TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Det er noget sundhedsplejen tilbyder. Mange steder kalder man det åbent hus. Så det er bare her i byen :)

Nåå okay det har min sp ikke nævnt noget om. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har haft en hyggelig eftermiddag indtil videre med glad og smilende Simon :wub

Yet293g.jpg

UZYicx3.jpg

qsfkXFS.jpg

Hans skoldkopper er også næsten væk nu, så han ser knap så farlig ud ;)

Åhh en lækker lillemand <3

Er I begyndt at planlægge bryllup ? ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby café var så hyggeligt. Der var også mødt mange op. Man sætte sig jo bare og snakkede med dem omkring mig. Jeg skal af sted igen.

Asger vokser godt. Vi skal snart have vasket str. 74 i tøj. Han målte 8,24 kg og 68 cm :o

  

Dejligt det var en succes! :yay

Store dreng ;)

  

:yay hvor dejligt :yay

  

Store dreng :super :)

Og dejligt det var en succes :kram2

  

Hurra for succes :glad

Ja det var skønt at det var en succes. Har aftalt med en at starte op til baby salme sang når det starter op midt februar. Var nu gået alene lige meget hvad. Men så sker der da lidt mere mens jeg er på barsel når nu jeg ikke er kæmpe fan af mødregrupper ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå okay det har min sp ikke nævnt noget om. :-)

Du må jo undersøge om det er noget dit område udbyder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå okay det har min sp ikke nævnt noget om. :-)

ikke alle kommuner har det.

Min har ikk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han skøn :kuller

  

:biglove

  

Åhr :biglove

  

Skønne dreng :loveshower

  

Åhh en lækker lillemand <3

Er I begyndt at planlægge bryllup ? ;-)

Tak allesammen :kiss

Sija, vi når ikke at spare nok sammen til at holde bryllup her til sommer (og vi vil begge have det skal være om sommeren), så vi er nødt til at vente til næste sommer. Så vi er ikke noget ret langt med planlægning endnu udover løs snak om hvad vi hver især kunne tænke os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sovet godt i nat :yay

Og i går fik jeg med succes puttet Leonora til lur i barnevognen uden at gå tur med den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en anderledes nat.

Mads har været utryg, sikkert en efter reaktion, og har har haft lidt ondt i maven, så han måtte have lidt sukkervand.

Tobias er nu dødsnottet. Så han var også ked og ville helst ligge konstant ved brystet. Så er spændt på hvordan dagen bliver. Men vi var da ikke i tvivl om at kunne høre dem i nat. Så det var faktisk "rart" :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sovet godt i nat :yay

Og i går fik jeg med succes puttet Leonora til lur i barnevognen uden at gå tur med den :)

Yay hvor skønt og velfortjent ❤️❤️❤️❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sovet godt i nat :yay

Og i går fik jeg med succes puttet Leonora til lur i barnevognen uden at gå tur med den :)

:Loveshower :loveshower

Hvor er det skøn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en anderledes nat.

Mads har været utryg, sikkert en efter reaktion, og har har haft lidt ondt i maven, så han måtte have lidt sukkervand.

Tobias er nu dødsnottet. Så han var også ked og ville helst ligge konstant ved brystet. Så er spændt på hvordan dagen bliver. Men vi var da ikke i tvivl om at kunne høre dem i nat. Så det var faktisk "rart" :p

Puha :( håber i slipper for mere sygehus-ophold! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha :( håber i slipper for mere sygehus-ophold! :kram

Det gør vi også. De sagde faktisk at de ikke forventede at Tobias ville blive så syg, da han har været snottet længst.. Så satser på at de har ret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sovet godt i nat :yay

Og i går fik jeg med succes puttet Leonora til lur i barnevognen uden at gå tur med den :)

Hvor er det skønt for jer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sovet godt i nat :yay

Og i går fik jeg med succes puttet Leonora til lur i barnevognen uden at gå tur med den :)

:yay Hvor det dejligt at høre :loveshower

Og sejt med barnevognsputning- jeg har stadig ikke fået Milan ud at sove :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby café var så hyggeligt. Der var også mødt mange op. Man sætte sig jo bare og snakkede med dem omkring mig. Jeg skal af sted igen.

Asger vokser godt. Vi skal snart have vasket str. 74 i tøj. Han målte 8,24 kg og 68 cm :o

:O Store dreng :loveshower Det er altså crazy så stærkt det går :blink

Er glad for, at det var en succes og at du faldt i snak med en, når MG ikke er et hit :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en hyggelig eftermiddag indtil videre med glad og smilende Simon :wub

Yet293g.jpg

UZYicx3.jpg

qsfkXFS.jpg

Hans skoldkopper er også næsten væk nu, så han ser knap så farlig ud ;)

Hvor er han dejlig, Mette :loveshower

Total charmetrold :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en aften hvor Milan var vågen fra kl. 16-18.30, sov så til kl. 19, vågnede igen og var sulten fik mad. Men han var ked af det, når han ikke havde en flaske i munden, så han endte op på at spise 210 ml :O Gik kold kl. 21.30 og meldte sig først til mad kl. 3.20, jeg endte på lidt over 4 timers timers sammenhængende søvn :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han dejlig, Mette :loveshower

Total charmetrold :wub

Tak Louise :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre om babyer der har sovet og succesfulde barnevognsputninger! :yay

Herhjemme er det sådan lidt op og ned. De sidste 3 dage i træk har Simon sovet videre i barnevognen efter jeg har hentet Lise fra vs, så jeg har haft hænderne fri til at hygge med hende og lave aftensmad :loveshower Håber det er en ny trend!

Omvendt så skulle Simon spise 3 gange fra kl. 00-03 i nat (gik i seng kl 23), så i gennemsnit en gang i timen! Og så igen kl 05.30 og vi stod op kl. 7. Så jeg er pænt træt :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre om babyer der har sovet og succesfulde barnevognsputninger! :yay

Herhjemme er det sådan lidt op og ned. De sidste 3 dage i træk har Simon sovet videre i barnevognen efter jeg har hentet Lise fra vs, så jeg har haft hænderne fri til at hygge med hende og lave aftensmad :loveshower Håber det er en ny trend!

Omvendt så skulle Simon spise 3 gange fra kl. 00-03 i nat (gik i seng kl 23), så i gennemsnit en gang i timen! Og så igen kl 05.30 og vi stod op kl. 7. Så jeg er pænt træt :zzz

Puha for en nat, forstår godt du er træt :kiss Har du mulighed for en lur?

Det lyder rigtig dejligt med tiden til Lise når hun er hentet :loveshower Det betyder meget, at man kan være 100% nærværende for den store på det tidspunkt :) Jeg har haft held til det samme nogle dage, det gøre altså en forskel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for ros på barnevognskæden piger :) Vi skal igang i weekenden med at lave en kæde til Melissas dukkevogn, så hendes babyer også har noget at kigge på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at stå op til en lille pige der smiler over hele Femøren i sin seng, når man kigger til hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at stå op til en lille pige der smiler over hele Femøren i sin seng, når man kigger til hende.

Det er en fantastisk start på dagen :loveshower

Her bliver der også snakket i stor stil, når Storm bare ligger for sig selv og er vågnet.

Når vi så kigger ned til ham, lyser hele ansigtet op i kæmpe smil :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør vi også. De sagde faktisk at de ikke forventede at Tobias ville blive så syg, da han har været snottet længst.. Så satser på at de har ret.

Jeg håber de har rart :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige så stille startet op på grød. Ikke helt dårligt ;)

YO4rT5r.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER