TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Aj, jeg får helt myrekryb af det med din veninde, Myliona :( Hjemme hos os har det faktisk altid været standard at man ikke går nogle steder uden kram og/eller kys - både i mit barndomshjem og nu med Brian og Mar. Men det her gør det bare endnu mere tydeligt, hvor vigtigt det er... Hvor må det være forfærdeligt at stå i sådan en situation, at man måske pludselig ikke kan kysse sit barn mere :boo

Sejr!!! :yay Pyt med startproblemer, brok og kogeplade (ok måske ikke helt pyt, men du ved hvad jeg mener) - Det sagde SVUB, gjorde det!!! :yay You go girl! :gp

:blink .......... :boo :boo :boo

Del dette indlæg

Ej, ikke for at være respektløs, men jeg håber det er ok, at jeg kommer med en glad opdatering nu (jeg kan slet ikke bære andet i hjertet...)

Har shoppet (mere) billig Joha idag! :yay

Når nu babysam kun har lilla (:prik) så må man jo tage i Salling. :) Hvor de havde fine blå joha bodyer i 100% uld til 75 kr :yay

Derudover skovlede vi også lige lidt uld/bomuld på tilbud i føtex :yay (45 kr pr body)

Og Joha natdragt i 100% uld på smartkidz.dk til 179,-

Ihhh, han bliver så dejlig lun, min søde lille basse :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke rumme tanken om aldrig mere at kunne kysse på Anna og da slet ikke lige i dag :unsure :boo

Så jeg vil straks skrive noget andet...

Anna sover stadig og har nu sovet i 1 time og 45min... Gad vide hvor meget Vild med Dans jeg får lov at se i aften :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puttede og gik med Marius i barnevognen ved 13 tiden. Han var vågen da vi nåede hjem ca. 14.15. Så træt ud og jeg lod ham ligge og han putter der endnu :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, ikke for at være respektløs, men jeg håber det er ok, at jeg kommer med en glad opdatering nu (jeg kan slet ikke bære andet i hjertet...)

Har shoppet (mere) billig Joha idag! :yay

Når nu babysam kun har lilla (:prik) så må man jo tage i Salling. :) Hvor de havde fine blå joha bodyer i 100% uld til 75 kr :yay

Derudover skovlede vi også lige lidt uld/bomuld på tilbud i føtex :yay (45 kr pr body)

Og Joha natdragt i 100% uld på smartkidz.dk til 179,-

Ihhh, han bliver så dejlig lun, min søde lille basse :7himmel

Og der kommer mere uld til halv pris i føtex på søndag, sagde damen til mig i går i Århus. Hun vidste ikke helt hvad, for assorteret, men vi må se på det. Jeg vil nemlig gerne have deres undertrøjer eller body i ren uld.

Fandt du dem i ren uld, for jeg tænkte på dig, da jeg så dem, til 79,95 kroner?

Jeg købte også en body i bomuld/uld til 45 kroner, det er altså billigt, og så skulle der gerne komme flere leggings i mine børns størrelser, for der var ikke flere tilbage i går.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sejr!!! :yay Pyt med startproblemer, brok og kogeplade (ok måske ikke helt pyt, men du ved hvad jeg mener) - Det sagde SVUB, gjorde det!!! :yay You go girl! :gp

Ja jeg får da lyst til at prøve igen, mon det er fordi hun er blevet lidt større?

Hun har ellers opført sig underlig i eftermiddag hun er træt men vågner konstant, ligger og grynter som om hun er sulten, men vil ikke spise. Det virker heller ikke som om der er bøvl med mave eller ble - hun er ikke ked.

Nu har hun fundet ro på min mave, og sover tungt, men hvis jeg ligger hende starter vi forfra. Så nu får hun lov at få den tryghed hun åbenbart har brug for.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og der kommer mere uld til halv pris i føtex på søndag, sagde damen til mig i går i Århus. Hun vidste ikke helt hvad, for assorteret, men vi må se på det. Jeg vil nemlig gerne have deres undertrøjer eller body i ren uld.

Fandt du dem i ren uld, for jeg tænkte på dig, da jeg så dem, til 79,95 kroner?

Jeg købte også en body i bomuld/uld til 45 kroner, det er altså billigt, og så skulle der gerne komme flere leggings i mine børns størrelser, for der var ikke flere tilbage i går.

Sødt af dig at tænke på mig :kram2

Men jeg er til lidt forvirret, mener du at der skulle komme bodyer på tilbud i ren uld???

Jeg fandt to bodyer i ren uld til 79,95, men såvidt jeg kunne se er det en vare de altid har (som de så bare ikke havde så meget hjemme af idag :rolleyes)

Og ja, hurra for uld/bomuld til 45 kr :loveshower Håber de har leggins i den størrelse du skal bruge i næste uge :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg får da lyst til at prøve igen, mon det er fordi hun er blevet lidt større?

Hun har ellers opført sig underlig i eftermiddag hun er træt men vågner konstant, ligger og grynter som om hun er sulten, men vil ikke spise. Det virker heller ikke som om der er bøvl med mave eller ble - hun er ikke ked.

Nu har hun fundet ro på min mave, og sover tungt, men hvis jeg ligger hende starter vi forfra. Så nu får hun lov at få den tryghed hun åbenbart har brug for.

Måske tigerspring? Eller også trænger hun bare til at putte lidt ekstra på sin moar :biglove

Og jeg tænker snildt at det kan tænkes, at hun tog brystet uden brik fordi hun er blevet større. Som jeg har skrevet før, så var det også som om at Mar bare lige pludselig knækkede koden og VUPTI så bed han på :balloon Så keep up the good work! Du skal nok slippe for brikkerne lige pludselig. :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik lige ammet Mie lidt uden suttebrikken :loveshower - jeg troede hun var færdig og havde taget den af men så søgte hun igen og så tænkte jeg at så kunne jeg da lige prøve - efter lidt startproblemer og brok sagde det pludselig SVUB og så fik hun fat! Hun kæmper dog stadig rigtig meget og jeg skal forme brystet for hende og holde den konstant. Så nogen ren succes var det ikke.

Jeg blev så afbrudt da det gik op for mig at jeg havde glemt at slukke kogepladen :blink så havde nær brændt hytten af... :oops

Wuhu for succes uden suttebrik :glad Herhjemme har der også været et par succeser som du beskriver. Dejligt at det trods alt kan lade sig gøre bare lidt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan, vil, må og SKAL ikke tænke på at miste mit barn lige nu - det er for tæt på og gør ondt helt ind i knoglerne at Anders og måske Mie er syge. Så jeg VIL ikke tænke hvad nu hvis tankerne, for lige nu er de friske og så skal vi nyde det!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have frikadeller, med kartofler og sovs hos min mor i dag, må Gry mon få indmaden af en delle? Hun er lige knapt 8 mdr.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have frikadeller, med kartofler og sovs hos min mor i dag, må Gry mon få indmaden af en delle? Hun er lige knapt 8 mdr.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan, vil, må og SKAL ikke tænke på at miste mit barn lige nu - det er for tæt på og gør ondt helt ind i knoglerne at Anders og måske Mie er syge. Så jeg VIL ikke tænke hvad nu hvis tankerne, for lige nu er de friske og så skal vi nyde det!

:kram Det er også bare forfærdeligt!

GLADE tanker nu! Også mig selv! Om ikke andet, må man tænke at det vigtigste er at være glad I DAG for det man har :loveshower

Og heldigvis, har de fleste af os jo sunde og raske børn som er helt perfekte og det bliver de ved med at være :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Det er også bare forfærdeligt!

GLADE tanker nu! Også mig selv! Om ikke andet, må man tænke at det vigtigste er at være glad I DAG for det man har :loveshower

Og heldigvis, har de fleste af os jo sunde og raske børn som er helt perfekte og det bliver de ved med at være :loveshower

Nemlig - nyde nuet! Glæde sig til de gode ting og lade være med at tage bekymringerne på forskud! :kuller (<--- skal forestille en positiv smiley ;) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige set Greys anatomy den nye sæson, afsnit 1... I was crying like a kid in a candy store

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvfølgelig må hun det - hun må få kød fra 6 måneder :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske tigerspring? Eller også trænger hun bare til at putte lidt ekstra på sin moar :biglove

Og jeg tænker snildt at det kan tænkes, at hun tog brystet uden brik fordi hun er blevet større. Som jeg har skrevet før, så var det også som om at Mar bare lige pludselig knækkede koden og VUPTI så bed han på :balloon Så keep up the good work! Du skal nok slippe for brikkerne lige pludselig. :kram2

tiger springet tror jeg vi slap billigt med, hun har tilegnet sig stort set alle kompetencerne fra 5 ugers springet og 8 ugers springet er lige tidligt nok her i 5. uge. Men vi var til baby salmesang i dag og der blev hun bombarderet på sanserne, det var sjovt i 15 min, herefter kunne jeg se tegn på overstimulering, så forsøgte at skærme hende lidt, men organisten blev ved med at rasle med ting i hovedet af børnene inkl Mie, der er klart den yngste. Så mon ikke det er det hun reagerer på? Jeg springer over næste gang for syntes Mie er for lille til de aktiviteter hun kom med i dag - ALT for voldsomt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Umiddelbart tror jeg godt hun kan, men er dog ikke 100% sikker, da min pige ikke er så gammel endnu. Men ifølge den folder fra SP om mad, så kan de spise det samme som resten af familie ved 9 mdr., hvilket jo er snart.

Men ellers kig her: http://www.sst.dk/publ/Publ2012/BOFO/Boern/MadSkeFam13udg.pdf

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer at drøne op efter fredagsslik og cola :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

GØR DET!!! :wee

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh ja, gør det... ;) :balloon

*begynder at nynne "jeg er en lille undulat"*

For jeg vil hellere, for jeg vil hellere, ha' coca-cola og IS! :wee

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvfølgelig må hun det - hun må få kød fra 6 måneder :)

Fedt tak for svar. Hun rå åd kartofler med persillesovs og frikadelle. Hun plejer aldrig at spise noget som helst, mormors mad er åbenbart bare bedre end mors.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige set Greys anatomy den nye sæson, afsnit 1... I was crying like a kid in a candy store

Gjorde jeg også!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødt af dig at tænke på mig :kram2

Men jeg er til lidt forvirret, mener du at der skulle komme bodyer på tilbud i ren uld???

Jeg fandt to bodyer i ren uld til 79,95, men såvidt jeg kunne se er det en vare de altid har (som de så bare ikke havde så meget hjemme af idag :rolleyes)

Og ja, hurra for uld/bomuld til 45 kr :loveshower Håber de har leggins i den størrelse du skal bruge i næste uge :kram2

Ja, hun sagde, at det var ren uld.

Og dem, de har i ren uld altid til 79,95, er dem, jeg synes er lidt bedre end dem i uld/bomuld, fordi sveden bedre transporteres ud igen. Mine børn koger mere i dem i uld/bomuld, specielt når de ligger i barnevognen, er de våde på ryggen, når de kommer op, mens de ikke er så våde i ren uld. Så det var derfor jeg anbefalede dem den anden dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror vi har fået en tiger på besøg... Uha!!!

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER