TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Ja, hun sagde, at det var ren uld.

Og dem, de har i ren uld altid til 79,95, er dem, jeg synes er lidt bedre end dem i uld/bomuld, fordi sveden bedre transporteres ud igen. Mine børn koger mere i dem i uld/bomuld, specielt når de ligger i barnevognen, er de våde på ryggen, når de kommer op, mens de ikke er så våde i ren uld. Så det var derfor jeg anbefalede dem den anden dag.

Mon det er dette tilbud: https://etilbudsavis.dk/offers/foetex/0d6afOsL/uld-eller-uld-bomuld-bodysuit-med-lange-aerme/

Del dette indlæg

Uhh ja, gør det... ;) :balloon

*begynder at nynne "jeg er en lille undulat"*

For jeg vil hellere, for jeg vil hellere, ha' coca-cola og IS! :wee

så er der købt chokolade, slik og cola :7himmel

Og frysepizza til aftensmad.. Og så står den på HUSK LIGE TANDBØRSTEN, mens lille pigen øver sig i at råbe :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og frysepizza til aftensmad.. Og så står den på HUSK LIGE TANDBØRSTEN, mens lille pigen øver sig i at råbe :loveshower

Umm.... :sandie

Overvejede også frysepizza, men det blev til sushi fra fryseren i stedet og faktisk det samme på tv som dig :D

Dog øver Laura i at savle igennem sin hagesmæk til sin body i stedet for at råbe... :rolleyes :P

Jeps, det kan kun være det, og så er der vist assorteret i de forskellige butikker, så man skal nok være lidt hurtigt ude. Tak for link.

Så lidt ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nårh ja, mine manerer! Velbekomme ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt tak for svar. Hun rå åd kartofler med persillesovs og frikadelle. Hun plejer aldrig at spise noget som helst, mormors mad er åbenbart bare bedre end mors.

Uha, persillesovs var også en af Annas favoritter for en måneds tid siden. Og efter et par dage hvor hun stort set intet havde spist, tog vi op til farmor og SÅ kunne hun spise :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAPS! Baby vil da hellere have fjernbetjeningen end sit legetøj - skøre pige :blush :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

tiger springet tror jeg vi slap billigt med, hun har tilegnet sig stort set alle kompetencerne fra 5 ugers springet og 8 ugers springet er lige tidligt nok her i 5. uge. Men vi var til baby salmesang i dag og der blev hun bombarderet på sanserne, det var sjovt i 15 min, herefter kunne jeg se tegn på overstimulering, så forsøgte at skærme hende lidt, men organisten blev ved med at rasle med ting i hovedet af børnene inkl Mie, der er klart den yngste. Så mon ikke det er det hun reagerer på? Jeg springer over næste gang for syntes Mie er for lille til de aktiviteter hun kom med i dag - ALT for voldsomt.

Arh, det giver god mening med overstimulering. Træls hvis organisten ikke har føling med hvornår det bliver for meget <_<

Ja, hun sagde, at det var ren uld.Og dem, de har i ren uld altid til 79,95, er dem, jeg synes er lidt bedre end dem i uld/bomuld, fordi sveden bedre transporteres ud igen. Mine børn koger mere i dem i uld/bomuld, specielt når de ligger i barnevognen, er de våde på ryggen, når de kommer op, mens de ikke er så våde i ren uld. Så det var derfor jeg anbefalede dem den anden dag.

Åh, og jeg som har brugt hele denne måneds babybudget (og lidt til :badgirl ) idag <_< Kunne ellers være lækkert med noget meget billigt uld. Må se om jeg kan finde en ekstra 100 kr seddel et sted :shop

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm er glad for at Valdemar sover rimelig tungt... Ellers kunne jeg måske godt finde på at brokke mig lidt over min nye overbo, der holder fest med MEGET højt musik MINDST en gang om ugen :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg koger. Har Marius liggende sovende på skødet ovenpå ammepuden og med babydyne over sig. Tæppe over resten af benene og Gosmo på det nederste af benene og fødder :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia har været vågen siden 17.45 og er standtræt. Klokken 21.30 begynder hun at blive sur ovre hos Jesper efter vi i hærdigt har forsøgt at få hende til at sove. Jeg får hende over til mig, tilbyder hende mad, som hun ikke vil have. Ligger hende på skulderen og så sover hun efter 5 minutter. Jeg ligger hende fra mig i soveværelset, og der går 5-10 minutter så vågner hun og er dybt ulykkelig og vil spise :blink <_< :angry Halllo, hvorfor ikke spise, når du får det tilbudt? Nu bøvler vi igen med at få hende til at sove.... Det er jo en skrue uden ende. :numse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde marridt i nat om at Silas blev kvalt, fordi en kat havde langt sig på ham... vi har ingen kat, så jeg ved ikke hvorfor jeg drømte det.... men drømmen har rumsteret i mit hovede hele dagen, og nu tør jeg næsten ikke lukke øjnene af frygt for et nyt marridt.... boohoo.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik Camille for første gang uldnatdragt på.. Var så spændt på den.. Og ja.. jeg sagde VAR.

Skulle skifte hende, også tissede hun udover det hele inkl. natdragt.. <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia har været vågen siden 17.45 og er standtræt. Klokken 21.30 begynder hun at blive sur ovre hos Jesper efter vi i hærdigt har forsøgt at få hende til at sove. Jeg får hende over til mig, tilbyder hende mad, som hun ikke vil have. Ligger hende på skulderen og så sover hun efter 5 minutter. Jeg ligger hende fra mig i soveværelset, og der går 5-10 minutter så vågner hun og er dybt ulykkelig og vil spise :blink <_< :angry Halllo, hvorfor ikke spise, når du får det tilbudt? Nu bøvler vi igen med at få hende til at sove.... Det er jo en skrue uden ende. :numse

Og hun er stadig vågen. Vil rokkes og bliver sur/ked af det hvis vi ligger hende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde marridt i nat om at Silas blev kvalt, fordi en kat havde langt sig på ham... vi har ingen kat, så jeg ved ikke hvorfor jeg drømte det.... men drømmen har rumsteret i mit hovede hele dagen, og nu tør jeg næsten ikke lukke øjnene af frygt for et nyt marridt.... boohoo.gif

Øv det lyder ikke rart. Krammer

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik Camille for første gang uldnatdragt på.. Var så spændt på den.. Og ja.. jeg sagde VAR.

Skulle skifte hende, også tissede hun udover det hele inkl. natdragt.. <_<

Typisk!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 Puha, sådan nogle mareridt er bare svære at glemme igen. :( Håber du kan finde lidt ro. Din søn har det jo godt, og der er ingen farlige katte i nærheden :kram2

Så fik Camille for første gang uldnatdragt på.. Var så spændt på den.. Og ja.. jeg sagde VAR.Skulle skifte hende, også tissede hun udover det hele inkl. natdragt.. <_<

Argh, hvor er det bare typisk!!!! :kram2

Og hun er stadig vågen. Vil rokkes og bliver sur/ked af det hvis vi ligger hende.

Puh det lyder hårdt :( Håber snart at hun falder i søvn :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm er glad for at Valdemar sover rimelig tungt... Ellers kunne jeg måske godt finde på at brokke mig lidt over min nye overbo, der holder fest med MEGET højt musik MINDST en gang om ugen :rolleyes

Din overbo ved da ikke, at han sover tungt ;)

Næste gang han holder fest og Valdemar er vågen, tager du ham da bare på armen og går op og banker på og brokker dig over, at Valdemar SLEEEEET ike kan falde i søvn i den larm. ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Din overbo ved da ikke, at han sover tungt ;)

Næste gang han holder fest og Valdemar er vågen, tager du ham da bare på armen og går op og banker på og brokker dig over, at Valdemar SLEEEEET ike kan falde i søvn i den larm. ;)

Ups underbo, ikke overbo (ikke at det er relevant).

Hmm... Tror jeg er for konfliktsky til sådan en konfrontation. :blush Så hellere bare sidde og skumle for mig selv helt uden at han ved det :lolhit (Det er også mega konstruktivt og god nabostil :badgirl :rolleyes )

Del dette indlæg

Annonce ♥

De sidste 3 amninger har været med mellem 4 og 5 timers intervaller :blink og på trods af det har jeg måtte kæmpe med at holde hende vågen til at spise!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv.. Har en lille dreng med feber..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Camille er et dårligt og utilregneligt vækkeur!

Normalt vågner hun mellem 7 og 8.. Så i går da vi gik i seng, sagde jeg at jeg ikke gad sætte vækkeuret - og Christian synes det var en dum ide.. og jeg holdt på at Camille jo vækkede os..

Vi skulle køre mod Århus kl 10.. Og her sidder jeg så i nattøjet... Camille vågnede da først 9.30 i dag :whistling

Så vi har lige ringet og sagt vi kommer lidt senere ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Normalt vågner hun mellem 7 og 8.. Så i går da vi gik i seng, sagde jeg at jeg ikke gad sætte vækkeuret - og Christian synes det var en dum ide.. og jeg holdt på at Camille jo vækkede os..

Vi skulle køre mod Århus kl 10.. Og her sidder jeg så i nattøjet... Camille vågnede da først 9.30 i dag :whistling

:oops

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og det værste ved det hele er ikke at i kommer for sent, men at Christian fik ret ikke?? :D :D

Men dejligt med en morgensøvn :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gry blev puttet til lur kl 8.30 og hun sover endnu :blink

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER