Besvaret September 25, 2012 Skuffende dag til babysalmesang.. Vi sang slet ikke, vi skulle kigge i salmebøger.. Ikke super let, når man har en baby på armen som vil underholdes! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Skuffende dag til babysalmesang.. Vi sang slet ikke, vi skulle kigge i salmebøger.. Ikke super let, når man har en baby på armen som vil underholdes! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Har for en gangs skyld en møg-nat med Charlie.... Har været oppe tusind gange og give sut, og han kan ikke rigtig falde i den dybe søvn..... Mon vi er på tersklen til tigerspring nummer 3? Det passer da hvert fald med tidspunktet..... <_< Jeg tror lige Camille har været igennem sit - DET trak i hvert fald tænder ud! Det var også en uge, uden hun gad sove og med masser af gråd.. PUHA.. Nu har vi heldigvis en glad pige, som de sidste par dage ikke har grædt sig selv i søvn! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Så har man prøvet det - sad og ammede i stuen med babsen fremme - da der pludselig bliver smækket en stige op... Så kom vindues pudseren da lige og pudsede vinduer - øh hej!!! Ja blufærdighed kan man vist godt vinke farvel til - selv i sin egen stue!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Skuffende dag til babysalmesang.. Vi sang slet ikke, vi skulle kigge i salmebøger.. Ikke super let, når man har en baby på armen som vil underholdes! Ej hvor træls <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Så har man prøvet det - sad og ammede i stuen med babsen fremme - da der pludselig bliver smækket en stige op... Så kom vindues pudseren da lige og pudsede vinduer - øh hej!!! Ja blufærdighed kan man vist godt vinke farvel til - selv i sin egen stue!!! :lol Kunne altså ikke lade være med at trække på smilebåndet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Så har man prøvet det - sad og ammede i stuen med babsen fremme - da der pludselig bliver smækket en stige op... Så kom vindues pudseren da lige og pudsede vinduer - øh hej!!! Ja blufærdighed kan man vist godt vinke farvel til - selv i sin egen stue!!! Ej Sorry, men :lolhit :lolhit ...... Og hvor uheldig må man lige være :rolleyes <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 :lol Kunne altså ikke lade være med at trække på smilebåndet! Tjah om ikke andet så er det da en god historie :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Han en søn som gerne vil det hele selv i dag, også det han ikke kan og bliver gal, når jeg hjælper.. Det hjælper ikke lige frem på min snigende kvalme.. :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Så har Clara blevet passet for allerførste gang hos farmor... Det gik så fint... Efter jeg hentede hende, tog vi til Åben Hus og fik målt og vejet hende: 7,550 g og 64,5 cm lang:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Silas har da vist sovedag idag.... Så jeg har nået alt vasketøjet..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Anna gik så i seng for natten kl. 18:15 i dag :blink Jeg kan vist godt forberede mig på at skulle tidligt op i morgen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Nå, vælling var no-go sagde min SP, men skulle prøve den gule allomin, så det prøver vi.. Så må vi håbe det hjælper lidt på søvnen.. Og ellers måtte vi gerne så småt starte op på grød.. Spændende.. Hvorfor var grød ok, men ikke vælling? :unsure Har også ondt i nakke og ryg <_< Er slem til at forme hele ryggen efter Valdemar når jeg ammer liggend om natten, så ligger og vrider mig i de underligste stillinger = av i nakken.Og her til aften skulle jeg lige prøve at hænge-køje-svinge ham i et lagen = av i ryggen. :huug :kram I må være to om at lave hængekøje næste gang :kram2 Skuffende dag til babysalmesang.. Vi sang slet ikke, vi skulle kigge i salmebøger.. Ikke super let, når man har en baby på armen som vil underholdes! Skod! Jeg var med i sidste uge og der rørte vi ikke en gang en salmebog...Masser af sang og taktil-stimuli :) :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Gry har brand varme ild røde kinder :unsure :huh ? Resten af hende virker til at have det okay. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Gry har brand varme ild røde kinder :unsure :huh ? Resten af hende virker til at have det okay. lussinge syge? Nogen får ingen feber og andre bliver høne syge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Hader den skrigetur vi skal igennem med Silas efter de åndsvage D-dråber..... Hvorfor hunden skal man give dem noget de får ondt i maven af.... !!!!!!!!!!!!!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Hader den skrigetur vi skal igennem med Silas efter de åndsvage D-dråber..... Hvorfor hunden skal man give dem noget de får ondt i maven af.... !!!!!!!!!!!!!!!!! Prøv med d-pearls i stedet.... De kan købes i Matas, og er lavet på en anden olie de ikke får ondt i maven af.... :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Lillemanden lagt til at sove omkring kl 21. Spændende hvor længe han sover. Forhåbentlig længe for vi skal til tøsehygge imorgen med nogle af pigerne fra mit fødselsforberedelseshold :glad. Mor her har bagt islagkage med mandelmakronbund og is med hindbær og daim Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Hader den skrigetur vi skal igennem med Silas efter de åndsvage D-dråber..... Hvorfor hunden skal man give dem noget de får ondt i maven af.... !!!!!!!!!!!!!!!!! Stop med at give ham dem i en uge 14 dage og trap ham ind i dem igen (personligt er jeg stoppet med at give dem, og tager i stedet selv ekstra d-vitamin, og så får hun vel noget gennem mælken, noget rigtig mange er uenig med mig i - og det er jo ikke en mulighed når han er på flaske) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Prøv med d-pearls i stedet.... De kan købes i Matas, og er lavet på en anden olie de ikke får ondt i maven af.... :kram2 Har godt kikket lidt at man kan give dem det.. men hvordan?? det er jo i kapsler er det ikke?? og hvordan doserer man det?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Tror jeg får svært ved at sove i nat, mit hoved summer af tanker, jeg må kaste mig over barnedåbs planlægningen imorgen, så er jeg da beskæftiget med noget jeg faktisk kan gøre noget ved... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Stop med at give ham dem i en uge 14 dage og trap ham ind i dem igen (personligt er jeg stoppet med at give dem, og tager i stedet selv ekstra d-vitamin, og så får hun vel noget gennem mælken, noget rigtig mange er uenig med mig i - og det er jo ikke en mulighed når han er på flaske) Nej det er jo nemlig ikke en mulighed... Jeg har skrevet efter gode råd ved min sundhedsplejerske, men om hun svarer nej da.... Godt hun snart kommer... Men ja jeg tror jeg vil prøve troldemors bud med de der d-pearls... hvis jeg kan finde ud af det... og ellers må han jo holde en pause og blive trappet ind... Fandt jo pludselig ud af at det var d dråberne der gjorde ham ulykkelig.. da jeg glemte at give ham dem 2 dage i træk, og de 2 dage var han bare en drøm, ingen skrig og skrål på nær når der skulle mad til eller ren ble sådan vil jeg gerne have det igen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Har godt kikket lidt at man kan give dem det.. men hvordan?? det er jo i kapsler er det ikke?? og hvordan doserer man det?? Prik med en nål, de skal have ca halvdelen, put det på en teske eller direkte i munden, det smager af rigtig god oliven olie. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Ok, jeg må afsted efter nogle i morgen... tak for hjælpen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Skal til mit sidste besøg med mødregruppen i dag - mærkeligt!! :blink Hvordan kan det være det er det sidste? Har I besluttet at I ikke skal ses mere? Eller er det "bare" fordi du starter arbejde? Vi har planer om at fortsætte med at ses i vores MG efter vi alle er startet på arb, omend det ikke bliver lige så tit selvfølgelig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites