TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Dejligt der stadig er bedring :)

Er Tobias indlagt sammen med jer?

Ja mads er indlagt med Tobias og jeg som raske ledsagere. For når jeg ammede var jeg jo nødt til at have dem begge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle

Mads er i forsat bedring og er nu uden c-pap og iv-adgang.

Vi håber at kunne komme hjem sidst på ugen. Vi er glade og lettede.

Tobias holder de bare lidt øje med. Da han var den første der blev snottet mener de ikke at han er i fare for anfald, da ikke alle bliver lige hårdt ramt af rs - nogle bliver bare forkølede...

Godt det går så godt. Håber i snart er hjemme nu han er i gang med at bevise at han kan klare sig uden c pap og iv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt nok hellere ikke meget I ses. Vi mødes hver uge og har en fast dag. Er de ikke interesseret i at mødes oftere?

Nej planen er hver anden uge og de uger vi ikke mødes er der baby café og så kan man jo komme hvis man har lyst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt det ikke helt hører hjemme her, men nu stiller jeg spørgsmålet alligevel:

Er det normalt at bløde frisk blod (igen) 5 uger efter fødslen? :unsure

Nu hører jeg jo ikke til herinde, men kigger lidt alligevel - jeg er ret sikker på at min blødning stoppede og der så kom lidt frisk blod igen efter 4- 6 uger. Jeg troede nemlig jeg hande fået mens, men det fik jeg først efter næsten 8 mdr..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også først blødt lææænge efter fødslen, så et lille ophold. Så begyndte jeg at bløde igen d. 22.Dec. og en lille uge frem... pause igen. Og så begyndte jeg at pletbløde d. 4. Januar i 3-4dage, hvorefter det slog over i rigtig blødning... og jeg bløder stadig! pænt træls!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja mads er indlagt med Tobias og jeg som raske ledsagere. For når jeg ammede var jeg jo nødt til at have dem begge.

Det var også det jeg tænkte på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han bare sej, ham Mads :kram Dejligt at du holder os opdateret Lene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen er der 3 uger til Asger skal undersøges igen på Skejby. Er allerede mega nervøs. Fik i går fortalt manden at jeg ikke bliver ved med at kan holde til at stå med det hele selv. Måske derfor jeg sov så godt. Chancen for at jeg kommer til det igen er stor af årsager der pt er tys tys. Magter ikke at skal underholde svigermor med og min egen mor skal selv af sted igen efter og hendes fridage hænger jo ikke på træerne :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby smiler :loveshower :wub

 

Juhuuuuuuuuuuuuu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor gider Storm ikke sove om aftenen?

Idag har han sovet 3 timer i eftermiddags ud over morgen luren.

Han falder i søvn ved brystet, men ligeså snart jeg lægger ham, vågner han og er utilfreds.

Han må da være træt, men samtidig er han bare i rigtig hopla og snakker og smiler stort.

Så længe han bliver underholdt af os!

Er det mon ok, at han ikke sover mere i løbet af aftenen??

Nogen gode råd?

Andre der har samme "problem"?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han bare sej, ham Mads :kram Dejligt at du holder os opdateret Lene!

Tak :kiss

Og det er dejligt at kunne adsprede tiden lidt med noget bk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er stadig ikke fan af mg :(

Her er jeg blevet fan. Der er også en der har meldt sig ud.

Vil du gi det et forsøg mere eller?

Edit: ku lige læse lidt tilbage. Her ses vi også hver 14. Dag.

Det samme gjorde jeg med lasses mg. Det fungerer fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brugt det meste af aftenen på en meget træt og ked af det Liv :( Forhåbentlig (antijinx) sover hun nu men jeg frygter godt nok natten :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor gider Storm ikke sove om aftenen?

Idag har han sovet 3 timer i eftermiddags ud over morgen luren.

Han falder i søvn ved brystet, men ligeså snart jeg lægger ham, vågner han og er utilfreds.

Han må da være træt, men samtidig er han bare i rigtig hopla og snakker og smiler stort.

Så længe han bliver underholdt af os!

Er det mon ok, at han ikke sover mere i løbet af aftenen??

Nogen gode råd?

Andre der har samme "problem"?

Det er det samme her. Indtil for en uge siden var aftenerne fyldt med skrig og skrål. Nu er hun stadig vågen, men dog rolig og rimelig glad. Sådan skal der nok bare være..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt det ikke helt hører hjemme her, men nu stiller jeg spørgsmålet alligevel:

Er det normalt at bløde frisk blod (igen) 5 uger efter fødslen? :unsure

Ja det skulle vist være normalt indtil 8 uger efter fødslen. Jeg blødte en uges tid ca. 6-7 uger efter fødslen. Svag menstruationslignende blødning. Troede faktisk at det var min mens, men har ikke blødt siden og nu er det da 7 ugersiden, så tror ikke at det var mens alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme her. Indtil for en uge siden var aftenerne fyldt med skrig og skrål. Nu er hun stadig vågen, men dog rolig og rimelig glad. Sådan skal der nok bare være..

Ja, jeg er også lidt nået til samme konklusion.

Så længe han bare er glad og tilfreds, går det nok.

Men hold da op nogle lange dage, når man aldrig får en pause :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor gider Storm ikke sove om aftenen?

Idag har han sovet 3 timer i eftermiddags ud over morgen luren.

Han falder i søvn ved brystet, men ligeså snart jeg lægger ham, vågner han og er utilfreds.

Han må da være træt, men samtidig er han bare i rigtig hopla og snakker og smiler stort.

Så længe han bliver underholdt af os!

Er det mon ok, at han ikke sover mere i løbet af aftenen??

Nogen gode råd?

Andre der har samme "problem"?

Jeg tror at det er meget normalt. Sådan er det i hvert fald også her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at det er meget normalt. Sådan er det i hvert fald også her :)

Er mere rolig over, at der er flere med samme sovemønster :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brugt det meste af aftenen på en meget træt og ked af det Liv :( Forhåbentlig (antijinx) sover hun nu men jeg frygter godt nok natten :(

 

Nåh lille Liv! Emil har godt nok også været noget urolig de sidste nætter - jeg synes, at det her tigerspring har været det værste hidtil...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået af vide det er vigtigt jeg malker ud om natten da kroppen danner mest mælk der og kan gå mere i stå hvis der ikke bliver malket ud.

Det er også vigtigt, at du kan hænge sammen! Jeg ville vente til om morgenen, men du skal selvfølgelig følge din mavefornemmelse...men måske ville det være smart at tage en snak m SP :) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres erfaringer/oplevelser, piger (qouter ikke lige fra mobilen). Min blødning har endnu ikke været stoppet helt efter fødslen. I går aftes føltes det lidt mens-agtigt. Synes godt nok det er hurtigt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner godt nok at Leonora sover mere end 10 min efter manden er kommet op med hende om aftenen/først på natten :(

F*ck hvor jeg håndterer søvnmangel ringe :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner godt nok at Leonora sover mere end 10 min efter manden er kommet op med hende om aftenen/først på natten :(

F*ck hvor jeg håndterer søvnmangel ringe :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er også lidt nået til samme konklusion.

Så længe han bare er glad og tilfreds, går det nok.

Men hold da op nogle lange dage, når man aldrig får en pause :)

Her sover Karla heller ikke lange lure om dagen, så det er op af bakke. Til gengæld sover hun godt om natten (antijinx), men det tror da f.... når hun ikke har sovet mere om dagen/aftenen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner godt nok at Leonora sover mere end 10 min efter manden er kommet op med hende om aftenen/først på natten :(

F*ck hvor jeg håndterer søvnmangel ringe :(

Søde, der er en grund til, at det er tortur at undvære søvn :kram2

Jeg er nået til det punkt, hvor jeg er grådlabil, så ved jeg også at det begynder at "brænde på". I går var helt tosset, og begge børn græd også, og vi var alene. De sov lige 30-40 minutter samtidig i går aftes, hvor jeg fik skrevet lidt herinde også startede Milan og fortsatte indtil kl. 23.30, hvor Melissa så begyndte kl. 00.10.

Hold hovedet oppe, Tumle :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER