TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Det er bare så typisk det her! Mine børn VIL bare ikke have mor sover.

Igår nat sov Per med Simon og jeg tog sofaen for at jeg kunne få ro. Var lige oppe for at give Simon mad kl. 01.30, men ellers sov han uden opvågning til kl. 8! Så Per havde en god nat. Så vågnede Lise til gengæld 3 gange og var ked <_< hun plejer ellers aldrig at vågne om natten! Og så stod hun op kl 7, hvor jeg så måtte stå op med hende, så hurra for at skulle have haft ro.

Nå så byttede vi igen i nat, så jeg tog Simon. Jeg kom først i seng kl 1.30, fordi vi havde gæster (min fødselsdag) og der fik Simon så mad til ca kl 2. Han vågnede så igen og fik mad kl. 5. Vågnede igen kl. 6, men jeg fik ham til at sove videre, og så stod han op kl. 7.30. Lise sov derimod igennem og stod først op kl. 8 <_< så en god nat til manden igen.

Det er ikke fair :klap møgunger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev det dåbsdag for Storm.

Er godt nok spændt på, hvordan han tager det i kirken.

Tillykke med ham :hurra Håber I får en dejligt dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så typisk det her! Mine børn VIL bare ikke have mor sover.

Igår nat sov Per med Simon og jeg tog sofaen for at jeg kunne få ro. Var lige oppe for at give Simon mad kl. 01.30, men ellers sov han uden opvågning til kl. 8! Så Per havde en god nat. Så vågnede Lise til gengæld 3 gange og var ked <_< hun plejer ellers aldrig at vågne om natten! Og så stod hun op kl 7, hvor jeg så måtte stå op med hende, så hurra for at skulle have haft ro.

Nå så byttede vi igen i nat, så jeg tog Simon. Jeg kom først i seng kl 1.30, fordi vi havde gæster (min fødselsdag) og der fik Simon så mad til ca kl 2. Han vågnede så igen og fik mad kl. 5. Vågnede igen kl. 6, men jeg fik ham til at sove videre, og så stod han op kl. 7.30. Lise sov derimod igennem og stod først op kl. 8 <_< så en god nat til manden igen.

Det er ikke fair :klap møgunger

:kram2

Er det ikke bare lidt typisk :blink Nogle gange er det virkelig svært at kompensere for den manglende søvn, når man bliver modarbejdet af banditterne <_<

Håber Per kan tage Lise, så du kan få en lur :kiss

Og tillykke med fødselsdagen :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så typisk det her! Mine børn VIL bare ikke have mor sover.

Igår nat sov Per med Simon og jeg tog sofaen for at jeg kunne få ro. Var lige oppe for at give Simon mad kl. 01.30, men ellers sov han uden opvågning til kl. 8! Så Per havde en god nat. Så vågnede Lise til gengæld 3 gange og var ked <_< hun plejer ellers aldrig at vågne om natten! Og så stod hun op kl 7, hvor jeg så måtte stå op med hende, så hurra for at skulle have haft ro.

Nå så byttede vi igen i nat, så jeg tog Simon. Jeg kom først i seng kl 1.30, fordi vi havde gæster (min fødselsdag) og der fik Simon så mad til ca kl 2. Han vågnede så igen og fik mad kl. 5. Vågnede igen kl. 6, men jeg fik ham til at sove videre, og så stod han op kl. 7.30. Lise sov derimod igennem og stod først op kl. 8 <_< så en god nat til manden igen.

Det er ikke fair :klap møgunger

Møgunger :(

Tillykke med fødselsdagen håber du havde en god dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Er det ikke bare lidt typisk :blink Nogle gange er det virkelig svært at kompensere for den manglende søvn, når man bliver modarbejdet af banditterne <_<

Håber Per kan tage Lise, så du kan få en lur :kiss

Og tillykke med fødselsdagen :hurra

  

Møgunger :(

Tillykke med fødselsdagen håber du havde en god dag :)

Ja jeg håber lidt der kommer et gyldent øjeblik senere i dag, hvor enten begge unger sover eller Simon sover og Per kan tage Lise :p

Det er egentlig først min fødselsdag imorgen, men vi holdt den bare igår, så folk ikke skulle op på arbejde. Men tak skal I have, jeg havde bestemt en god dag :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det dåbsdag for Storm.

Er godt nok spændt på, hvordan han tager det i kirken.

 

Tillykke og god fornøjelse :loveshower :balloons :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det dåbsdag for Storm.

Er godt nok spændt på, hvordan han tager det i kirken.

Tillykke med dåben. Håber I får en dejlig dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt med træt på! :zzz var sammen med gode venner i går. Kører fra Støvring kl. 00.00, er hjemme kl. 2.

Ammer Liff og hun er bare vågen derefter.

Kl. 3.30! Kunne vi gå til køjs... føler jeg render rundt i en osteklokke i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det dåbsdag for Storm.

Er godt nok spændt på, hvordan han tager det i kirken.

Tillykke med dåben :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så typisk det her! Mine børn VIL bare ikke have mor sover.

Igår nat sov Per med Simon og jeg tog sofaen for at jeg kunne få ro. Var lige oppe for at give Simon mad kl. 01.30, men ellers sov han uden opvågning til kl. 8! Så Per havde en god nat. Så vågnede Lise til gengæld 3 gange og var ked <_< hun plejer ellers aldrig at vågne om natten! Og så stod hun op kl 7, hvor jeg så måtte stå op med hende, så hurra for at skulle have haft ro.

Nå så byttede vi igen i nat, så jeg tog Simon. Jeg kom først i seng kl 1.30, fordi vi havde gæster (min fødselsdag) og der fik Simon så mad til ca kl 2. Han vågnede så igen og fik mad kl. 5. Vågnede igen kl. 6, men jeg fik ham til at sove videre, og så stod han op kl. 7.30. Lise sov derimod igennem og stod først op kl. 8 <_< så en god nat til manden igen.

Det er ikke fair :klap møgunger

Det er så typisk :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det dåbsdag for Storm.

Er godt nok spændt på, hvordan han tager det i kirken.

Tillykke :loveshower

Håber I har haft en dejlig dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så typisk det her! Mine børn VIL bare ikke have mor sover.

Igår nat sov Per med Simon og jeg tog sofaen for at jeg kunne få ro. Var lige oppe for at give Simon mad kl. 01.30, men ellers sov han uden opvågning til kl. 8! Så Per havde en god nat. Så vågnede Lise til gengæld 3 gange og var ked <_< hun plejer ellers aldrig at vågne om natten! Og så stod hun op kl 7, hvor jeg så måtte stå op med hende, så hurra for at skulle have haft ro.

Nå så byttede vi igen i nat, så jeg tog Simon. Jeg kom først i seng kl 1.30, fordi vi havde gæster (min fødselsdag) og der fik Simon så mad til ca kl 2. Han vågnede så igen og fik mad kl. 5. Vågnede igen kl. 6, men jeg fik ham til at sove videre, og så stod han op kl. 7.30. Lise sov derimod igennem og stod først op kl. 8 <_< så en god nat til manden igen.

Det er ikke fair :klap møgunger

Det er sgu :numse

Håber du har fået en lur :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har gylpet så ekstremt meget her i weekenden! Der går ikke 5 minutter hvor hun ikke gylper.. Og det lugter så mystisk og klamt :unsure helt ærligt, så lugter det altså af kattelort! :unsure hvad kan få det til at lugte så grimt? Hvis ikke jeg vidste bedre, ville jeg tro hun havde rigtig slem forstoppelse, men hun har haft aff hver morgen :unsure

Jeg har slet ikke tal på hvor mange gange jeg har skiftet hendes tøj, og nu har jeg lige haft hende i bad, fordi jeg simpelthen ikke kan klare stanken.. Men hun lugter stadig :O ikke så slemt som før, men stanken hænger stadig ved!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :) Jeg fik en lur senere :loveshower

Per skal i biografen til aften med sin bror, så jeg håber på en sovende Lise og en artig Simon (selv om det er utopi, da han altid er urolig og ked om aftenen, men man har jo lov at håbe).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har gylpet så ekstremt meget her i weekenden! Der går ikke 5 minutter hvor hun ikke gylper.. Og det lugter så mystisk og klamt :unsure helt ærligt, så lugter det altså af kattelort! :unsure hvad kan få det til at lugte så grimt? Hvis ikke jeg vidste bedre, ville jeg tro hun havde rigtig slem forstoppelse, men hun har haft aff hver morgen :unsure

Jeg har slet ikke tal på hvor mange gange jeg har skiftet hendes tøj, og nu har jeg lige haft hende i bad, fordi jeg simpelthen ikke kan klare stanken.. Men hun lugter stadig :O ikke så slemt som før, men stanken hænger stadig ved!

Det lyder godt nok voldsomt! :o både med hyppigheden, men også lugten. Simons gylp lugter bare af bræk (heller ikke lækkert, men logisk nok). Aner ikke hvad det kan skyldes :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt nok voldsomt! :o både med hyppigheden, men også lugten. Simons gylp lugter bare af bræk (heller ikke lækkert, men logisk nok). Aner ikke hvad det kan skyldes :kram2

Det er også ret voldsomt :unsure voldsomt nok, til at jeg endda overvejede at kontakte vagtlægen her i eftermiddags.. Men man kontakter jo ikke vagtlægen pga gylp/bræk, men jeg ringer helt sikkert til lægen i morgen, det kan ikke være rigtigt at hun skal sejle rundt i gylp konstant. Og jeg magter altså ikke at have vaskemaskinen til at køre konstant, for at have rent tøj til hende! Og hun hader at få skiftet tøj, så det er jo også synd for hende :(

Hun har i perioder gylpet rigtigt meget før, men aldrig så slemt som det har været de sidste dage!

Og så vil jeg til hver en tid foretrække bræk lugten, fremfor lugten af kattelort :P jeg har seriøst haft kvalme hele dagen, pga den lugt, kan slet ikke klare det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der lige for begge piger sover allerede :o det er første gang, at Malou er faldet så tidligt i søvn! Hun har så heller ikke sovet mere end Max tre timer siden kl. 9 i morges :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for lykønskningerne, piger :D

Vi havde en super dag, og Storm klarede det så fint.

Han var ikke glad for orgelet i kirken, så han tudede under hver sang, mens resten gik med smil.

Til gengæld sov han i 4,5 time efter kirken, så forældrene nød at have frie arme under selve festen.

Måtte vække ham til sidst, fordi det ene bryst lækkede kraftigt og havde ikke fået pumpen med :D

Havde så håbet på en god portion nattesøvn igen, men han tog kun 2,5 time, så nu sidder vi her igen led babsen fremme.

Han tog ellers 7 timer natten til søndag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for lykønskningerne, piger :D

Vi havde en super dag, og Storm klarede det så fint.

Han var ikke glad for orgelet i kirken, så han tudede under hver sang, mens resten gik med smil.

Til gengæld sov han i 4,5 time efter kirken, så forældrene nød at have frie arme under selve festen.

Måtte vække ham til sidst, fordi det ene bryst lækkede kraftigt og havde ikke fået pumpen med :D

Havde så håbet på en god portion nattesøvn igen, men han tog kun 2,5 time, så nu sidder vi her igen led babsen fremme.

Han tog ellers 7 timer natten til søndag :)

Dejligt I havde en god dag :)

Det er skønt med den uforudsigelighed i søvnen, ikke :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der lige for begge piger sover allerede :o det er første gang, at Malou er faldet så tidligt i søvn! Hun har så heller ikke sovet mere end Max tre timer siden kl. 9 i morges :blink

Håber du nød det :)

Det var godt nok heller ikke meget søvn til Malou :O Håber I sover godt nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft nogle dage, hvor S "allerede" har faldet ordentlig i søvn ml 24-02 og så sovet 6-7 timer uden opvågning, men i nat blev kl 5, og hun vågnede allerede 9:15 :( øv, jeg er groggy

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft nogle dage, hvor S "allerede" har faldet ordentlig i søvn ml 24-02 og så sovet 6-7 timer uden opvågning, men i nat blev kl 5, og hun vågnede allerede 9:15 :( øv, jeg er groggy

 

Du fortjener en kæmpe krammer: :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm! Leonora græd/gryntede i bv, så jeg var lige ude nogle gange og give sut for at se, om det var det eller hun var vågen. Til sidst tænkte jeg "godt, du er vågen og sulten, du kommer ind". Fair nok, eftersom hun ikke har spist siden kl. 4 i nat. Jeg tog liften ind og stillede på spisebordet og så faldt hun til ro igen, mens jeg lige ordnede noget færdigt på computeren. Så nu har jeg lagt hende ud i bv igen :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smil da hun vågnede :loveshower (første gang)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smil da hun vågnede :loveshower (første gang)

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER