadig er så afhængig af dig.. Glæder mig til at følge dit forløb :) Uhh det håber jeg godt nok at jeg får, tænker man kan da ikke være så "uheldig" igen :) Det var da en glædelig nyhed :yiepie Glæder mig til at følge din vej til en lillebrøster, håber den er kort! Og måske kan vi følges da vi starter i august så hvem ved? :balloons Jaa det kunne være så hyggeligt... :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2012 Spændende spændende :loveshower Så skal de næste måneders ventetid bare fordrives. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2012 Spændende spændende :loveshower Så skal de næste måneders ventetid bare fordrives. Ja og det bare det som er det allersværeste lige nu :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2012 Tillykke. Det bliver spændende for jer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2012 Dejligt, dejligt :loveshower Det bliver spændende. Jeg glæder mig til at følge dig, og måske vi ender med at følges ad. Jeg skal til samtale om behandling til august :glad Og tilmed har jeg det som dig. Den kommende graviditet kan bare ikke være ligeså ringe som den sidste. Del dette indlæg Link to post Share on other sites