Besvaret September 26, 2012 puh ha, hovedpine + træthed + sult + rod i hovedet = :huug Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 puh ha, hovedpine + træthed + sult + rod i hovedet = :huug Det er en rigtig dårlig cocktail.. Masser af :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Hurra!!! :yay Har lige været ved frisøren, og da jeg kom hjem havde far og søn været i bad. Og så har Brian puttet Valdemar i en småfolk heldragt SOM PASSER! :loveshower Lidt vildt, at han skulle op i str 68, men han ser så fiiiiiiiiiiiiiin ud :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Hurra!!! :yay Har lige været ved frisøren, og da jeg kom hjem havde far og søn været i bad. Og så har Brian puttet Valdemar i en småfolk heldragt SOM PASSER! :loveshower Lidt vildt, at han skulle op i str 68, men han ser så fiiiiiiiiiiiiiin ud :wub Billede :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Overvejer at tage i babysame i morgen :rolleyes Men ved ikke helt om jeg føler for at tage bussen derud med barnevogn osv.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 puh ha, hovedpine + træthed + sult + rod i hovedet = :huug :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Puha hvor er det hårdt for Clara at få den vaccination. Jeg har brugt længe på at trøste en ulykkelig pige... Nu sover hun og det har hun gjort en time... Jeg håber enten at hun sover fra nu og natten igennem eller at hun bare får sovet lidt. Det trænger hun til, den stakkels pus... Hun har fået sin 3 måneders vaccination.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 :kram :kram :kram Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Det er en rigtig dårlig cocktail.. Masser af :kram :kram :kram Nej ikke sjovt - men nu går det bedre - tak for kram :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Billede :7himmel Overvejer at tage i babysame i morgen :rolleyes Men ved ikke helt om jeg føler for at tage bussen derud med barnevogn osv.. :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 :ditto Hvor ser han fin ud i dragten :loveshower og mors hår ser også godt ud ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 :ditto Årh en lækker dragt med en lækker fyr inden i :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Nu er Mie nået dertil hvor det at ligge lidt selv og snakke med legetøjet er et hit - tidligt syntes hendes mor - men mor er IKKE interessant når det fine legetøj er der. Og legetøjet får LAAAANGE historier - sikkert om at jeg kysser alt for meget på hende :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Nu er Mie nået dertil hvor det at ligge lidt selv og snakke med legetøjet er et hit - tidligt syntes hendes mor - men mor er IKKE interessant når det fine legetøj er der. Og legetøjet får LAAAANGE historier - sikkert om at jeg kysser alt for meget på hende :whistling Årh :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Hvis ikke Annas fortænder i overmunden bryder igennem indenfor det næste døgn eller to, så fatter jeg ingenting?! :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Så er vi dælme flyttet!! :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Så er vi dælme flyttet!! :-) Hvor dejligt så håber jeg også alt flytte arbejdet er ved at være slut Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Hvor dejligt så håber jeg også alt flytte arbejdet er ved at være slut Mangler lige lidt i det gamle + at male, og så ellers at komme på plads i det nye... But I loooove it ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Hvor ser han fin ud i dragten :loveshower og mors hår ser også godt ud ;) Tak :kiss Jeg er ikke helt glad ved håret, men det ser da mindre slidt ud end før ;) Og jeg må jo væbne mig med tålmodighed, når jeg gerne vil have det langt. :) Årh en lækker dragt med en lækker fyr inden i :loveshower :loveshower Nu er Mie nået dertil hvor det at ligge lidt selv og snakke med legetøjet er et hit - tidligt syntes hendes mor - men mor er IKKE interessant når det fine legetøj er der. Og legetøjet får LAAAANGE historier - sikkert om at jeg kysser alt for meget på hende :whistling Nårh, hvor sødt :biglove Og selvfølgelig kan mor ikke undværes :kram2 Der er åbenbart (og desværre) bare grænser for hvor mange nysser de små orker :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Åh hvor jeg frygter den! Puha.. Burde vist snart få bestilt tid.. Tror jeg satser på at hun kan få den, op til en weekend eller en dag hvor CHristian også har fri... Vores gik fint, så det er ikke alle der tager det så hårdt, bare rolig ;) Med os stak hun lige efter hinanden. Hun sagde hun i sin tid lod forældrene trøste imellem de to stik, men ikke mere, da barnet så blev ked af det igen ved nr. 2 sprøjte, så det var bare synd at gøre det glad for derefter at stikke igen. Så Laura fik begge og blev så trøstet og var glad igen kort efter :) Håber det går lige så godt snart ved 5 mdrs *krydser fingre* Overvejer at tage i babysame i morgen :rolleyes Men ved ikke helt om jeg føler for at tage bussen derud med barnevogn osv.. :ditto Ved dog ikke hvor tidligt man skal være der for at have håb om et af de køtilbud...Og om det er det værd :wacko Så er vi dælme flyttet!! :-) Tillykke med det nye hjem :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Har ekstremt morgenfrisk dreng. :biglove :zzz Men ok, hvem ville ikke være morgenfrisk, hvis de lige havde sovet 7½ time og derefter ædt så meget, at de gylpede i kaskader udover mors og fars seng? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Haha, skal lige vende mig til trapper igen og var ikke helt vågen og gik ligesom ud fra at jeg var i det gamle hus... Resultat: væltede ned ad de første trin, men nåede heldigvis at få styr på resten :i Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Lige meget hvor meget jeg sover er jeg altid dødtræt imeelem kl.3 og 4.30. Så jeg var ikke frisk på at spunken begyndte at rører på sig kl.3.40, da hun kun havde sovet lidt over en time siden sidste måltid <_< Manden tog over i stedet og så sov hun videre til 5.40 :glad :baby1 Det bliver hårdt for mig når han skal starte på arbejde i næste uge, for han har bare en beroligende effekt på hende om natten. Han er bare super :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Har ekstremt morgenfrisk dreng. :biglove :zzz Men ok, hvem ville ikke være morgenfrisk, hvis de lige havde sovet 7½ time og derefter ædt så meget, at de gylpede i kaskader udover mors og fars seng? :rolleyes :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Er træt. Marius har sovet urolig siden kl. 4. Ved halv seks tiden vågnede han med et skrig ved at få gylp gal i halsen. Så har et stk meget vågen baby som ikk gider spise fordi der skal fortælles historier... Del dette indlæg Link to post Share on other sites