TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Vi er lige så stille startet op på grød. Ikke helt dårligt ;)

YO4rT5r.jpg

Hvor hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor hyggeligt :)

Jep og en gang svesker kan få en hver gang grød til at se delikat ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør vi også. De sagde faktisk at de ikke forventede at Tobias ville blive så syg, da han har været snottet længst.. Så satser på at de har ret.

Åhh det håber vi på de har ret i så! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en aften hvor Milan var vågen fra kl. 16-18.30, sov så til kl. 19, vågnede igen og var sulten fik mad. Men han var ked af det, når han ikke havde en flaske i munden, så han endte op på at spise 210 ml :O Gik kold kl. 21.30 og meldte sig først til mad kl. 3.20, jeg endte på lidt over 4 timers timers sammenhængende søvn :yay

Hold da op! :o kunne han godt rumme al den mad?

fedt med mere søvn! det gør bare en kæmpe forskel! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha for en nat, forstår godt du er træt :kiss Har du mulighed for en lur?

Det lyder rigtig dejligt med tiden til Lise når hun er hentet :loveshower Det betyder meget, at man kan være 100% nærværende for den store på det tidspunkt :) Jeg har haft held til det samme nogle dage, det gøre altså en forskel :)

Har ikke mulighed for lur, nej <_<

Jeg håber bare at Lise er medgørlig, når jeg henter hende, for ellers brænder jeg nok sammen og kommer til at råbe af hende :( havde lige krise her tidligere, da jeg skulle handle ind med en skrigende baby der ikke ville ligge i barnevognen. Heldigvis hjalp en sød mand mig med at komme varerne i poser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en aften hvor Milan var vågen fra kl. 16-18.30, sov så til kl. 19, vågnede igen og var sulten fik mad. Men han var ked af det, når han ikke havde en flaske i munden, så han endte op på at spise 210 ml :O Gik kold kl. 21.30 og meldte sig først til mad kl. 3.20, jeg endte på lidt over 4 timers timers sammenhængende søvn :yay

Så fortjent! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke mulighed for lur, nej <_<

Jeg håber bare at Lise er medgørlig, når jeg henter hende, for ellers brænder jeg nok sammen og kommer til at råbe af hende :( havde lige krise her tidligere, da jeg skulle handle ind med en skrigende baby der ikke ville ligge i barnevognen. Heldigvis hjalp en sød mand mig med at komme varerne i poser.

:kram Sikke en nat og handletur :(

Håber Lise er sød og den kommende nat er bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige så stille startet op på grød. Ikke helt dårligt ;)

YO4rT5r.jpg

:mam :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora 5 uger og 2 dage: 4600 gram (med fyldt tisseble) og 57 cm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår ligger det første appetitspring?

Mine :hophop har ikke kunnet følge med i dag...

Har lige måttet give en flaske. Havde gudskelov erstatning i skabet.

Må have lavet noget mælkebombe i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved om det er normalt en baby på 9 uger kan spise 200ml og igen være sulten efter 2 til 3 timer?

Har lidt en fornemmelse af han ikke bliver ordentlig mæt men ved det ikke...vil bare heller ikke have han overspiser...

Nogen gode råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora 5 uger og 2 dage: 4600 gram (med fyldt tisseble) og 57 cm :)

Wow hun er lang :O Ordentlig basse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige så stille startet op på grød. Ikke helt dårligt ;)

YO4rT5r.jpg

Det er lige guf for den unge herre :D Han ser dejligt tilfreds ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora 5 uger og 2 dage: 4600 gram (med fyldt tisseble) og 57 cm :)

En lækker lille sag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige guf for den unge herre :D Han ser dejligt tilfreds ud :)

Jep det skal han nok blive god til ;) Og man sover godt oven på sådan en halv måltid grød og fyldt op med mælk efterfølgende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved om det er normalt en baby på 9 uger kan spise 200ml og igen være sulten efter 2 til 3 timer?

Har lidt en fornemmelse af han ikke bliver ordentlig mæt men ved det ikke...vil bare heller ikke have han overspiser...

Nogen gode råd?

Umiddelbart mener jeg, at de skal have lov til at spise den mængde de efterspørger :) Hvad vejer han?

Milan får mellem 100-120 ml Per måltid, undtagen aften hvor han får 120-150 ml. :) Dog kværnede han 210 ml over aftenen i aftes, det gav så et godt langt sovestræk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at stå op til en lille pige der smiler over hele Femøren i sin seng, når man kigger til hende.

Åhhh.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op! :o kunne han godt rumme al den mad?

fedt med mere søvn! det gør bare en kæmpe forskel! :yay

Uden problemer :blink Han fik hans ordinære måltid kl. 19, men kunne ikke falde i ro og fik derfor lidt mere. Han forblev så urolig og fik så igen noget mere omkring kl. 21, først der faldt han i søvn :) Men han havde så også været småtspisende ved et måltid tidligere på dagen, så han nåede hans vanlige mængde på den måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige så stille startet op på grød. Ikke helt dårligt ;)YO4rT5r.jpg

Lækker lille veltilfreds mand :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår ligger det første appetitspring?

Mine :hophop har ikke kunnet følge med i dag...

Har lige måttet give en flaske. Havde gudskelov erstatning i skabet.

Må have lavet noget mælkebombe i morgen...

5 uger mener jeg det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår ligger det første appetitspring?

Mine :hophop har ikke kunnet følge med i dag...

Har lige måttet give en flaske. Havde gudskelov erstatning i skabet.

Må have lavet noget mælkebombe i morgen...

Mener det er 3 og 6 uger, så det passer vel meget godt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved om det er normalt en baby på 9 uger kan spise 200ml og igen være sulten efter 2 til 3 timer?

Har lidt en fornemmelse af han ikke bliver ordentlig mæt men ved det ikke...vil bare heller ikke have han overspiser...

Nogen gode råd?

Enig med ønskebebs. Og synes det lyder normalt nok at være sulten igen efter 2-3 timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved om det er normalt en baby på 9 uger kan spise 200ml og igen være sulten efter 2 til 3 timer?

Har lidt en fornemmelse af han ikke bliver ordentlig mæt men ved det ikke...vil bare heller ikke have han overspiser...

Nogen gode råd?

Jeg synes godt nok det er hurtigt han er sulten igen, men hvis han er det, skal han jo have lov til at spise

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Umiddelbart mener jeg, at de skal have lov til at spise den mængde de efterspørger :) Hvad vejer han?

Milan får mellem 100-120 ml Per måltid, undtagen aften hvor han får 120-150 ml. :) Dog kværnede han 210 ml over aftenen i aftes, det gav så et godt langt sovestræk ;)

Ditto til Asger nærmest. Asger får ca. 5 flasker med 150 ml og 2 flasker med 180 ml. De to store er til nat og om natten. Om aftenen spiser han også hyppigere. Vi har også nogle gode lange stræk med søvn om natten :)

Synes 200 ml lyder af meget men det kommer jo an på hvor meget han spiser over et døgn og hvad han vejer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER