Besvaret October 4, 2012 Elsker at få 8 timers nattesøvn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Elsker at få 8 timers nattesøvn :loveshower Du er en bandit <_< :whistling Men hvor er det dejligt for dig :loveshower - og snyd for os andre :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Sidder og venter på bussen. Silke Elia havde en skæv nakkevirvel - lille pus. Nu håber vi at det bare var det. Skal ringe til terapeuten på onsdag og fortælle hvordan det er gået med henblik på en evt næste behandling. Hun var bare så sød og Silke Elia klarede det så fint :) Godt I kom afsted :super Så håber vi det har hjulpet og aftenroen sænker sig hos jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Tror vist at der er en tand på vej.... :o :o Jeg kan se at der er noget hvidt samt jeg kan mærke at den er spids... Samt hun savler en del mere end hun plejer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Elsker at få 8 timers nattesøvn :loveshower Heldige asen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Altså med min store pige mærkede jeg aldrig noget til tigerspring, hun var virkelig en meget nem og mild pige.sov igennem da hun var 3 dage gammel. Folk har efterfølgende sagt til os st vi ikke havde prøvet at ha en baby fordi hun var så nem. Det var da noget mærkeligt noget at sige til jer :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Hmm, jeg tror måske, jeg jinxede det, ved at sige at vi ikke havde mærket det tredje tigerspring <_< Har i hvert fald en lille dreng, der (semi-)sover i min seng efter at have klynket så hjerteskærrende som aldrig før i over en time. :( Men er det ikke "meningen" at de bliver mor-syge under tigerspring? Valdemar virkede faktisk som om at han blev mere ked af det, når jeg var der og aede og nussede og trøstede (:boo), og han faldt i søvn, da jeg gik ud i desperation for at lave sukkervand og se om det virkede :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Hmm, jeg tror måske, jeg jinxede det, ved at sige at vi ikke havde mærket det tredje tigerspring <_< Har i hvert fald en lille dreng, der (semi-)sover i min seng efter at have klynket så hjerteskærrende som aldrig før i over en time. :( Men er det ikke "meningen" at de bliver mor-syge under tigerspring? Valdemar virkede faktisk som om at han blev mere ked af det, når jeg var der og aede og nussede og trøstede (:boo), og han faldt i søvn, da jeg gik ud i desperation for at lave sukkervand og se om det virkede :unsure Det er vel bare et af "kan" tegnene er det ikke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Har fået ryddet op i tøjskaber - et deprimerende projekt :( Jeg har nu kun 4 langærmede bluser jeg både kan passe og amme i. Mine arme er åbenbart blevet fede af at være gravid - for toppe og t-shirts har jeg en lille bunke af - øv jeg vil have min krop igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Har fået ryddet op i tøjskaber - et deprimerende projekt :( Jeg har nu kun 4 langærmede bluser jeg både kan passe og amme i. Mine arme er åbenbart blevet fede af at være gravid - for toppe og t-shirts har jeg en lille bunke af - øv jeg vil have min krop igen! Me too.... Det er bare deprimerende.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Det er vel bare et af "kan" tegnene er det ikke? Ved det ikke. Men dybt deprimerende når ens baby græder så snart man kigger på ham :boo Nu gider han mig tilsyneladende godt igen. Eller i hvert fald mine bryster :rolleyes Men han bliver ved med at klynke og han nægter at sove, selvom de små øjne er helt røde :( Overvejer faktisk om han måske er blevet syg. :unsure Synes intet hjælper. Jeg har snakket, sunget, danset, leget, tumlet, skiftet, ammet, puttet (3 forskellige steder), vugget, nusset, krammet, aet, kysset, givet sukkervand, cyklet med ben, svøbt, taget tøj af, givet tøj på, forsøgt med total ro og givet sut. Føler mig lidt magtesløs :unsure :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Ved det ikke. Men dybt deprimerende når ens baby græder så snart man kigger på ham :boo Nu gider han mig tilsyneladende godt igen. Eller i hvert fald mine bryster :rolleyes Men han bliver ved med at klynke og han nægter at sove, selvom de små øjne er helt røde :( Overvejer faktisk om han måske er blevet syg. :unsure Synes intet hjælper. Jeg har snakket, sunget, danset, leget, tumlet, skiftet, ammet, puttet (3 forskellige steder), vugget, nusset, krammet, aet, kysset, givet sukkervand, cyklet med ben, svøbt, taget tøj af, givet tøj på, forsøgt med total ro og givet sut. Føler mig lidt magtesløs :unsure :boo Ingen kloge ord herfra, men til gengæld har jeg masser af dem her: :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Me too.... Det er bare deprimerende.... Frygteligt - men har fået grønt lys til at køre i bilka og se om jeg kan finde billigt ammevenligt tøj... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Ved det ikke. Men dybt deprimerende når ens baby græder så snart man kigger på ham :boo Nu gider han mig tilsyneladende godt igen. Eller i hvert fald mine bryster :rolleyes Men han bliver ved med at klynke og han nægter at sove, selvom de små øjne er helt røde :( Overvejer faktisk om han måske er blevet syg. :unsure Synes intet hjælper. Jeg har snakket, sunget, danset, leget, tumlet, skiftet, ammet, puttet (3 forskellige steder), vugget, nusset, krammet, aet, kysset, givet sukkervand, cyklet med ben, svøbt, taget tøj af, givet tøj på, forsøgt med total ro og givet sut. Føler mig lidt magtesløs :unsure :boo åh Mette, føler med dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Sidder med en baby på armen der NÆGTER at sove, hver gang jeg kigger væk åbner hun øjnene :rolleyes - endnu en aften med spisning på skift <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Du er en bandit <_< :whistling Men hvor er det dejligt for dig :loveshower - og snyd for os andre :rolleyes Heldige asen ;) Hihi ja jeg føler mig godt nok privilegeret, når jeg hører om hvordan nogle andre babyer sover om natten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Har fået ryddet op i tøjskaber - et deprimerende projekt :( Jeg har nu kun 4 langærmede bluser jeg både kan passe og amme i. Mine arme er åbenbart blevet fede af at være gravid - for toppe og t-shirts har jeg en lille bunke af - øv jeg vil have min krop igen! Åhhh øv.. Det har jeg også. Det er SÅ deprimerende. Jeg ikke være i nogen af mine bukser.. Så jeg har købt nogle oversize bluser, toppe til at have inden under og så strømpebukser.. Så har jeg lidt at hoppe i, men øv hvor man savner sin krop.. Og at have pænt undertøj på.. For de ser ammebh'er gør da absolut intet godt :) Du får lige nogle: :kram :kram :kram I know the feeling! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Åhhh øv.. Det har jeg også. Det er SÅ deprimerende. Jeg ikke være i nogen af mine bukser.. Så jeg har købt nogle oversize bluser, toppe til at have inden under og så strømpebukser.. Så har jeg lidt at hoppe i, men øv hvor man savner sin krop.. Og at have pænt undertøj på.. For de ser ammebh'er gør da absolut intet godt :) Du får lige nogle: :kram :kram :kram I know the feeling! Tak og :kram tilbage til dig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Har fået ryddet op i tøjskaber - et deprimerende projekt :( Jeg har nu kun 4 langærmede bluser jeg både kan passe og amme i. Mine arme er åbenbart blevet fede af at være gravid - for toppe og t-shirts har jeg en lille bunke af - øv jeg vil have min krop igen! Nøj hvor jeg kender det. Har kun mine graviditetsbukser og bluser jeg føler jeg kan have på pga min mave. Ligner stadig en der er gravid med den mave jeg render rundt med :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Nøj hvor jeg kender det. Har kun mine graviditetsbukser og bluser jeg føler jeg kan have på pga min mave. Ligner stadig en der er gravid med den mave jeg render rundt med :( Jeg ligner også en gravid endnu, det er så træls, og jeg er bare så bange for at resten af maven skal trænes fladere... og jeg synes bare det er så svært at få lavet noget gymnastik... Jeg kan lige komme i et par af mine almindelige bukser, men de kan kun lige lukkes og det er bestemt ikke en bahagelighed at have dem på.. så jeg går også i mine graviditetsbukser endnu... og jeg burde også stadig bruge mine graviditetsbluser... men jeg bruger de normale selvom de stumper lidt... gider ikke min "gravid" krop mere altså... Jeg vil have den gamle igen;( eller i det mindste min normalvægt igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Det er på en deprimerende måde rart at man ikke er alene i kampen mod kroppen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Er så stolt af mig selv. Efter 7 måneders pause, har jeg gennemført en spinningstime med fuld knald på :yay Kampen er sat ind mod de overflødige kilo. Tilgengæld har jeg vist spændt så meget at jeg ikke kan løfte Marius imorgen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Har en rigtig hyggeaften, med Camille og Christian :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Det var da noget mærkeligt noget at sige til jer :prik Det tar jeg nu ikke så tungt, for hun var virkelig det nemmeste barn. Så er der lidt flere udfordringer med hende vi har nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Fik pludselig uventet, men dejligt besøg idag og kunne stolt fremvise ejendommen, som jeg bare knuselsker. Har ordnet hønsenes hegn, så de ikke kan stikke af om natten, og gået en spontan tur med min mor, caroline og hundene i skoven(som vi bor direkte ned til) Caroline har smilet som en lille bølle i dag, og været noget så sød... Senere på dagen, bankede det atter på, det var min bror der bare lige ville sige hej. Elsker at bo i samme by som alle mine søskende :loveshower Og elsker at bo lige her, med min dejlige datter,skønne mor, sjove hunde,dumme katte og høns der kommer når man kalder(Faktisk har jeg optaget det på video) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites