Besvaret October 7, 2014 Jeg er ved at være lidt nervøs for, om Alba sover for meget :unsure Hun sover fra 8.30-9.00 ca - fra 10.30-14.30 og igen fra 16.40-17.40. Og så sover hun til nat ca klokken 19, hvor vi vækker hende for at give flaske ved 22-23 tiden. Så vågner hun igen ved 3.30-4 tiden for lige at spise og så sover hun videre til ved 7 tiden... Lyder det helt hen i vejret? :unsure Thea sov aldrig så meget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 Puh det er begrænset hvor meget søvn jeg får i de her dage. Laura vil meget gerne til bryst flere gange om natten. Om dagen tager hun gode træk op til 3-4 timer. Det lyder hårdt!! Du må se om du kan få sovet lidt i dagstimerne, det erforhåbentlig kun en kort periode!! Jeg er ved at være lidt nervøs for, om Alba sover for meget :unsure Hun sover fra 8.30-9.00 ca - fra 10.30-14.30 og igen fra 16.40-17.40. Og så sover hun til nat ca klokken 19, hvor vi vækker hende for at give flaske ved 22-23 tiden. Så vågner hun igen ved 3.30-4 tiden for lige at spise og så sover hun videre til ved 7 tiden... Lyder det helt hen i vejret? :unsure Thea sov aldrig så meget Tror ikke babyer kan sove for meget!Vi var samet i familieiværksætterne i går aftes der var nogen der sov 12 timer og andre der sov 20 timer, og sp der var til stede sagde det bare var meget forskelligt fra barn til barn - deres søvn behov er bare forskelligt :) Åhh prinsessen er faldet i søvn på min mave! <3 Hun får lov at tage sin aftenlur her! Far er i kbh og kommer meget sen hjem, så det vel ok at mor og Laura tøsehygger lidt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2014 Lige som det gik fantastisk med at sove om natten gik prinsessen i seng allerede kl 8, og stod så op igen da hun hørte far kom hjem kl 23, hun har lige nu sin egen fest! - farvel nattesøvn!! Sp kommer kl 8.00 så ikke engang noget med at snige prinsessen med i seng efter morgenflasken og snue videre!! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Jeg er ved at være lidt nervøs for, om Alba sover for meget :unsure Hun sover fra 8.30-9.00 ca - fra 10.30-14.30 og igen fra 16.40-17.40. Og så sover hun til nat ca klokken 19, hvor vi vækker hende for at give flaske ved 22-23 tiden. Så vågner hun igen ved 3.30-4 tiden for lige at spise og så sover hun videre til ved 7 tiden... Lyder det helt hen i vejret? :unsure Thea sov aldrig så meget Det lyder som Liv. Jeg spurgte sp og hun sagde at nogle børn bare har et stort søvnbehov og Liv er en af dem. Det var der intet galt i og jeg skulle bare huske at nyde det :) Ronja var også stik modsat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Det lyder som Liv. Jeg spurgte sp og hun sagde at nogle børn bare har et stort søvnbehov og Liv er en af dem. Det var der intet galt i og jeg skulle bare huske at nyde det :) Ronja var også stik modsat :) Det lyder meget dejligt, I er heldige:) Men jeg kan godt se, at det ikke giver mange vågne timer i døgnet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Dejlig nat - Laura sov fra 24 til 3 og igen fra 4 til 6.30. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2014 Dejlig nat - Laura sov fra 24 til 3 og igen fra 4 til 6.30. Lækkert. Asger gjorde næsten det samme. Sov fra 24 - 4 og fra 4.30 - 7. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Liv har sovet siden kl 16.15 :o gad vide om hun er gået i seng for natten :unsure vi bliver i hvert fald nødt til snart at tage hende ind. Udover det stod hun op kl 7 i morges, sov kl 8.20-10.40 og kl 12-14.45 så hun har ikke været meget vågen i dag :unsure til gengæld var både i går og tirsdag stik modsatte så det er måske derfor hun skal indhente noget... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Liv har sovet siden kl 16.15 :o gad vide om hun er gået i seng for natten :unsure vi bliver i hvert fald nødt til snart at tage hende ind. Udover det stod hun op kl 7 i morges, sov kl 8.20-10.40 og kl 12-14.45 så hun har ikke været meget vågen i dag :unsure til gengæld var både i går og tirsdag stik modsatte så det er måske derfor hun skal indhente noget... Det er bare om at nyde de dage! :yay også selvom man godt kan blive lidt bekymret, når de bare sover og sover :PI dag har Alba været vågen i ca 3 timer 2 gange og 1 gang i 1,5 time før hun begyndte at pylre. Det var helt rart at nå at være så meget sammen med hende :biglove Hun er virkelig sådan en lattermild og tilfreds lille pige, jeg skal bare kigge på hende og så smiler hun over hele 5 øren :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2014 Det er bare om at nyde de dage! :yay også selvom man godt kan blive lidt bekymret, når de bare sover og sover :P I dag har Alba været vågen i ca 3 timer 2 gange og 1 gang i 1,5 time før hun begyndte at pylre. Det var helt rart at nå at være så meget sammen med hende :biglove Hun er virkelig sådan en lattermild og tilfreds lille pige, jeg skal bare kigge på hende og så smiler hun over hele 5 øren :D Det lyder godt nok også skønt :biglove Liv har virkelig også nemt til smil og der er næsten ved at komme lyd på når hun griner :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Liv har lige grinet med lyd for første gang :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Liv har lige grinet med lyd for første gang :kuller Åh hvor herligt. Det er så skøn en lyd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Asger vil fremad i livet. 3 uger gammel og vejer 4220 g og måler 55,5 cm. Han følger kurven så flot og man kan ikke se hans 10 dages indlæggelse på den :) og han kan mere end han skal med at holde øjenkontakt. Så mor her er stolt af sin lille dreng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Asger vil fremad i livet. 3 uger gammel og vejer 4220 g og måler 55,5 cm. Han følger kurven så flot og man kan ikke se hans 10 dages indlæggelse på den :) og han kan mere end han skal med at holde øjenkontakt. Så mor her er stolt af sin lille dreng :) Skønt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Asger vil fremad i livet. 3 uger gammel og vejer 4220 g og måler 55,5 cm. Han følger kurven så flot og man kan ikke se hans 10 dages indlæggelse på den :) og han kan mere end han skal med at holde øjenkontakt. Så mor her er stolt af sin lille dreng :) Dejligt :-) Det går også rigtig godt med Emil og han smiler, griner, snakker og kigger på mig hele tiden, det er bare så hyggeligt at være sammen med ham. Og nu prøver han ihærdigt at få fat på ting/min bluse/hånd og bliver sur hvis det ikke lykkedes, men så hjælper jeg ham lidt og så bliver han glad :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Dejligt :-) Det går også rigtig godt med Emil og han smiler, griner, snakker og kigger på mig hele tiden, det er bare så hyggeligt at være sammen med ham. Og nu prøver han ihærdigt at få fat på ting/min bluse/hånd og bliver sur hvis det ikke lykkedes, men så hjælper jeg ham lidt og så bliver han glad :loveshower Det er skønt når man kan se der sker en udvikling :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2014 Jeg har virkelig en nem prinsesse! Det kan vi jo både se og mærke, vi får for det meste vores nattesøvn (7-9-13) og generelt er hun nem og sover godt om dagen også! Men for pokker da vi fik lige lov at opleve kollik helvede en halv time her til aften vi var hos mine forældre! Hun havde tydeligvis ondt for ellers græder hun bare, hun skreg som om maven var ved at eksplodere på hende og tårene stod ud til begge sider! Jeg har virkelig stor stor respekt for folk med rigtig kollik børn, det er bare overhovedet ikke for sjov!! Og det stod jo kun på en halv time før et koldt soveværelse, barrøv i dynerne (så man tissede på morfars dyne, næsten i hvert fald) massage på maven og kamilliethe gav ro nok til at falde i søvn! Hun stod self op da vi kørte hjem (moslen fra lift til autostol og tilbage igen) - nu har hun spist til nat (uden skrig eller gråd :) ) og sover i mine arme, nu kan jeg self ikke sove :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2014 Af en eller anden mærkelig grund er jeg blevet smidt helt om på de første sider i denne tråd (vel fordi jeg ikke har læst herinde i mange måneder). Men shit hvor er det hammer hyggeligt at læse om baby Anna der møver, baby Ronja der lige er startet i VS, om lille Lasse, Theo og alle de andre store børn - der her i tråden er ganske små babyer :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2014 Af en eller anden mærkelig grund er jeg blevet smidt helt om på de første sider i denne tråd (vel fordi jeg ikke har læst herinde i mange måneder). Men shit hvor er det hammer hyggeligt at læse om baby Anna der møver, baby Ronja der lige er startet i VS, om lille Lasse, Theo og alle de andre store børn - der her i tråden er ganske små babyer :kuller Ej hvor skægt :) det kunne være man skulle gøre det engang imellem og få lidt minder tilbage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2014 Jeg har virkelig en nem prinsesse! Det kan vi jo både se og mærke, vi får for det meste vores nattesøvn (7-9-13) og generelt er hun nem og sover godt om dagen også! Men for pokker da vi fik lige lov at opleve kollik helvede en halv time her til aften vi var hos mine forældre! Hun havde tydeligvis ondt for ellers græder hun bare, hun skreg som om maven var ved at eksplodere på hende og tårene stod ud til begge sider! Jeg har virkelig stor stor respekt for folk med rigtig kollik børn, det er bare overhovedet ikke for sjov!! Og det stod jo kun på en halv time før et koldt soveværelse, barrøv i dynerne (så man tissede på morfars dyne, næsten i hvert fald) massage på maven og kamilliethe gav ro nok til at falde i søvn! Hun stod self op da vi kørte hjem (moslen fra lift til autostol og tilbage igen) - nu har hun spist til nat (uden skrig eller gråd :) ) og sover i mine arme, nu kan jeg self ikke sove :P Emil er også god til at sove :loveshower og han har faktisk været det siden han blev født og også da han lå i min mave mærkede jeg ham aldrig når jeg sov om natten....Jeg starter putteritual kl. 19, så sover han kl. 20 og står op kl. 7 og så ammer jeg ham selvfølgelig i løbet af natten...om dagen tager han små lurer af 1 - 2 timer....så han vi dog krisetidspunkt omkring til 17 - 19 hvor han kun vil spise eller bare ligge i mine arme ellers bliver han sur :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Sidder i børnemodtagelsen med Asger. Denne gang blev vi leveret med en kørsel 2. Tror dog bare han har en virus lige som storebror. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Sidder i børnemodtagelsen med Asger. Denne gang blev vi leveret med en kørsel 2. Tror dog bare han har en virus lige som storebror. :( :kram2 håber I snart er hjemme igen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Alba har en af de der dage hvor hun kun sover 40 minutter af gangen :( det falder selvfølgelig lige sammen med en dag hvor Thea kun sover 1 time til middag og har været ultra morsyg hele dagen.. Jeg er totalt dårlig mor, for jeg fik bare nok af det hele og gik ud i haven for at være alene i et par minutter. Det lykkedes dog ikke helt, for Thea stod og lavede mærkelige ansigter til mig gennem køkkenvinduet :lolhit men så var jeg da i det mindre i bedre humør da jeg gik ind igen :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Sidder i børnemodtagelsen med Asger. Denne gang blev vi leveret med en kørsel 2. Tror dog bare han har en virus lige som storebror. :kram. Håber du har ret og I snart kommer hjem igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Sidder i børnemodtagelsen med Asger. Denne gang blev vi leveret med en kørsel 2. Tror dog bare han har en virus lige som storebror.Nej dog - håber i er hjemme hurtigt igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites