Besvaret September 27, 2012 Har lige taget Mie op for at give hende mad, hun har lagt i en halv time og grøffet og klynket af sult, men hver gang jeg har rejst mig op for at tage hende er hun faldet til ro (på sekunder) men nu gad jeg ikke mere, mine bryster er som kanon kugler og jeg fik jo ikke lukket et øje. Nu grov æder hun (kan jeg godt forstå efter næsten 5 timers søvn) med lukkede øjne :rolleyes - hun må være træt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Så kom der alligvel reaktion på vaccinen. Lasse sov meget af eftermiddagen og var sig selv, så vi tænkte at han nok slap. Men ved 22 tiden var der feber og en meget pyldret og ked af det dreng. Han ku slet ikk falde til ro og når han sov, var det meget urolig. Han faldt omkuld kl. 2. Her til morgen er han heldigvis sig selv og gir mor de største smil. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Ih hvor er jeg glad for at Camille leger selv engang i mellem :7himmel HVor fantastisk at gå og hænge vasketøj op, i mens totalt glad baby fortæller sin dukke historier med høje hvin og skrig :7himmel Det tog dobbelt så lang tid at hænge vasketøj op - for skulle da også høre lidt historier :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Har købt 2 langærmede bodyer og en natdragt i uld til den nette sum af 225 kr. Hurra for udsalg :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Har købt 2 langærmede bodyer og en natdragt i uld til den nette sum af 225 kr. Hurra for udsalg :loveshower Hååååber der er mere når jeg kommer derud senere i dag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Ihh så begyder det selvfølgelig at regne helt vildt, lige som jeg havde planlagt at gå på udsalg <_< Hvem der bare havde en ekstra bil og ikke altid skal være på gå-ben :whistling Prinsessen sover i øvrigt sødt i barnevognen efter at have holdt fest til klokken 1.45 i nat, vågen igen 5.40 og så ikke ville sove mere fra klokken 8.45 pga kæmpe bonus ble, tror jeg. Mor her er træææææt - og Jesper kommer først hjem klokken 22 i aften :huug Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Har været på udsalg, drukket min sidste barselskaffe foran Emmery´s, er gået hjem fra Lyngby, har leget med Anna og kysset og krammet ekstra meget på hende, skiftet hendes sengetøj, puttet hende til eftermiddagslur og sidder nu i sofa og er MEGET nostalgisk... Er overraskende nok tæt på at græde :unsure Tænk, at 9½ måned er gået, jeg skal starte på arbejde og skal aldrig mere gå hjemme sammen med min lille Pariserlinse :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Har været på udsalg, drukket min sidste barselskaffe foran Emmery´s, er gået hjem fra Lyngby, har leget med Anna og kysset og krammet ekstra meget på hende, skiftet hendes sengetøj, puttet hende til eftermiddagslur og sidder nu i sofa og er MEGET nostalgisk... Er overraskende nok tæt på at græde :unsure Tænk, at 9½ måned er gået, jeg skal starte på arbejde og skal aldrig mere gå hjemme sammen med min lille Pariserlinse :( Det er mig om 3 måneder, og jeg kommer helt sikkert til at tude :boo er bare slet ikke klar :boo får så ondt i maven ved tanken om hun snart skal i vuggestue. Og jeg kommer aldrig til at gå på barsel igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Ihh så begyder det selvfølgelig at regne helt vildt, lige som jeg havde planlagt at gå på udsalg <_< Hvem der bare havde en ekstra bil og ikke altid skal være på gå-ben :whistling Prinsessen sover i øvrigt sødt i barnevognen efter at have holdt fest til klokken 1.45 i nat, vågen igen 5.40 og så ikke ville sove mere fra klokken 8.45 pga kæmpe bonus ble, tror jeg. Mor her er træææææt - og Jesper kommer først hjem klokken 22 i aften :huug :kram Du kan ikke sende noget familie ud med instrukser eller mobil m. kamera? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Marius har lavet bonus 3 dage i streg. Gad vide om det et fennikel teen der er så effektiv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Det var sørgeligt at komme i babysam.. Der var godt nok ikke meget tilbage <_< Heldigvis, shoppede min moar i Århus - Og i Salling havde de goooode tilbud :D Så fik en masse joha der :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Øv min lille mus har lige grædt dig selv i søvn, hun var bare så møg træt (siden kl 16)men ville ikke overgive sig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 :kram Du kan ikke sende noget familie ud med instrukser eller mobil m. kamera? Trodsede regnvejret - og fik da lidt uld til prinsessen (og lidt andet også der ikke var på tilbud :whistling ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Øv min lille mus har lige grædt dig selv i søvn, hun var bare så møg træt (siden kl 16)men ville ikke overgive sig. Det er Så hårdt når de skal det.. Men talte med min sundhedsplejerske om det, og hun sagde at ved mange børn, er det faktisk et godt tegn - det er tegn på de udvikler sig.. De suger indtryk til sig, og dem skal de bearbejde - og det gør de ofte ved at græde! Hun sagde det lidt var som når kvinder blev "stresset"/presset og derfor satte sig ned og tudede, for DEREFTER at gå i gang med den opgave som de stod overfor.. Camille græd sig selv i søvn, da hun havde hendes tigerspring.. Nu græder hun også når hun er lidt træt, men slet ikke helt så slemt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Det er Så hårdt når de skal det.. Men talte med min sundhedsplejerske om det, og hun sagde at ved mange børn, er det faktisk et godt tegn - det er tegn på de udvikler sig.. De suger indtryk til sig, og dem skal de bearbejde - og det gør de ofte ved at græde! Hun sagde det lidt var som når kvinder blev "stresset"/presset og derfor satte sig ned og tudede, for DEREFTER at gå i gang med den opgave som de stod overfor.. Camille græd sig selv i søvn, da hun havde hendes tigerspring.. Nu græder hun også når hun er lidt træt, men slet ikke helt så slemt.. Jeg tror egentlig også der er et tigerspring under opsejling for hun er generelt bare lidt mere klynkene og brokkende og ikke hvad hun helt selv vil. Op og hænge, ned på gulvet, og rode med legetøj, op og sidde på numsen, op og stå, og når vi så har været igennem alle de ting så kan vi starte forfra, nægter skemad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Suk.... Tror vi har besøg af en grum tiger :( Fik i hvert fald ikke shoppet ret meget udsalg eftersom ulykkelig lille dreng kunne ville stoppe med at græde, når han sad på arm. :( (Og også eftersom Babysam i Aalborg stort set kun havde tilbuds-joha tilbage i tøset lilla :prik) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Suk.... Tror vi har besøg af en grum tiger :( Fik i hvert fald ikke shoppet ret meget udsalg eftersom ulykkelig lille dreng kunne ville stoppe med at græde, når han sad på arm. :( (Og også eftersom Babysam i Aalborg stort set kun havde tilbuds-joha tilbage i tøset lilla :prik) Det var også det der var tilbage i Odense.. Også var det meste enten i str 50 eller i str 110.. <_< Dumme tigerbesøg - det er vi "heldigvis" ovre for denne gang(tror og håber jeg!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Trodsede regnvejret - og fik da lidt uld til prinsessen (og lidt andet også der ikke var på tilbud :whistling ) Hehe, det kender jeg godt :whistling Det er ikke sådan når man shopper amok til den lille, så kan alt muligt komme ned i kurven :badgirl :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Begynder at forstå hvorfor søvnløshed kan bruges som et tortur redskab - med et barn der ikke vil sove uden sutten i munden, (men konstant spytter den ud, bare for at vågne med et skri) og en mand der sover VILDT uroligt og laver vildt høje drømme lyde så jeg kaster mig frem og tilbage mellem dem for at de ikke vækker hinanden - så er jeg lige pt græde færdig af træthed og oven i har jeg ondt i ryggen. Hvis jeg så bare IKKE havde sovet, så tror jeg egentlig jeg var ok, men nej falder lige hen og så vækker de mig... siden midnat er jeg vågnet 8 gange :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Begynder at forstå hvorfor søvnløshed kan bruges som et tortur redskab - med et barn der ikke vil sove uden sutten i munden, (men konstant spytter den ud, bare for at vågne med et skri) og en mand der sover VILDT uroligt og laver vildt høje drømme lyde så jeg kaster mig frem og tilbage mellem dem for at de ikke vækker hinanden - så er jeg lige pt græde færdig af træthed og oven i har jeg ondt i ryggen. Hvis jeg så bare IKKE havde sovet, så tror jeg egentlig jeg var ok, men nej falder lige hen og så vækker de mig... siden midnat er jeg vågnet 8 gange :( :kram :kram :kram :kram Kender godt det med at være grædefærdig af søvn... Håber du får lidt god søvn i nat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Begynder at forstå hvorfor søvnløshed kan bruges som et tortur redskab - med et barn der ikke vil sove uden sutten i munden, (men konstant spytter den ud, bare for at vågne med et skri) og en mand der sover VILDT uroligt og laver vildt høje drømme lyde så jeg kaster mig frem og tilbage mellem dem for at de ikke vækker hinanden - så er jeg lige pt græde færdig af træthed og oven i har jeg ondt i ryggen. Hvis jeg så bare IKKE havde sovet, så tror jeg egentlig jeg var ok, men nej falder lige hen og så vækker de mig... siden midnat er jeg vågnet 8 gange :( Øv øv øv. Det er så hårdt :( Ang manden har du så overvejet at prøve at sove hver for sig om natten for bare at få lidt søvn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Begynder at forstå hvorfor søvnløshed kan bruges som et tortur redskab - med et barn der ikke vil sove uden sutten i munden, (men konstant spytter den ud, bare for at vågne med et skri) og en mand der sover VILDT uroligt og laver vildt høje drømme lyde så jeg kaster mig frem og tilbage mellem dem for at de ikke vækker hinanden - så er jeg lige pt græde færdig af træthed og oven i har jeg ondt i ryggen. Hvis jeg så bare IKKE havde sovet, så tror jeg egentlig jeg var ok, men nej falder lige hen og så vækker de mig... siden midnat er jeg vågnet 8 gange :( Krammer Vi har brugt at ligge en stofble i 'spænd' mellem sutten og liften nogle gange, så Silke Elia ikke kunne spytte den ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Øv øv øv. Det er så hårdt :( Ang manden har du så overvejet at prøve at sove hver for sig om natten for bare at få lidt søvn? Det er så sjældent det sker. I weekenden hvor han var syg og snorkede, hostede og hakkede sov han i stuen, ellers er det normalt ikke et problem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Krammer Vi har brugt at ligge en stofble i 'spænd' mellem sutten og liften nogle gange, så Silke Elia ikke kunne spytte den ud. Normalt gør hun det heller ikke, der skal jeg måske give sut 2-3 gange på en hel nat - tror bare de "rottede sig sammen" :rolleyes Men det er da værd at overveje :tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 :kram :kram :kram :kram Kender godt det med at være grædefærdig af søvn... Håber du får lidt god søvn i nat. Man skal åbenbart bare klage herinde! :lovebk :lovebk :lovebk Efter amningen kl 2 sov Mie som en sten indtil nu :loveshower og manden har fundet ro efter jeg fik vækket ham lidt og sagt at han lå meget urolig og larmede så jeg har da fået ca 3 timer nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites