Besvaret January 5, 2014 Elliot har lige trillet fra mave til ryg! :yay og jeg fik det endda på video! :D:yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Vi havde bare den bedste tur i badeland i går. Vi har ikke været der i lang tid, og nu er Theodor så stor at vi kan lege i børnebassinerne med skibe og plaskeri :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2014 Vi havde bare den bedste tur i badeland i går. Vi har ikke været der i lang tid, og nu er Theodor så stor at vi kan lege i børnebassinerne med skibe og plaskeri :loveshower :7himmel Det GLÆDER jeg mig bare til vi kan! :D Men nu skal han liiiige med i svømmeren først.. :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Babymand sov gudhjælpemig dels 6 timer i løbet af i går og dels - og hold nu fast: Fra klokken 21.30-02.30 hvor han blev ammer, hvorefter han sov fra 03.00-07.00. Say what?!?!? Er det ikke lidt voldsomt med kun et nattemåltid for et 5-ugers barn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Babymand sov gudhjælpemig dels 6 timer i løbet af i går og dels - og hold nu fast: Fra klokken 21.30-02.30 hvor han blev ammer, hvorefter han sov fra 03.00-07.00. Say what?!?!? Er det ikke lidt voldsomt med kun et nattemåltid for et 5-ugers barn? NJoooh.. Så længe han trives og tager på, så tænker jeg ikke at der er noget i vejen for det. Melder han sig til måltiderne ellers? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Elliot faldt i søvn kl. 22.. Var vågen fra 01.30-02.30 og igen fra 05-05.45.. Orrk! Det er jo egentlig okay, men jeg havde lige vænnet mig til at han sov lidt flere timer og at han kun spiser én gang i løbet af natten. Det er dælme længe siden jeg har været oppe to gange på en nat for at give mad! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Jeg fik da oplevet natten, søvn er da lige meget! Godt jeg har min lille dreng til at kalde på mig når jeg lige lander på puden. Tak skat. Gaaaaab! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Jeg fik da oplevet natten, søvn er da lige meget! Godt jeg har min lille dreng til at kalde på mig når jeg lige lander på puden. Tak skat. Gaaaaab! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Jeg fik da oplevet natten, søvn er da lige meget! Godt jeg har min lille dreng til at kalde på mig når jeg lige lander på puden. Tak skat. Gaaaaab! Øv søde :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Theodor er bare så glad for at gå i vuggestue :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Babymand sov gudhjælpemig dels 6 timer i løbet af i går og dels - og hold nu fast: Fra klokken 21.30-02.30 hvor han blev ammer, hvorefter han sov fra 03.00-07.00. Say what?!?!? Er det ikke lidt voldsomt med kun et nattemåltid for et 5-ugers barn? Det tror jeg er fint! Da vigga var 5 uger vækkede jeg hende en gang om natten og da hun blev 8 uger fik hun lov at sove uden mad (ca 7-9 timer) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Hvad sker der lige her?? Pixie plejer at sove fra 20-6, men i går vågnede hun kl 22.30 og ville ikke sove før kl 01.30. Hun skreg og var rigtig sur. Rejste sig op i sengen og kylede alt på gulvet. Men kl 6 var hun morgenfrisk som altid. Hun har endnu et tandfrembrud på vej, men sådanvar det ikke de andre gange. Nu håber jeg hun vil ha en god lur her til formiddag, for jeg kan næsten ikke se noget pga hovedpine Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Elliot triller løs, når jeg ligger ham på maven på legetæppet.. :yay :glad Det er så fedt.. endda til begge sider!! :glad Nu må jeg lige finde en anden metode til at ligge på maven, for han ligger der dælme ikke længe inden han triller :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Inspireret af Pada, tænkte jeg vi ellers måtte øve lidt mere på det der med at trille, da Andrea overhovedet ikke har gjort anslag til det :) (hun plejer i reglen at sparke løsnes benene i forsøget på at komme fremad, når hun ligger på maven :D) - og sørme om jeg ikke kun lige har fået lagt hende på maven så triller hun om på ryggen! :D godt nok kun en gang, men min lille baby TRILLEDE! :) og blev noget så sir over pludselig at være på ryggen :D hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Inspireret af Pada, tænkte jeg vi ellers måtte øve lidt mere på det der med at trille, da Andrea overhovedet ikke har gjort anslag til det :) (hun plejer i reglen at sparke løsnes benene i forsøget på at komme fremad, når hun ligger på maven :D) - og sørme om jeg ikke kun lige har fået lagt hende på maven så triller hun om på ryggen! :D godt nok kun en gang, men min lille baby TRILLEDE! :) og blev noget så sir over pludselig at være på ryggen :D hehe Haha.. Sådan! :yay :super De skal åbenbart bare finde ud af at vi brokker over de ikke kan :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Så er det theas første dag i dagpleje i morgen... Dagplejemoren vil helst have, at Thea skal være der alene.. Kun i 2 timer, men alligevel... Det er jeg bare slet ikke klar til :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Så er det theas første dag i dagpleje i morgen... Dagplejemoren vil helst have, at Thea skal være der alene.. Kun i 2 timer, men alligevel... Det er jeg bare slet ikke klar til :( Hun vil have Thea er der alene den første dag hun starter der? Det kan jeg godt forstå du ikke et klar til! :kram syntes jeg heller ikke hun skal hvis du ikke har lyst til hun skal det.. Da Johan startede i VS var jeg med ham den første uge.. Syntes det lyder lidt voldsomt, at starte " lige på og hårdt" det bliver de ikke hurtigere indkørt af.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Så er det theas første dag i dagpleje i morgen... Dagplejemoren vil helst have, at Thea skal være der alene.. Kun i 2 timer, men alligevel... Det er jeg bare slet ikke klar til :( Hun bestemmer ikke! :kram2Du skal selvfølgelig være der med hende i morgen. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Så er det theas første dag i dagpleje i morgen... Dagplejemoren vil helst have, at Thea skal være der alene.. Kun i 2 timer, men alligevel... Det er jeg bare slet ikke klar til :( Det lyder da også lidt voldsomt for første dag? Mon ikke du kan være der sammen med hende. Det er dit barn, så du har da også indflydelse på indkøringen! Håber det kommer til at gå godt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Total pyller-baby i dag! To af lurene har været på 45 minutter, og når han har været vågen ville han ligge hos mig, eller jeg skulle ligge ved siden af ham på gulvet. Selv hvis jeg skulle tisse kunne han nå at brokke sig over jeg var væk. Han er lige puttet, men kan høre han er vågnet igen. Håber D snart kommer hjem fra træning, jeg er liiidt træt af baby i dag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Hun vil have Thea er der alene den første dag hun starter der? Det kan jeg godt forstå du ikke et klar til! :kram syntes jeg heller ikke hun skal hvis du ikke har lyst til hun skal det.. Da Johan startede i VS var jeg med ham den første uge.. Syntes det lyder lidt voldsomt, at starte " lige på og hårdt" det bliver de ikke hurtigere indkørt af.. Hun bestemmer ikke! :kram2 Du skal selvfølgelig være der med hende i morgen. :) Hvis du ikke kan finde roen i dig selv til det, så må du snakke med DP-mor om et kompromis... Det er jo nødt til at blive en positiv oplevelse for Thea :kram Tak for råd og kram, søde piger! :kram2 Helt bund ærligt, så tror jeg altså slet ikke at jeg er klar til at give slip på min lille pige :( Jeg har ikke lavet meget andet end at små tude hele eftermiddagen, jeg vrisser af Dennis og jeg føler mig SÅ deprimeret :( Men jeg bliver vist bare nød til at bide det i mig... Det gør mig altså mistænksom at dp'en ikke vil have at jeg er der i morgen :unsure Hun virker sød og børnene virkede til at være glade for hende.. Det er nok bare mig der leder efter en "undskyldning", fordi jeg jo i virkeligheden helst bare vil have min baby hjemme hos mig.. Men jeg siger altså til hende, at jeg bliver der i hvert fald i en time i morgen.. Jeg kan ikke med god samvittighed efterlade min datter hos en kvinde hun slet ikke kender! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Endomondo mener, at jeg har gået 13 km i dag, (af 3 omgange) men hvad gør man ikke for at få lidt søvn på ungen? Og regnvejret? Tja - det drejer sig jo bare om det rigtige tøj. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Endomondo mener, at jeg har gået 13 km i dag, (af 3 omgange) men hvad gør man ikke for at få lidt søvn på ungen? Og regnvejret? Tja - det drejer sig jo bare om det rigtige tøj. Hehe, enig! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Tak for råd og kram, søde piger! :kram2 Helt bund ærligt, så tror jeg altså slet ikke at jeg er klar til at give slip på min lille pige :( Jeg har ikke lavet meget andet end at små tude hele eftermiddagen, jeg vrisser af Dennis og jeg føler mig SÅ deprimeret :( Men jeg bliver vist bare nød til at bide det i mig... Det gør mig altså mistænksom at dp'en ikke vil have at jeg er der i morgen :unsure Hun virker sød og børnene virkede til at være glade for hende.. Det er nok bare mig der leder efter en "undskyldning", fordi jeg jo i virkeligheden helst bare vil have min baby hjemme hos mig.. Men jeg siger altså til hende, at jeg bliver der i hvert fald i en time i morgen.. Jeg kan ikke med god samvittighed efterlade min datter hos en kvinde hun slet ikke kender! Ej søde, der fik du altså også lige mig til at tude. Puha! Hvor er det hårdt altså :( Jeg vil ikke sige noget dumt om DP, for jeg kender jo ikke damen. Men aldrig om min søn skulle afleveres alene et sted ved en fremmede på den allerførste dag. Den dag William skal i DP der vil jeg blot tage derhen første dag og lade ham lege og hvad han nu vil, og så tage hjem igen. Jeg ved at nogle DP (ikke alle, og aner ikke om det er gældende om din) synes det er træls at have forældrene hængende fordi de føler sig overvåget, højstssandsynligt fordi de ikke stoler på sig selv. Men altså, det ændrer ikke på det faktum at barnet skal være TRYG der og moren skal have det ok med at aflevere. Jeg ved præcis hvordan du har det og jeg føler virkelig med dig. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2014 Det synes jeg lyder som en god løsning! Men måske - ikke for at forsvare DP - måske hun gør det på den måde fordi hun har erfaring med, at når forældrene er der, at hun ikke får et ben til jorden, og hvis forældrene er ængstelige, så giver det børnene et billede af at mor og far ikke er helt trygge ved det? Jeg tror du har helt ret i at det er for børnenes skyld, at hun helst ser at forældrene ikke der der.. Hun virkede omsorgsfuld overfor børnene, så jeg forsøger ihærdigt at tro på at det hele nok skal blive godt.. Men det trigger bare noget i mig, at hun ikke vil have at jeg er der.. Men det er med stor sandsynlighed bare mig der er overpylret hønemor.. Og Thea har bestemt ikke brug for en hønemor :P hun er jo en modig lille pige, som kaster sig ud i liver uden frygt eller forbehold :) da vi var på besøg hos dp'en i dag havde Thea sleeeet ikke tid til at sidde hos mig, og hun brokkede sig højlydt da vi skulle hjem :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites