Besvaret October 25, 2014 Kan din mand ikke tage en bog med og sætte sig på en café? :ditto eller tage liften med barn med ind til frisøren. De kan sikkert godt finde et sted han kan stå :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2014 :ditto eller tage liften med barn med ind til frisøren. De kan sikkert godt finde et sted han kan stå :)Tænkte jeg også at foreslå, men så slog det mig, at man måske gerne vil have bare den ene time ved frisøren for sig selv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2014 I dag er min og Frejas sidste dag i Sverige. Det er vildt mærkeligt Og jeg skal begynde på arbejde om 3 uger. Det er også mærkeligt. Men det skal nok blive godt. Glæder mig kanon meget til at komme på plads i vores nye hus I øvrigt regner vi helt sikkert med at Freja skal være storesøster. Planen var faktisk at gå i gang med pb2 når hun bliver 1 år i marts, men nu er jeg jo kun ansat i vikariat indtil oktober, så ved ikke om vi udskyder og venter på en fastansættelse. Det har vi ikke lige snakket om endnu :yay sikke et eventyr I har i vente.Hvor er det I flytter til? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 :yay sikke et eventyr I har i vente. Hvor er det I flytter til? Vi flytter til Stoholm, ved Viborg. Og tænk sig, sent igår aftes opdagede jeg faktisk at der da lige bor en sød BK'er i Stoholm, så hende har jeg da lige skrevet til :) Det bliver så godt det her : yay Men puha der var mærkeligt at skulle ud af døren i morges. N kommer jo tilbage og skal pakke de sidste ting, men det gør Freja og jeg ikke. Og det var altså lidt syret at sige farvel til en lejlighed hvor mange af ens ting stadig stod der. Men nu er vi på vej :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Tænkte jeg også at foreslå, men så slog det mig, at man måske gerne vil have bare den ene time ved frisøren for sig selv. Det er selvfølgelig rigtigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Vi flytter til Stoholm, ved Viborg. Og tænk sig, sent igår aftes opdagede jeg faktisk at der da lige bor en sød BK'er i Stoholm, så hende har jeg da lige skrevet til :) Det bliver så godt det her : yay Men puha der var mærkeligt at skulle ud af døren i morges. N kommer jo tilbage og skal pakke de sidste ting, men det gør Freja og jeg ikke. Og det var altså lidt syret at sige farvel til en lejlighed hvor mange af ens ting stadig stod der. Men nu er vi på vej :yay Håber det hele går godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Har haft en fantastisk nat. Malou har spist kl. 21.30, 1.30, kl.5 (ny tid) og så igen nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Hvornår er det nu baby er gammel nok til at få olie i badet? Malaika skaller meget/virker tør (ved godt skalning er normalt og at hun skal igennem det), men jeg ville gerne give hende lidt i vandet så hun ikke er helt så tør... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Det kan du sagtens gøre allerede det sagde de da på neonatal at vi gerne måtte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Har du prøvet at amme liggende? Det er guld værd herhjemme. Har prøvet og han vil ikke spise når jeg ligger ned (møg unge) ;-) tror det er fordi han ikke kan få ordentligt fat.... Og så er jeg bange for at falde i søvn og ligge oven på ham :-( så jeg sidder og halvsover i stolen eller på sengekanten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Hvornår er det nu baby er gammel nok til at få olie i badet? Malaika skaller meget/virker tør (ved godt skalning er normalt og at hun skal igennem det), men jeg ville gerne give hende lidt i vandet så hun ikke er helt så tør... Vi fik af vide at vi kunne komme et par dråber i allerede ved første bad. Kom du bare et par dråber i vandet, du kan evt bare gøre der en gang i mellem :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Kan din mand ikke tage en bog med og sætte sig på en café? :ditto eller tage liften med barn med ind til frisøren. De kan sikkert godt finde et sted han kan stå :) Vi har ingen lift... men god ide med cafeen. Det tror jeg vi gør hvis barnevognen ikke kan stå ved frisøren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Hvornår er det nu baby er gammel nok til at få olie i badet? Malaika skaller meget/virker tør (ved godt skalning er normalt og at hun skal igennem det), men jeg ville gerne give hende lidt i vandet så hun ikke er helt så tør... Jeg har også brugt noget fra Weleda fordi Emil også skallede meget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Vi flytter til Stoholm, ved Viborg. Og tænk sig, sent igår aftes opdagede jeg faktisk at der da lige bor en sød BK'er i Stoholm, så hende har jeg da lige skrevet til :) Det bliver så godt det her : yay Men puha der var mærkeligt at skulle ud af døren i morges. N kommer jo tilbage og skal pakke de sidste ting, men det gør Freja og jeg ikke. Og det var altså lidt syret at sige farvel til en lejlighed hvor mange af ens ting stadig stod der. Men nu er vi på vej :yay Min søster bør i Stoholm. Ved ikke om der er hende du har skrevet til. Det er i hvert fald en dejlig by. Var meget ved min søster og svoger inden jeg mødte min mand :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Vi har ingen lift... men god ide med cafeen. Det tror jeg vi gør hvis barnevognen ikke kan stå ved frisøren :)Gør det dog under alle omstændigheder, nyd den time alene ved frisøren. Så kan du bare aftale med din mand, at han kommer spurtende hvis baby er utrøstelig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Fælles svar til resten. Jeg havde forstået på enten JM eller SP at det kun skulle være vand uden noget som helst i, i starten. Jeg har nok hørt forkert, så hun får lidt olie i sit vand næste gang. Glæder mig allerede, på hendes vegne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Har prøvet og han vil ikke spise når jeg ligger ned (møg unge) ;-) tror det er fordi han ikke kan få ordentligt fat.... Og så er jeg bange for at falde i søvn og ligge oven på ham :-( så jeg sidder og halvsover i stolen eller på sengekanten. Ellers prøv, at spørge sp næste gang hun kommer, om ikke kan hjælpe dig med at amme liggende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Hvornår er det nu baby er gammel nok til at få olie i badet? Malaika skaller meget/virker tør (ved godt skalning er normalt og at hun skal igennem det), men jeg ville gerne give hende lidt i vandet så hun ikke er helt så tør... Her fik vi at vide af min jordemoder-kusine at vi skulle lade være med at putte olie i vandet, da det bare gjorde at huden ikke fugtede sig selv. Men jeg ved ikke om det er rigtigt? :unsure Elliot har børneeksem, så nu her når det begynder at blive koldt begynder det så småt at titte frem. Hans hud producerer ikke selv den der fugt. Så vi smører med fedtcreme (75%) uden parabener og alt det der. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Hvornår begynder de at trille? Asger har lige trillet fra mave til ryg til trods for sygdom, hvor han jo hele tiden ligger på ryggen grundet c papen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Ellers prøv, at spørge sp næste gang hun kommer, om ikke kan hjælpe dig med at amme liggende. Prøvede at amme liggende i nat det var mere behageligt for Willum end mig. Satser på det bliver bedre med tiden. (Det har set virkelig akavet ud hihi) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Min søster bør i Stoholm. Ved ikke om der er hende du har skrevet til. Det er i hvert fald en dejlig by. Var meget ved min søster og svoger inden jeg mødte min mand :) Er AnitaFH din søster? Det er nemlig hede jeg har snakket med Håber det går godt med Asger og hver er det sejt at han ruller allerede :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Kan ikke klage over 5 timers søvn i nat. Dygtig pige jeg har mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Er AnitaFH din søster? Det er nemlig hede jeg har snakket med Håber det går godt med Asger og hver er det sejt at han ruller allerede :yay Jep det er min tvin søster :) Ja han er sgu sej med alt det han udsættes for. Han basker også godt til tingene på legetæppet. Fornemmer ikke han er sat bagud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Her fik vi at vide af min jordemoder-kusine at vi skulle lade være med at putte olie i vandet, da det bare gjorde at huden ikke fugtede sig selv. Men jeg ved ikke om det er rigtigt? :unsure Elliot har børneeksem, så nu her når det begynder at blive koldt begynder det så småt at titte frem. Hans hud producerer ikke selv den der fugt. Så vi smører med fedtcreme (75%) uden parabener og alt det der. Kan du huske om hun så sagde noget om hvornår man må begynde på det? Prøvede at amme liggende i nat det var mere behageligt for Willum end mig. Satser på det bliver bedre med tiden. (Det har set virkelig akavet ud hihi):lol så vent til baby har tømt det ene bryst, og vil have det andet og man konstaterer det er synd at flytte baby, der sover over på den anden side. Det er en akavet stilling, at ligge halvt på maven for at amme med "modsatte" bryst :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Kan du huske om hun så sagde noget om hvornår man må begynde på det? :lol så vent til baby har tømt det ene bryst, og vil have det andet og man konstaterer det er synd at flytte baby, der sover over på den anden side. Det er en akavet stilling, at ligge halvt på maven for at amme med "modsatte" bryst :lol Umiddelbart skulle man bare lade være.. :unsure men jeg kan ikke finde en kilde udover hende.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites