Besvaret September 21, 2012 Det ligger mellem 7-9 uger, så det er højest sandsynligt det.. I bogen står der at tegnene er: Barnet græder oftere Forlanger du beskæftigere dig mere med det Mister appetitten Er tydeligt ængstelig overfor fremmede Er mere omklamrende Sover dårligere Sutter på tommelfinger(oftere) Havde helt glemt jeg havde købt bogen vidunderlige uger. Har lige læst kapitlet om 8 ugers springet. Nøj hvor er det bare det der sker nu. Ingen tvivl. Rart at vide det ikke er fordi man er en håbløs mor :) Tak for du nævnte det kunne være det. Pludselig har jeg lidt mere energi til at håndtere lillemanden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Havde helt glemt jeg havde købt bogen vidunderlige uger. Har lige læst kapitlet om 8 ugers springet. Nøj hvor er det bare det der sker nu. Ingen tvivl. Rart at vide det ikke er fordi man er en håbløs mor :) Tak for du nævnte det kunne være det. Pludselig har jeg lidt mere energi til at håndtere lillemanden Ja, jeg går også og messer "det er et tigerspring, det er snart ovre.. Det er et tigerspring, det er snart ovre..." <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Piv. :( Har haft et hårdt besøg ved kiropraktoren og har nu en meget træt lille dreng. Gid den lille nakke dog snart kunne blive okay :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Har en meget snottet og halvsyg dreng.. Sov fra kl 8.15 - 11.15 og igen fra kl 13 og til ja, sover endnu.. Dejligt for ham at han kan få sovet ud.. Tror nemlig han er ret meget i underskud af søvn.. Ville så også gerne ønske at han gjorde det om natten (er død misundelig på jer der får 6-10 timer i streg! ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Har en meget snottet og halvsyg dreng.. Sov fra kl 8.15 - 11.15 og igen fra kl 13 og til ja, sover endnu.. Dejligt for ham at han kan få sovet ud.. Tror nemlig han er ret meget i underskud af søvn.. Ville så også gerne ønske at han gjorde det om natten (er død misundelig på jer der får 6-10 timer i streg! ) Tjah - hvis man ammer er det jo så ikke så sjovt kan jeg sige <_< av i :hophop Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Av! Jeg kan godt presse det ud uden brystpumpe. Evt efter et varmt bad, men ellers er det bare at trykke/massere på brystet så står mælken ud. Gør det over vasken på badeværelset, og er glad for ingen ser det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Har en meget snottet og halvsyg dreng.. Sov fra kl 8.15 - 11.15 og igen fra kl 13 og til ja, sover endnu.. Dejligt for ham at han kan få sovet ud.. Tror nemlig han er ret meget i underskud af søvn.. Ville så også gerne ønske at han gjorde det om natten (er død misundelig på jer der får 6-10 timer i streg! ) :ditto og er også død misundelig på dem der har mænd der gider at bruge tid sammen med baby. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Har en meget snottet og halvsyg dreng.. Sov fra kl 8.15 - 11.15 og igen fra kl 13 og til ja, sover endnu.. Dejligt for ham at han kan få sovet ud.. Tror nemlig han er ret meget i underskud af søvn.. Ville så også gerne ønske at han gjorde det om natten (er død misundelig på jer der får 6-10 timer i streg! ) :ditto og er også død misundelig på dem der har mænd der gider at bruge tid sammen med baby. Tror ofte man som hjemmegående mor, har nogle ting man ville ønske var anderledes. Jeg ville ønske min mand selv kunne "sætte i gang". Min pige sover 6-10 timer om natten; Desværre er hun syg for tiden, og jeg sover dårligt for tiden, så er påt rods af det vågen hver eller hveranden time alligevel.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 :7himmel Christian og Camille står og kigger ud af vinduet.. Og vores overbo kommer hjem, med deres lille dreng på 3 år.. Som ser Camille i vinduet, og løber hen og vinker til hende og råber "far det er babyen...!" :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Har testet det der med at gåtur med hunde(2 beagler - sporhunde) og barnevogn med Caroline i. Det var vellykket. Hundene gik pænt, Caroline sad først og kiggede sig omkring tæt pakket af bamsedragt og dyner, og så faldt hun i søvn! Var oppe en halv times tid da vi kom hjem, men så faldt vi begge i søvn på sofaen. Det var altså hyggeligt lige at putte med sin lille babybjørn :loveshower Nu hvines der ovre i kravlegården, jeg laver mad.. Og snart kommer malerteamet hjem(mor og søs) Og så skal der males :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Jeg har også fået fornyet respekt for enlige mødre efter jeg selv er blevet mor :rolleyes :ditto !!!!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Aner ikke hvad max vejer, måske omkring de 8 kg.. Hvor meget skal han så spise på en dag?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Aner ikke hvad max vejer, måske omkring de 8 kg.. Hvor meget skal han så spise på en dag?? Altså, de siger jo de skal spise ca 1/6 af deres vægt i døgnet.... Så det er jo knapt 1350 ml...... Men det er nu meget forskelligt fra barn til barn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Har haft en helt fantastisk 2 måneders dag med Sophia idag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Øv. Silke Elia har endnu en aften hvor hun er utilfreds og ikke vil sove :( Min tålmodighed rækker bare ikke særlig langt om aftenen, når jeg selv er træt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Øv. Silke Elia har endnu en aften hvor hun er utilfreds og ikke vil sove :( Min tålmodighed rækker bare ikke særlig langt om aftenen, når jeg selv er træt. Puha, sådan har Camille også været den sidste uge.. ØV! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Puha, sådan har Camille også været den sidste uge.. ØV! Det er altså ikke sjovt. Kan ikke finde ud af om det er tigerspring - hun er 5 uger på søndag. Men er jo født 2 uger før termin. Ville være rart hvis det 'bare' var det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Har haft en helt fantastisk 2 måneders dag med Sophia idag :loveshower Dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2012 Karla har fået den ide, at kl halv 4 er der, hvor vi står op. De sidste 2 nætter har hun bare våret lysvågen midt om natten, uden nogle intentioner om at falde i søvn efter skiftning og flaske.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2012 Har sovet fra 22 til 8. Marius var sulten kl. 3 men der klarede farmand. Behøver jeg at skrive hvor god en nat det har været :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2012 Har sovet fra 22 til 8. Marius var sulten kl. 3 men der klarede farmand. Behøver jeg at skrive hvor god en nat det har været :yay Hvor dejligt.. Hvis bare jeg kunne sige det samme.. Her var vi vågen hver anden time!! Gaaab.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2012 Har sovet fra 22 til 8. Marius var sulten kl. 3 men der klarede farmand. Behøver jeg at skrive hvor god en nat det har været :yay Hvor lækkert :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2012 Dagens mission: få fat i en bryst pumpe! Endnu en nat hvor Mie bare har sovet og sovet og sovet. 22-5 og 6-9 :loveshower glæden går bare lidt af det når jeg skal op og skifte plask våde amme indlæg og BH flere gange + jeg har så stjerne ondt selvom jeg desperat har malket et halvt måltid ud i håndvasken - efter hun HAVDE spist..! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2012 Er brugt :( Prinsessen faldt i søvn uden skrig i går - for første gang i en uge.. Til gengæld, vågnede hun kl 1, med et kæmpe hyl og skreg og skreg og var helt utrøstelig i næsten en time :boo Stakkels prinsesse :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites