TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Well, tager endnu en nat uden søvn. Ikke pga Caroline :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Well, tager endnu en nat uden søvn. Ikke pga Caroline :-)

Tjah så er vi 2 sidder og stirer på mim sovende datter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet fire timer....... Caroline har ellers sovet godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet fire timer....... Caroline har ellers sovet godt.

Her gik det lidt bedre, da jeg først sov, så sov jeg godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg dog synes de nætter her er begyndt at trætte lidt.. Han vågner bare stadig 3-4 gange om natten.. numse.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silas har i lang tid sovet fra kl 21- 05 ca det har givet dejlig mange timer i streg.. men nu er han begyndt at vågne kl. 002.30 i stdet for kl. 05... det kan altså godt mærkes at man ikke får de samme sammenhængende timer...zzzzz.gif. (selvom jeg godt ved jeg er heldig kun at skulle op 1 gang om natten)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna gik så i seng for natten kl. 18:15 i dag :blink Jeg kan vist godt forberede mig på at skulle tidligt op i morgen <_<

Hun fik mad kl. 02:15 og sov videre til kl. 06:20?! :blink At de kommer tidligt i seng, betyder altså ikke at de står tidligt op! Ligesom det ikke betyder de sover længe, fordi de kommer senere i seng - snarere tværtimod :rolleyes

Hvordan kan det være det er det sidste? Har I besluttet at I ikke skal ses mere? Eller er det "bare" fordi du starter arbejde?

Vi har planer om at fortsætte med at ses i vores MG efter vi alle er startet på arb, omend det ikke bliver lige så tit selvfølgelig.

Jeg starter på arbejde på mandag, så jeg kan jo ikke komme tirsdag kl. 11:30 mere ;) En anden startede i institution d. 1/9 og en starter i institution på mandag, så der er temmelig meget opbrud.

Jeg håber da stadig vi kan ses et par gange mere, men det bliver jo ikke som i 'rigtig' mødregruppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg dog synes de nætter her er begyndt at trætte lidt.. Han vågner bare stadig 3-4 gange om natten.. numse.gif

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har godt kikket lidt at man kan give dem det.. men hvordan?? det er jo i kapsler er det ikke?? og hvordan doserer man det??

Prik med en nål, de skal have ca halvdelen, put det på en teske eller direkte i munden, det smager af rigtig god oliven olie.

Jeg prikker bare hul på kapslen med en nål, og sprøjter olien direkte i munden..... Det synes han er sjovt :D

Maja.... Hvor har du fra at de kun skal have halvdelen? Jeg troede de bare skulle have det der kommer ud..... Det skriver Rebecca Persson nemlig.... :unsure

Sakset fra hendes blog

Du kan trygt anvende D-pearls til din baby eller dit barn! Bare du husker at prikke hul, klemme indholdet ud og smide kapslen væk, indtil dit barn er gammel nok til at kunne tygge/sluge kaplsen, uden at få den galt i halsen.

En daglig dosis på 15 mcg (der bliver jo lidt siddende i kapslen, når du prikker hul) er en helt fin dosis til en baby fra 2 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prikker bare hul på kapslen med en nål, og sprøjter olien direkte i munden..... Det synes han er sjovt :D

Maja.... Hvor har du fra at de kun skal have halvdelen? Jeg troede de bare skulle have det der kommer ud..... Det skriver Rebecca Persson nemlig.... :unsure

Sakset fra hendes blog

Du kan trygt anvende D-pearls til din baby eller dit barn! Bare du husker at prikke hul, klemme indholdet ud og smide kapslen væk, indtil dit barn er gammel nok til at kunne tygge/sluge kaplsen, uden at få den galt i halsen.

En daglig dosis på 15 mcg (der bliver jo lidt siddende i kapslen, når du prikker hul) er en helt fin dosis til en baby fra 2 uger.

Ekspedienten i Matas, der er nemlig dobbelt så meget D-vitamin i sådan en kapsel i forhold til d-dråbe dosis. Men Rebecca Person ved vist hvad hun taler om :) jeg gav halvdelen og slugte selv resten, indtil jeg opgav og selv tager hele kapslen og håber hun får noget fra mig :whistling - måske starter jeg op på at give det igen, men lige nu har jeg ikke mod på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Antijinx; Har en let baby i dag!

Morgenflaske kl 8.00. Hygge og leg i sengen.

Lur cirka 9-10.. Efterfulgt af flaske..

Og endnu en lur fra 11-?? :rolleyes

Dejligt, når jeg har ondt i halsen, og er totalt off... :badgirl :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at tage sig sammen er en egenskab jeg ikke mestrer i dag!!! vil bare nyde min baby!!! MEN de indbydelser de SKAL bare laves og gøres klar til at blive sendt I DAG!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, hvor dum kan man være!?

Jeg har en del gamle studiebøger til salg, og da jeg skal sende en i dag, som jeg har solgt og allerede fået pengene for, går det op for mig, at jeg ikke har den længere, fordi jeg allerede har solgt den til en anden.

Så måtte lige skrive en meget undskyldende besked til hende jeg havde solgt bogen til 2. gang. :klap (ja, det er så mig, der burde have nogle klap)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev mindste pigen sin 3 måneders vaccine:-( Åh den stakkels pige havde det ikke godt med det, men blev glad igen men ked af det igen da hun skulle stikkes anden gang... Jeg tror at jeg får en utilfreds pige i dag, det kan jeg allerede mærke på hende at hun er det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kun anbefale kranio sakral terapi for de mindste. Hold op en forskel det har gjort for Marius. Og hvor er der bare så skønt at ryggen nu er iorden :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på visit på arbejde sammen med Anna inden den virkelige verden kalder på mandag :o :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev mindste pigen sin 3 måneders vaccine:-( Åh den stakkels pige havde det ikke godt med det, men blev glad igen men ked af det igen da hun skulle stikkes anden gang... Jeg tror at jeg får en utilfreds pige i dag, det kan jeg allerede mærke på hende at hun er det....

Åh hvor jeg frygter den! Puha.. Burde vist snart få bestilt tid.. Tror jeg satser på at hun kan få den, op til en weekend eller en dag hvor CHristian også har fri...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har overstået 3 mdrs vaccine. Nøj han blev gal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well, tager endnu en nat uden søvn. Ikke pga Caroline :-)

Ligger du og spekulerer?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kun anbefale kranio sakral terapi for de mindste. Hold op en forskel det har gjort for Marius. Og hvor er der bare så skønt at ryggen nu er iorden :yay

:yay

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev mindste pigen sin 3 måneders vaccine:-( Åh den stakkels pige havde det ikke godt med det, men blev glad igen men ked af det igen da hun skulle stikkes anden gang... Jeg tror at jeg får en utilfreds pige i dag, det kan jeg allerede mærke på hende at hun er det....

troede de lavede en Ninja og skyndte sig at stikke lige efter hinanden så de ikke trækker pinen!!! Det sagde min veninde at de gjorde - hmm... det må jeg huske at bede dem om!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kun anbefale kranio sakral terapi for de mindste. Hold op en forskel det har gjort for Marius. Og hvor er der bare så skønt at ryggen nu er iorden :yay

årh det er fantastisk!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, hvor dum kan man være!?

Jeg har en del gamle studiebøger til salg, og da jeg skal sende en i dag, som jeg har solgt og allerede fået pengene for, går det op for mig, at jeg ikke har den længere, fordi jeg allerede har solgt den til en anden.

Så måtte lige skrive en meget undskyldende besked til hende jeg havde solgt bogen til 2. gang. :klap (ja, det er så mig, der burde have nogle klap)

pinligt! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

troede de lavede en Ninja og skyndte sig at stikke lige efter hinanden så de ikke trækker pinen!!! Det sagde min veninde at de gjorde - hmm... det må jeg huske at bede dem om!!!

Det gjorde de ikk ved Lasse i dag. En mand kan jo ikk afslutte den første sprøjte, putte plaster på og så starte på 2. Sprøjte bare sådan lige. Der ska holdes ved benet, så de små ikk sparker,mens nålen er inde.

Lasse blev gal, men han ku sagtens nå at blive trøstet inden nr 2 og så skyndte hun sig, da han var faldet lidt ned. Jeg synes ikk hun trak pinen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde de ikk ved Lasse i dag. En mand kan jo ikk afslutte den første sprøjte, putte plaster på og så starte på 2. Sprøjte bare sådan lige. Der ska holdes ved benet, så de små ikk sparker,mens nålen er inde.

Lasse blev gal, men han ku sagtens nå at blive trøstet inden nr 2 og så skyndte hun sig, da han var faldet lidt ned. Jeg synes ikk hun trak pinen.

ok - det lyder heller ikke voldsomt, min veninde sagde hendes læge gjorde det i et hug, men hvordan han så gjorde med plaster og holde ved jeg ikke :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER