TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Natten blev som frygtet virkelig dårlig. Igen. Det var ellers lysnet i sidste uge, men jeg synes ret hurtigt at det blev dårligt igen. Nu er jeg spændt på om der faktisk er noget på det ene øre, han er begyndt at tage sig meget il det, og SP mente jo at han måske kunne have lidt væske stående. Så håber jeg bare at William ikke bliver meget ked over at lægen kommer tæt på :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubiiiii Liam er bare så sej om natten!! Han sover det første stræk på minimum 5t og gerne 6!! Herefter sover han gerne endnu et stræk på 2-3 timer!! Og i går sov han 8timer og 45min :glad

Ihh hvor er jeg bare stolt af min lille dreng :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en stædig baby, der simpelthen nægter at spise morgenmad før han har ligget og kigget på maleriet ved puslebordet og leget med uroen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm skræmte livert af mig i dag.. Han var oppe og få en flaske 23.30-24.00, og så lagde jeg mig til at sove, og hørte ikke mere til noget, før Tims vækkeur ringede kl. 5! :unsure Jeg fór op og kiggede ned i liften, hvor min dreng lå og sov sødeligt! :lol Han vågnede af at vi puslede rundt, fik en flaske og sov igen (om end en en smule afbrudt) til kl. 9... Enten var han virkelig træt eller også er min søn, i en alder af godt 6 uger begyndt at sove igennem. :blink Er meget spændt på i nat.. Både om han sover igennem igen (5 timer er i min verden at sove igennem! :P), men også om han først vågner ved Tims vækkeur kl. 7.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1,5 times søvn til formiddag. Det er åbenbart nok søvn for hele dagen. Eller, han vil i hvert fald ikke sove mere, kun være vågen og være sur og ugidelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor er det RØV når drengen beslutter at han IKKE vil bruge dagen på at sove. I går var han vågen mellem 11 og 19 - og havde så en SKOD nat. Han vågnede 6:30 og var mere end klar til lur allerede 8:30, han vågner så fra formiddagslur klokken 10 hvilket er meget tidligt i forhold til normalen. Og så vil han ellers bare ikke sove mere. Jeg putter klokken 13 i barnevognen, forsøger igen klokken 14 i barnevognen, vipper ham i arme, ammer og prøver alle tricks men lige lidt hjælper det. Forsøger med barnevognen igen klokken 16, igen uden held. 16:45 bryder han helt sammen og falder langt om længe i søvn i mine arme. Og nu er han umulig at putte og virker urolig og overtræt.

 

Jeg ønsker mig en god tirsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot har været vågen siden kl. 15.20…  :blink  <_<  Han har småsovet, men ikke noget der var længere end 10 min.. OG jeg er ved at blive syg.. OG der er ingen af dem der normalt måske ville kunne hjælpe mig i morgen der kan i morgen…  Jeg ønsker mig også en god tirsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender god søvn-karma til jer alle!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hooold nu op hvor jeg nyder at aflevere glad dreng i vuggestue, som bare giver sig til at lege med det samme :) Og så nyder jeg roen herhjemme :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hooold nu op hvor jeg nyder at aflevere glad dreng i vuggestue, som bare giver sig til at lege med det samme :) Og så nyder jeg roen herhjemme :p

Trykker lige på LIKE knappen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trykker lige på LIKE knappen

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trykker lige på LIKE knappen

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YEAY! William sov 5,5 time i streg i nat = JEG har sovet 5,5 time i streg! Det er EVIGHEDER siden at det sidst skete. Weeeeee :wee, så hvis ikke han så havde valgt at stå op 5:25 så havde jeg næsten følt mig frisk tror jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YEAY! William sov 5,5 time i streg i nat = JEG har sovet 5,5 time i streg! Det er EVIGHEDER siden at det sidst skete. Weeeeee :wee, så hvis ikke han så havde valgt at stå op 5:25 så havde jeg næsten følt mig frisk tror jeg.

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YEAY! William sov 5,5 time i streg i nat = JEG har sovet 5,5 time i streg! Det er EVIGHEDER siden at det sidst skete. Weeeeee :wee, så hvis ikke han så havde valgt at stå op 5:25 så havde jeg næsten følt mig frisk tror jeg.

Hvor dejligt for dig :wee Keep them coming :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har puttet gødning i vores MME?

Noah blev målt til 66 cm og 7,3 kg hos sundhedsplejersken i går! Og han er ikke engang 3,5 måned...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan virkelig ikke overskue at det allerede er til januar pixie skal i dp :(

Bryder mig virkelig ikke om det. Vi kan sagtens få dagen til at gå og vi hygger os rigtig meget.

Vi snakkede om i går at hvis det var muligt så vente til hun er 1 år med at komme ud.

Jeg er i legestue med hende hver tirsdag så lidt ud kommer hun da

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan virkelig ikke overskue at det allerede er til januar pixie skal i dp :(

Bryder mig virkelig ikke om det. Vi kan sagtens få dagen til at gå og vi hygger os rigtig meget.

Vi snakkede om i går at hvis det var muligt så vente til hun er 1 år med at komme ud.

Jeg er i legestue med hende hver tirsdag så lidt ud kommer hun da

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har puttet gødning i vores MME?

Noah blev målt til 66 cm og 7,3 kg hos sundhedsplejersken i går! Og han er ikke engang 3,5 måned...

Hold da kæft! :glad :yay

Det er MegaVega nu, og hun er 4,5 mdr, haha.. Og hun var jo ellers stor i starten..

Dejligt at han vokser så fint :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YEAY! William sov 5,5 time i streg i nat = JEG har sovet 5,5 time i streg! Det er EVIGHEDER siden at det sidst skete. Weeeeee :wee, så hvis ikke han så havde valgt at stå op 5:25 så havde jeg næsten følt mig frisk tror jeg.

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor er blevet bidt af et andet barn i vuggestuen i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor er blevet bidt af et andet barn i vuggestuen i dag :(

 

Eeej.. :( Har han stivkrampe vaccination? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor er blevet bidt af et andet barn i vuggestuen i dag :(

Stakkels Theo :O

Sikke en lille bisse, ham/hende der har bidt ham! Var det en af de større børn, eller ved de ikke hvem der gjorde det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor er blevet bidt af et andet barn i vuggestuen i dag :(

Neeeej da!! Stakkels Theo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, Theodor er stivkrampevaccineret :) Men der blev heldigvis ikke bidt gennem huden. Det var på han højre hånd, og han er godt rød og hævet. Han virker dog heldigvis ikke til at være påvirket af det :)

 

 

Aner ikke hvem der bed ham. Pædagogerne nævnte det ikke, og jeg tænker det godt kunne være bevidst. Noget af det første jeg tænkte var ellers "hvem hulen har gjort det".. Men jo mere jeg har tænkt over det, jo mere giver det mening for mig hvis det er bevist at de ikke har sagt hvem.. For hvad skal jeg egentlig bruge det til? Jeg skal jo ikke gøre noget ved det. Hvis han bliver ved med at blive bidt, vil jeg nok spørge mere ind til det. Men jeg vil ikke risikere at se skævt til en af de andre børn, og jeg tror da også det er med den tankegang, at pædagogerne ikke har nævnt hvem banditten var. :)

 

Nå, det var lige lidt tankemylder herfra :P Der er jo tonsvis af nye ting at tænke over, når man sådan har et barn i vuggestue :)
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER