TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Hvilken begivenhedsrig dag :loveshower

 

Theodor fik som nævnt første tand i overmunden i dag. :) Her til aften har han så for første gang været med på den lokale asiatiske restaurant og spise buffet - SÅ sød og charmerende! Og så vi så kommer hjem, så sad han pludselig og klappede :P Vi har faktisk slet ikke øvet at klappe. Pludselig sad han bare og klaskede hænderne sammen. Han var dybt fascineret over at de underlig tingester der kunne slåes sammen - og begejsret over mors begejstring :P

 

MIn skønne søn :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, endnu en gang tog det 1 hel time at putte :( Gid han så ville sove godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi putter stadig! Begge unger sover ikke.. Er ved at være lam i armen af, at vugge Bellas vugge og kan høre L trøste Johan, som er ked :( og om 2-3 timer starter vores natteroderi med Bella Gry :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stephi: masser af :kram til dig

Fatter heller ikke folk som ikke kan acceptere at små børn altså ikke magter alt det jule ståhej.

Har diskuteret helt op til månen med folk i år.

Mit lille pus er super morsyg for tiden, og det har folk utrolig svært ved at forstå. De mener det er mig der gør hende pylret :rolleyes arhmen det er jo en fase

Oveni har hun fået tand nr 7, nemlig nr 3 i undermunden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have at vide hvor fanden man indgiver en klage til den som fordeler søvn ift babyer, og så giver jeg officielt op!

Jeg har nu i løbet af de sidste 2 timer måtte have Aron op på armen freaking 6 (!!!!!!!) gange, udover at han græder sådan cirka hvert 6. Minut....

Jeg er så skide træt af at blive mødt med 'det bliver nok bedre en dag' når man nævner det overfor læger, sp osv. Det kan sgu da ikke være rigtigt at en baby på 9,5 mdr kun har haft ca 6 dage på det sidste halve år hvor han har sovet mere end 3 timer uden at græde???

Hvis dette er tænder, så håber jeg sgu han tager hele tandsættet på een gang

:kram til dig

Synes også det er utroligt at han skal være så ked

Det kan være han gør som P og får flere på en gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke det fedeste at skrive, når andre døjer med søvnen! Men Theodor har for første gang sovet hele natten! :yay Han skreg op en halv time efter han blev puttet og måtte op og have lidt mere flaske. Da vi gik i seng omkring kl. 23 fik han drømmeflaske som han plejer, og så vågnede han her kl. 6.30 i strålende humør :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke det fedeste at skrive, når andre døjer med søvnen! Men Theodor har for første gang sovet hele natten! :yay Han skreg op en halv time efter han blev puttet og måtte op og have lidt mere flaske. Da vi gik i seng omkring kl. 23 fik han drømmeflaske som han plejer, og så vågnede han her kl. 6.30 i strålende humør :loveshower

Åh det er SÅ lækkert! Håber jeg snart Vigga starter på igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke det fedeste at skrive, når andre døjer med søvnen! Men Theodor har for første gang sovet hele natten! :yay Han skreg op en halv time efter han blev puttet og måtte op og have lidt mere flaske. Da vi gik i seng omkring kl. 23 fik han drømmeflaske som han plejer, og så vågnede han her kl. 6.30 i strålende humør :loveshower

Jubii hvor fedt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke det fedeste at skrive, når andre døjer med søvnen! Men Theodor har for første gang sovet hele natten! :yay Han skreg op en halv time efter han blev puttet og måtte op og have lidt mere flaske. Da vi gik i seng omkring kl. 23 fik han drømmeflaske som han plejer, og så vågnede han her kl. 6.30 i strålende humør :loveshower

Selvom vi er langt fra gode nætter så er jeg MEGA glad på jeres vegne og hååååber det er sådan der kommer til at være hver nat nu!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have at vide hvor fanden man indgiver en klage til den som fordeler søvn ift babyer, og så giver jeg officielt op!

Jeg har nu i løbet af de sidste 2 timer måtte have Aron op på armen freaking 6 (!!!!!!!) gange, udover at han græder sådan cirka hvert 6. Minut....

Jeg er så skide træt af at blive mødt med 'det bliver nok bedre en dag' når man nævner det overfor læger, sp osv. Det kan sgu da ikke være rigtigt at en baby på 9,5 mdr kun har haft ca 6 dage på det sidste halve år hvor han har sovet mere end 3 timer uden at græde???

Hvis dette er tænder, så håber jeg sgu han tager hele tandsættet på een gang

Det lyder bare så hårdt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt I kan være glade på mine vegne, piger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vi ENDELIG ud på den anden side af alle arrangementerne (ja det er godt nok trist at have det sådan), nu kan jeg så begynde at bygge Williams søvnvaner op igen. Jeg ser frem til bedre tider :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke det fedeste at skrive, når andre døjer med søvnen! Men Theodor har for første gang sovet hele natten! :yay Han skreg op en halv time efter han blev puttet og måtte op og have lidt mere flaske. Da vi gik i seng omkring kl. 23 fik han drømmeflaske som han plejer, og så vågnede han her kl. 6.30 i strålende humør :loveshower

Feeeedt! Gad godt vide hvordan det var ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er mega stolt at Liam han har sovet sådan her i nat:

21.00-22.40 - 1t 40m - dog hos mig i sofaen

Amning og bleskift

23.05-04.45 - 5t 50m

Amning og bleskift

05.10-08.00 - 2t 50m

Hvor er det skønt og godmorgen til jer alle!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I også kan være glade for mine vejne :p Ihvertfald sov han igår fra 19-22.30 hvor han fik en sut, og fra 22.30 - 5.30 hvor han igen fik en sut, og så videre til 6.40 :yay :yay

Er jo ligefrem udhvilet!

Det kan vi da i hvert fald!! Fedt! :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I også kan være glade for mine vejne :p Ihvertfald sov han igår fra 19-22.30 hvor han fik en sut, og fra 22.30 - 5.30 hvor han igen fik en sut, og så videre til 6.40 :yay :yay

Er jo ligefrem udhvilet!

Jaaa hvor godt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sove hele natten er fortsat en engangs forestilling.. Theodor har været snottet i noget tid, men det tog lige 80 takker op ad i går, og drengen kan næsten ikke trække vejret nu. Så jeg har rendt inde ved ham en del gange. Han sov vel nærmest ikke fra kl. 2-3, hvor han så fik en flaske og sov til kl. 7 heldigvis.

Men stakkels dreng.. Snoboblerne står bare ud af ham..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv lorte nat! Bella Gry faldt endelig i søvn kl 21.. Kl 23 starter hendes "natte cirkus" som det plejer, men i nat har jeg stået og vugget hende fra 23-4 i morges! Uden selv, at sove og var ikke gået i seng endnu, da hun vågnede kl 23, da Johan vågnede omkring kl 21.30 med et skrigeri og ikke ville sove :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe vi har åbenbart et kraftfelt mellem stuen og gangen... Det går så fint med at kravle derhen, og så lige pludselig vil benene bare ikke med!!! (Dørtræ) :lol Så træls!!! Så må man jo krybe over mens man skælder ud over det der underlige noget :lol

Nårh hvor sødt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv lorte nat! Bella Gry faldt endelig i søvn kl 21.. Kl 23 starter hendes "natte cirkus" som det plejer, men i nat har jeg stået og vugget hende fra 23-4 i morges! Uden selv, at sove og var ikke gået i seng endnu, da hun vågnede kl 23, da Johan vågnede omkring kl 21.30 med et skrigeri og ikke ville sove :(

Det lyder bare så ufattelig hårdt :( håber for jer, at der snart kommer en søvnfe forbi jer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte nat og nu lorte dag! Hvordan skal jo dog finde overskuddet til at gøre noget for mig selv og derved få det bedre? Hvordan skal jeg finde overskuddet til William hvis jeg ingen søvn får?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kontrolvejning på sygehuset viste, at Laurits har taget ca 500 g på - på en uge!!!! De mente så, at jeg bestemt er ved at have mælk nok :yay

Så nu skal vi prøve at gå ned til kun at supplere om aftenen - og i sutteflaske med far ved roret.

Og indtil videre virker det. Han har kun fået 25 ml mme til morgenamning i dag mod 200 ml i alt i dag. Dejligt. :7himmel

Knap så dejligt er til gengæld, at staklen har fået øjenbetændelse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kontrolvejning på sygehuset viste, at Laurits har taget ca 500 g på - på en uge!!!! De mente så, at jeg bestemt er ved at have mælk nok :yay

Så nu skal vi prøve at gå ned til kun at supplere om aftenen - og i sutteflaske med far ved roret.

Og indtil videre virker det. Han har kun fået 25 ml mme til morgenamning i dag mod 200 ml i alt i dag. Dejligt. :7himmel

Knap så dejligt er til gengæld, at staklen har fået øjenbetændelse :(

Hold da op, det var alligevel en del! :respekt til jer begge to! :kram2

Øjenbetændelse et møg irriterende, håber hurtigt han er ovre det! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kontrolvejning på sygehuset viste, at Laurits har taget ca 500 g på - på en uge!!!! De mente så, at jeg bestemt er ved at have mælk nok :yay

Så nu skal vi prøve at gå ned til kun at supplere om aftenen - og i sutteflaske med far ved roret.

Og indtil videre virker det. Han har kun fået 25 ml mme til morgenamning i dag mod 200 ml i alt i dag. Dejligt. :7himmel

Knap så dejligt er til gengæld, at staklen har fået øjenbetændelse :(

Hvor er det bare godt! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER