Besvaret October 10, 2012 Har købt lidt legetøj til Marius som vi formentlig skal hente fredag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Præcis det er også min konklusion :) jeg giver det i hvert fald en chance og så må vi se. Hvad er en mum-gruppe i forhold til en MG? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Årh ja, så har vi fået besøg af tigeren.. Korte lure, vil op og hænge hele tiden, kan ikke helt finde ud af hvad han vil og ja, nu sidder jeg så og prøver på at putte ham.. Er spændt på hvor lang tid det tager.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Hvad er en mum-gruppe i forhold til en MG? :unsure Mum gruppen er en flok piger herinde fra der mødes :) Vi mødes ca en gang i måneden :) Vi har bare døbt gruppen som mum-gruppen eller mum-møde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Camille har en dum dag.. Faktisk så dum, så jeg stortudet da Christian kom hjem.. I dag "fik jeg nok"; Nåede faktisk at få lysten til at råbe af hende.. Har så dårlig samvittighed - selvom jeg ikke gjorde det :boo Åh, du må ikke have dårlig samvittighed søde! Vi kommer altså allesammen derud :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Det har virkelig været en hård dag... Camille har haft mange skrigeture, bliver helt bekymret jo :boo "heldigvis" er der intet her til aften, hvor hun bare er puttemus... Men jeg er helt smadret.. Min ryg er smadret af at gå med hende, og jeg er bare TRÆT.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Træt træt Mie - træt træt mig! Godnat allesammen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Mødre gruppe - hmm.... tjah..... det er ikke mum-gruppen i hvert fald!!! Tror jeg kan relatere til én af dem... de andre virker umiddelbart ikke som nogen jeg har noget til fælles med! Der er mum-gruppen altså bare bedre! Men nu giver vi dem en chance mere og så ser vi om indtrykket bliver bedre - ellers er det vist spild af min og Mies tid. Øv Maja..... Jeg håber det giver pote med en ekstra chance! Ellers ved du jo også at du er velkommen i mødregruppen herude.... Men jeg ved godt at det er langt at køre :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Er SÅ glad for vi tog til Kranio Sakral terapi. Vi har en helt anden datter om aftenen - som sover tidligt om aftenen uden gråd :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Det har virkelig været en hård dag... Camille har haft mange skrigeture, bliver helt bekymret jo :boo "heldigvis" er der intet her til aften, hvor hun bare er puttemus... Men jeg er helt smadret.. Min ryg er smadret af at gå med hende, og jeg er bare TRÆT.. Det kan være hun bare har haft en off dag. Det kan jeg da huske jeg havde ind i mellem før jeg fødte :) Håber dagen imorgen bliver bedre søde :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Øv Maja..... Jeg håber det giver pote med en ekstra chance! Ellers ved du jo også at du er velkommen i mødregruppen herude.... Men jeg ved godt at det er langt at køre :whistling Hæ hæ - ærlig talt så kører jeg hellere lidt længere for noget jeg får noget ud af, end går til hen til noget der er ligegyldigt. Men det er selvfølgelig svært den første gang at få dannet sig et fyldest gørende indtryk. Jeg håber det blir bedre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Øv har SÅ dårlig samvittighed, jeg gik i seng sammen med Mie kl 20.30 ca kl 22 vågner jeg ved at Anders sidder på sengekanten med Mie og siger "jeg tror hun er sulten" han har sat på kontoret ved siden af soveværelset og hørt Mie (der lå LIGE ved siden af mig) græde, taget hende og puslet hende og kommet tilbage med hende UDEN jeg har registeret noget :blink - hvorfor vågnede jeg ikke? Og hvor tit har hun grædt uden er vågnet? Puh jeg har knap turde sove siden - prøv og tænk hvis det var sket en nat Anders ikke var hjemme :unsure stakkels Mie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Har den bedste mand der findes. Tobias har ikke ville sove fra kl. 03 og jeg har næsten 40 i feber så manden har været oppe med ham. Nu sover han heldigvis igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Øv har SÅ dårlig samvittighed, jeg gik i seng sammen med Mie kl 20.30 ca kl 22 vågner jeg ved at Anders sidder på sengekanten med Mie og siger "jeg tror hun er sulten" han har sat på kontoret ved siden af soveværelset og hørt Mie (der lå LIGE ved siden af mig) græde, taget hende og puslet hende og kommet tilbage med hende UDEN jeg har registeret noget :blink - hvorfor vågnede jeg ikke? Og hvor tit har hun grædt uden er vågnet? Puh jeg har knap turde sove siden - prøv og tænk hvis det var sket en nat Anders ikke var hjemme :unsure stakkels Mie Tror simpelthen det er fordi du har så meget tillid til din mand ang Mie, at du har kunne sove tungt - hvilket jeg er overbevist om IKKE sker, når han er alene.. Og skulle det ske, så ville du nok ikke kunne sove fra det i mere end et par min.. (Og det sker der jo ikke noget ved ;) Har også prøvet det og man er lidt forvirret for plejer jo at vågne ved set mindste piv.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Øv har SÅ dårlig samvittighed, jeg gik i seng sammen med Mie kl 20.30 ca kl 22 vågner jeg ved at Anders sidder på sengekanten med Mie og siger "jeg tror hun er sulten" han har sat på kontoret ved siden af soveværelset og hørt Mie (der lå LIGE ved siden af mig) græde, taget hende og puslet hende og kommet tilbage med hende UDEN jeg har registeret noget :blink - hvorfor vågnede jeg ikke? Og hvor tit har hun grædt uden er vågnet? Puh jeg har knap turde sove siden - prøv og tænk hvis det var sket en nat Anders ikke var hjemme :unsure stakkels Mie Jeg er helt sikker på du ville have vågnet hvis Anders ikke have taget hende, eller været hjemme!! :kram2 Det kan jo godt lige tage nogle minutter at vågne, hvis man er langt væk, og Anders var jo vågen, og har straks hørt hende.... Og har sikkert skyndt sig at tage hende med, og været stille så du kunne sove videre...... Du må ikke blive bange for at sove, for hun kalder bare lidt højere hvis du ikke vågner med det samme. :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Har den bedste mand der findes. Tobias har ikke ville sove fra kl. 03 og jeg har næsten 40 i feber så manden har været oppe med ham. Nu sover han heldigvis igen. Årh hvor skønt han har taget over.. Håber han får sover lidt og at du hurtigt bliver rask igen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Øv..... Skal afsted med Charlie til lægen i dag til 3-måneders vaccine. Begge drenge sover stadig sødt, men jeg har været oppe længe, for jeg kunne slet ikke sove.... HADER når de skal vaccineres :( :( :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Øv har SÅ dårlig samvittighed, jeg gik i seng sammen med Mie kl 20.30 ca kl 22 vågner jeg ved at Anders sidder på sengekanten med Mie og siger "jeg tror hun er sulten" han har sat på kontoret ved siden af soveværelset og hørt Mie (der lå LIGE ved siden af mig) græde, taget hende og puslet hende og kommet tilbage med hende UDEN jeg har registeret noget :blink - hvorfor vågnede jeg ikke? Og hvor tit har hun grædt uden er vågnet? Puh jeg har knap turde sove siden - prøv og tænk hvis det var sket en nat Anders ikke var hjemme :unsure stakkels Mie Jeg kan da godt forstå du er ked af du ikke havde hørt hende, men jeg er sikker på det er en engangsforestilling. Hun vil med sikkerhed gøre mere opmærksom på sig selv hvis du ikke lige høre hende ved første spæde gråd. Du har fået rigtig god søvn og Mie har været i super gode hænder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Øv..... Skal afsted med Charlie til lægen i dag til 3-måneders vaccine. Begge drenge sover stadig sødt, men jeg har været oppe længe, for jeg kunne slet ikke sove.... HADER når de skal vaccineres :( :( :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Er SÅ glad for vi tog til Kranio Sakral terapi. Vi har en helt anden datter om aftenen - som sover tidligt om aftenen uden gråd :7himmel :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Øv har SÅ dårlig samvittighed, jeg gik i seng sammen med Mie kl 20.30 ca kl 22 vågner jeg ved at Anders sidder på sengekanten med Mie og siger "jeg tror hun er sulten" han har sat på kontoret ved siden af soveværelset og hørt Mie (der lå LIGE ved siden af mig) græde, taget hende og puslet hende og kommet tilbage med hende UDEN jeg har registeret noget :blink - hvorfor vågnede jeg ikke? Og hvor tit har hun grædt uden er vågnet? Puh jeg har knap turde sove siden - prøv og tænk hvis det var sket en nat Anders ikke var hjemme :unsure stakkels Mie Hvis jeg ved, at C er vågen, når jeg smutter i seng om aftenen, hører jeg hende altså langt fra altid. Tror min underbevidsthed fortæller mig, at der er styr på det, og at C nok skal tage hende. :) Men når han så kommer i seng, så vågner jeg igen af hendes møfferier. Jeg ville tage det som et tegn på, at du og din underbevidsthed stoler på, at anders har helt styr på det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Wuhuu Silke Elia sov fra 21.15-3.15 før hun ville have mad igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Øv..... Skal afsted med Charlie til lægen i dag til 3-måneders vaccine. Begge drenge sover stadig sødt, men jeg har været oppe længe, for jeg kunne slet ikke sove.... HADER når de skal vaccineres :( :( :( Det forstår jeg godt. Krammer til jer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Det har virkelig været en hård dag... Camille har haft mange skrigeture, bliver helt bekymret jo :boo "heldigvis" er der intet her til aften, hvor hun bare er puttemus... Men jeg er helt smadret.. Min ryg er smadret af at gå med hende, og jeg er bare TRÆT.. Øv med øv på :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2012 Øv har SÅ dårlig samvittighed, jeg gik i seng sammen med Mie kl 20.30 ca kl 22 vågner jeg ved at Anders sidder på sengekanten med Mie og siger "jeg tror hun er sulten" han har sat på kontoret ved siden af soveværelset og hørt Mie (der lå LIGE ved siden af mig) græde, taget hende og puslet hende og kommet tilbage med hende UDEN jeg har registeret noget :blink - hvorfor vågnede jeg ikke? Og hvor tit har hun grædt uden er vågnet? Puh jeg har knap turde sove siden - prøv og tænk hvis det var sket en nat Anders ikke var hjemme :unsure stakkels Mie Det er også sket herhjemme. Jeg er sikker på det er helt normalt og at vores hjerner registrere det men vælger at "afvente" = sove videre, og eftersom Anders har taget mie er hjerne blevet bekræftet i det er ok at sove videre. Du vil 100% vågne hvis gråden ikke stopper... Trust me. Del dette indlæg Link to post Share on other sites