TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Jeg har fået smartkidz.dk anbefalet af min kusine. Har ikke fået mine varer derfra endnu (bestilte igår), men jeg går ud fra at det er iorden. De har en fane, der hedder "ULD", så der kan man se alt deres uld samlet - smart! Og de har en del på tilbud lige pt :super

Kan du ikke give et pip når du modtager uldtøjet om det er smalt eller normalt i str. Skal have bestilt til Carl Emil men meget tøj er så bredt til ham. Det der passer ham bedst er petit bateau eller Mads&mette fra Føtex ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min baby har sovet sødt siden kl 20, og så ligger mor vågen og kan ikke sove ?!? Hvad sker der for det når hun for første gang ser ud til at sove hele natten....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Soooooov baby soooooov!!! Din mor er træt! Hver gang jeg tror hun sover begynder hun at rode rundt og grøffe - hun har lukkede øjne men jeg tror ikke hun sover... hun spytter sutten ud og vækker sig srlv, spræller som en gal og nægter at overgive sig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Soooooov baby soooooov!!! Din mor er træt! Hver gang jeg tror hun sover begynder hun at rode rundt og grøffe - hun har lukkede øjne men jeg tror ikke hun sover... hun spytter sutten ud og vækker sig srlv, spræller som en gal og nægter at overgive sig <_<

Flere fra en anden side har haft god erfaring med 'hvid støj'. Er blandt andet i app'en 'min baby'.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flere fra en anden side har haft god erfaring med 'hvid støj'. Er blandt andet i app'en 'min baby'.

Tak! Hun sover når man vugger hende, aner ikke hvad det er med hende, hun har ALDRIG haft sådan en nat før... hvor blev min lille sovebaby af? - vi får gæster i dag så kan ikke engang tage en middagslur :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... så ammede jeg, hun faldt i søvn, så bøvsede jeg hende af, så tog hun 3 sug inden hun faldt hen, så skiftede jeg hende (for tredje gang i nat), så tog hun igen 3 sug og nu "kilder" jeg hende for at holde hende vågen nok til at spise <_< nu gider jeg ikke mere og går i seng! Så vågner hun garanteret og er mega sulten efter 20 min :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Hun sover når man vugger hende, aner ikke hvad det er med hende, hun har ALDRIG haft sådan en nat før... hvor blev min lille sovebaby af? - vi får gæster i dag så kan ikke engang tage en middagslur :(

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2

Tak :kiss

Det lille pus har så sovet lige siden - vågnede lidt og jeg kiggede ned til hende og så smilede hun, tog hende over i sengen og kunne lugte en fyldt ble, men hun var SLET ikke færdig og råprutter som en gal. Men nu sover hun igen :rolleyes det er ikke nemt! Hader når hun sover og man ved hendes ble skal skiftes - skal man skifte hende og vække hende? Eller skal man lade hende sove? Har mest lyst til det sidste, men det bliver det første!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maveproblemer er noget fanden har skabt. Stakkels min baby :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha. Mandens nevø på 1 år og 2 måneder er lige pt på vej med fuld udrykning til Aalborg eller Aarhus (vi har ikke fået at vide hvilken endnu) med en læge og sygeplejerske ombord :( Han har haft nogle krampeanfald og de kan ikke finde ud af hvorfor i Herning. De har scannet hovedet og kan ikke se noget. Fuck hvor må det være hårdt at være forælder og ikke kunne gøre noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha. Mandens nevø på 1 år og 2 måneder er lige pt på vej med fuld udrykning til Aalborg eller Aarhus (vi har ikke fået at vide hvilken endnu) med en læge og sygeplejerske ombord :( Han har haft nogle krampeanfald og de kan ikke finde ud af hvorfor i Herning. De har scannet hovedet og kan ikke se noget. Fuck hvor må det være hårdt at være forælder og ikke kunne gøre noget :(

Pyh det lyder ikke rart :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu så har vi bestilt den lidt forsinkede bryllupsrejse: 2 uger til Thailand til januar. Bliver spændende at skulle rejse med prinsessen som vil være 5 måneder når vi kommer hjem. Men glæder mig til sol og varme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ska ha lært bassen at tag længere lure i barnevognen. Han vågner altid 10 min efter man er kommet hjem fra gåture.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu så har vi bestilt den lidt forsinkede bryllupsrejse: 2 uger til Thailand til januar. Bliver spændende at skulle rejse med prinsessen som vil være 5 måneder når vi kommer hjem. Men glæder mig til sol og varme :)

Blir da lækkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh har fået købt lækre lang ærmet uld bodyer til Gry i dag 3 sort og hvid stribet med pink syninger en lyserød med frøer, en lilla stribet og en mørkerød med tynde hvide striber. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke give et pip når du modtager uldtøjet om det er smalt eller normalt i str. Skal have bestilt til Carl Emil men meget tøj er så bredt til ham. Det der passer ham bedst er petit bateau eller Mads&mette fra Føtex ;)

Føtex har jo tilbud fra i dag af på uldtøj (50 kr, halv pris). Har selv været nede og købe 100% uld i Lyngby og det var vist mærket Mads&Mette :)

Fandt vist ud af at dem i 100% var enten lilla-lyserød og sort-gråhvid stribet.

Tak! Hun sover når man vugger hende, aner ikke hvad det er med hende, hun har ALDRIG haft sådan en nat før... hvor blev min lille sovebaby af? - vi får gæster i dag så kan ikke engang tage en middagslur :(

:kram :kram :kram

Puha. Mandens nevø på 1 år og 2 måneder er lige pt på vej med fuld udrykning til Aalborg eller Aarhus (vi har ikke fået at vide hvilken endnu) med en læge og sygeplejerske ombord :( Han har haft nogle krampeanfald og de kan ikke finde ud af hvorfor i Herning. De har scannet hovedet og kan ikke se noget. Fuck hvor må det være hårdt at være forælder og ikke kunne gøre noget :(

Åh, det lyder ikke godt... Det var ikke epilepsi? Håber alt det bedste for dem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op :o Melissa stod op kl. 7, faldt i søvn til lur kl. 9, vågnede kl. 11.45 og fik mad. Kl. 12.45 sov hun igen og vågnede først kl. 16.35 :yay Og hun gaber stadig :rolleyes NU skal der trænes, hygges og fjolles - vil gerne sig andet end agyyyy og grrrrrrrrr :D Det er de helt store ord her p.t.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle afsted til ESL lagersalg i morges og selvfølgelig vælger lillepigen i dag at skide igennem sin ble og tøj og ud på sengen... <_< Heldigvis var der vådliggerlagen under lagnet og dynen kom ikke til skade. Så kunne skifte med ekstra lågen+våd. og vaske det værste væk i hånden og så må det blive vasket i morgen når jeg har tid.

Så efter at jeg har fået givet hende et bad og ordnet seng, kom hun op til moster og jeg kan køre lidt over en time senere end beregnet. Men fandt da lidt til lagersalget :loveshower

Det blev til 1 body, 3 bukser, 1 par strømpebukser, 1 heldragt med fejl (nedsat til 20kr) og 1 elefanthue :)

Tog derefter til Lyngby og fik fat i 7 stk. 100% uld-bodyer med lilla-lyserøde striber og tog også en enkelt alm. body til 13kr :)

Og en træ-bog i BR med 25% rabat - kunne ikke lade være, hun rækker sådan ud efter mine bøger :badgirl

Så må jeg vist også hellere lade være med at købe tøj det næste stykke tid... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det lyder ikke godt... Det var ikke epilepsi? Håber alt det bedste for dem :(

Ved ikke hvad det er. Han er heldigvis vågnet igen og har leget med sine bamser. Så de har fået lov til at blive i Herning indtil scanneren i Skejby har tid, måske imorgen. Tilgengæld har det vidst taget hårdt på min svigerfar at få beskeden om fuld udrykning og kramper. Udrykningen blev jo så heldigvis ikke til noget, da han nåede at vågne inden de kørte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvad det er. Han er heldigvis vågnet igen og har leget med sine bamser. Så de har fået lov til at blive i Herning indtil scanneren i Skejby har tid, måske imorgen. Tilgengæld har det vidst taget hårdt på min svigerfar at få beskeden om fuld udrykning og kramper. Udrykningen blev jo så heldigvis ikke til noget, da han nåede at vågne inden de kørte...

Åh nej lille pus, håber de finder ud af hvad det er meget snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft hyggeligt barselsbesøg af nogle dejlige venner, og har fået en af de bedste barselsgaver: clemente filtede-uld sko :loveshower - er total forelsket i dem, så nu skal jeg finde noget fiiiint tøj de kan bruges til, til fætterens barnedåb på søndag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror måske vi er igang med 8-ugers springet.. Lucas er godt nok kun 5½ uge - 7½ hvis man regner fra termin, men han var også tidlig med det første tigerspring. Jeg har lige læst i vidunderlige uger, og kan sætte kryds ved stort set det hele. De sidste par dage har vi haft en tryghedssøgende lille mus der vil være hos mig konstant, spiser kun lidt og ligger bagefter bare ved brystet og klamrer sig til mig, sover dårligt og græder meget - Det er godt nok hårdt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår ville i ringe til vagtlægen? Max har haft 39 i feber siden igår morges.. Han er ikke sløv, men bare ked og hoster lidt.. Har spist okay.. Kan ikke helt hitte ud af om jeg skal runde vagtlægen eller om jeg skal tage til egen læge imorgen tidlig..

Måske jeg bare skulle ringe til egen læge imorgen hvis han stadig har feber..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår ville i ringe til vagtlægen? Max har haft 39 i feber siden igår morges.. Han er ikke sløv, men bare ked og hoster lidt.. Har spist okay.. Kan ikke helt hitte ud af om jeg skal runde vagtlægen eller om jeg skal tage til egen læge imorgen tidlig..

Måske jeg bare skulle ringe til egen læge imorgen hvis han stadig har feber..

Hvis han stadig drikker/spiser og ikke virker til at have andre symptomer, så ville jeg vente og ringe til egen læge i morgen tidlig.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hjemme igen efter mit første hele døgn adskilt fra Anna - jeg savnede hende så meget, at det blev fysisk! :blink

Søren fortalte, at hun her til eftermiddag var kravlet ud i gangen og havde 'kaldt' på mig :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER