TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

De små blir ikk vaccineret ved 5 ugers undersøgelse vel?

Er det ikk først ved 3 mdr?

Det er helt korrekt. 3, 5 og 12 mdr mener jeg og mfr ved 15 mdr.

Del dette indlæg

Allerede?

Ja allerede. Det er vildt som tiden flyver og så er vi endnu ikke begyndt at nyde barslen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja allerede. Det er vildt som tiden flyver og så er vi endnu ikke begyndt at nyde barslen.

Ja det er vildt som tiden flyver fra en! Jeg har også svært ved at forstå det og følge med.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er vildt som tiden flyver fra en! Jeg har også svært ved at forstå det og følge med.

Det samme her.

Synes lige jeg har "skældt" dig ud MetteA for at føde i august ;-)

Jeg vil gerne (meget) snart have en til gor Willum er bare skøn.

Jeg tænker at hvis jeg begynder at tale/plage om en baby til nu så er der en til på vej inden for to år.

Hvad med jer andre skal i have flere børn ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, Adam er jo vores første og vi vil begge gerne have at han får søsken(de). Jeg skal bare lige komme over hvor meget jeg hadede at være gravid først

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det samme her.

Synes lige jeg har "skældt" dig ud MetteA for at føde i august ;-)

Jeg vil gerne (meget) snart have en til gor Willum er bare skøn.

Jeg tænker at hvis jeg begynder at tale/plage om en baby til nu så er der en til på vej inden for to år.

Hvad med jer andre skal i have flere børn ?

Hehe ja det var også tarveligt af mig at "tyvstarte" ;)

Vi ved ikke endnu om vi skal have flere, men det er ikke helt udelukket. Det tager vi lidt som det kommer og ser om lysten opstår.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal helt sikket have en baby mere :) men vi begynder først på pb om 2-3 år, vi skal bestemt ikke have pseudotrillinger! :P

Årh, hvor har min lille blobber altså bare skøn :biglove selvom hun har feber efter hendes vaccination i dag, så har hun været så glad og tilpas!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, vi vil gerne have én mere :) Tror nok vi så småt begynder PB2 til maj :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, vi vil gerne have én mere :) Tror nok vi så småt begynder PB2 til maj :loveshower

Ih hvor spændende med PB2 :-) hvor lang tid bliver der mellem dine børn ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også gerne have 2 på et tidspunkt, men Laura skal være en del større, jeg vil heller ikke have pseudotvillinger :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih hvor spændende med PB2 :-) hvor lang tid bliver der mellem dine børn ?

Det kommer jo lidt an på hvor længe vi er om at lave nr 2 ;) Sidst tog det 10 mdr :blink Elliot bliver 1 år på fredag, så han er 1 år og 7 mdr eller sådan noget når vi går igang. Gevinst i første hug vil vel give termin i januar/feb agtigt, og der vil han så være 2 år og 3-4 mdr :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er helt vildt Laura sov igennem i nat 23-7.... Hun er kun 5 uger.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe ja det var også tarveligt af mig at "tyvstarte" ;)

Vi ved ikke endnu om vi skal have flere, men det er ikke helt udelukket. Det tager vi lidt som det kommer og ser om lysten opstår.

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Umiddelbart ska vi ikk ha flere børn. Vi har to dejlige børn nu.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, jeg skulle vist aldrig have skrevet at Alba virkelig klarede det godt efter vaccinationen! :(

Hun skreg non-stop fra klokken 1.30 til klokken 6 i morges. Har aldrig hørt hende græde sådan før, og lige meget hvad jeg gjorde kunne jeg ikke trøste hende :cry hun er stadig rigtig skidt i dag, hun hoster rigtig meget og hendes næse er helt stoppet til. Jeg er lidt bange for at hun måske også har ondt i ørene, for hun bliver helt panisk når hun kommer ned at ligge, hun vil helst være oppe med hovedet hele tiden :unsure

Vi skulle have været til børnefødselsdag i dag, men det måtte vi selvfølgelig melde afbud til. Moderen viste bare ingen forståelse og prøvede på at presse os til at komme, selvom Alba er så syg :O

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det gad jeg godt.. Jaja misundelse er en grim ting hihi) så er du bare total overskudsmor i dag ;-)

Herhjemme har jeg næsten ikke sovet fordi Willum har spist konstant i nat :-(

Håber det appetitspring snart stopper for hold nu op det er hårdt at være på konstant.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, jeg skulle vist aldrig have skrevet at Alba virkelig klarede det godt efter vaccinationen! :(

Hun skreg non-stop fra klokken 1.30 til klokken 6 i morges. Har aldrig hørt hende græde sådan før, og lige meget hvad jeg gjorde kunne jeg ikke trøste hende :cry hun er stadig rigtig skidt i dag, hun hoster rigtig meget og hendes næse er helt stoppet til. Jeg er lidt bange for at hun måske også har ondt i ørene, for hun bliver helt panisk når hun kommer ned at ligge, hun vil helst være oppe med hovedet hele tiden :unsure

Vi skulle have været til børnefødselsdag i dag, men det måtte vi selvfølgelig melde afbud til. Moderen viste bare ingen forståelse og prøvede på at presse os til at komme, selvom Alba er så syg :O

Åh nej ikke ørerne det er SÅ synd og deres skrig går lige i hjertet på en. Måske det hjælper hvis i hæver enden af sengen så hun ikke ligger fladt.

Håber i får sovet en god lur og ikke mindst at hun får det bedre hurtigt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaa Laura! :yay hvor er det skønt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det gad jeg godt.. Jaja misundelse er en grim ting hihi) så er du bare total overskudsmor i dag ;-)

Herhjemme har jeg næsten ikke sovet fordi Willum har spist konstant i nat :-(

Håber det appetitspring snart stopper for hold nu op det er hårdt at være på konstant.

Har du prøvet at amme liggende? Det er guld værd herhjemme.

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring med lille Alba. Og hvad sker der for uforstående mor, man skulle tro hun ikke kendte til grædende børn og behov for at blive hjemme for at give baby omsorg. :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved iøvrigt ikke om vi skal have flere efter vores lille efternøler. Vi har to nu. Jeg er bare på ingen måde fan af at være gravid og min mand er i søværnet, så ind imellem er jeg alene hjemme, det ved jeg ikke om jeg har lyst til, med to forholdsvis små børn.

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag er min og Frejas sidste dag i Sverige. Det er vildt mærkeligt

Og jeg skal begynde på arbejde om 3 uger. Det er også mærkeligt.

Men det skal nok blive godt. Glæder mig kanon meget til at komme på plads i vores nye hus

I øvrigt regner vi helt sikkert med at Freja skal være storesøster. Planen var faktisk at gå i gang med pb2 når hun bliver 1 år i marts, men nu er jeg jo kun ansat i vikariat indtil oktober, så ved ikke om vi udskyder og venter på en fastansættelse. Det har vi ikke lige snakket om endnu

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have flere - og var var jeg ikke bare lidt logisktænkende, så var vi gået i gang!! :p

Jeg kan slet ikke finde ud af st jeg ikke er gravid længere :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg skal til frisøren i næste uge (i indre københavn) men hvad gør jeg med min 1 måned gamle baby? Kan godt tage mand med barnevogn med og så kan han gå en tur imens, men det er jo ikke sjovt hvis det tisser ned. Tror ikke rigtig der er bedst til at jeg stiller barnevognen udenfor og jeg er slet ikke et sted hvor jeg ville kunne tage af sted uden baby. Har i ikke nogle gode ideer til mig så jeg kan tage til frisør, også hvis det regner helt vildt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg skal til frisøren i næste uge (i indre københavn) men hvad gør jeg med min 1 måned gamle baby? Kan godt tage mand med barnevogn med og så kan han gå en tur imens, men det er jo ikke sjovt hvis det tisser ned. Tror ikke rigtig der er bedst til at jeg stiller barnevognen udenfor og jeg er slet ikke et sted hvor jeg ville kunne tage af sted uden baby. Har i ikke nogle gode ideer til mig så jeg kan tage til frisør, også hvis det regner helt vildt...

Kan din mand ikke tage en bog med og sætte sig på en café?

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER