TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Har for første gang puttet Noah uden skrig og skrål :loveshower han har fået sut 37 gange eller deromkring (ok, måske kun 10...) men har ikke skreget. Hvor er det bare skønt!

Havde ellers frygtet han ville være slem, for han har ikke sovet super godt i løbet af dagen, men nej :)

Hvor skønt! :yay Håber det bliver ved. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik vi ny bil igår (tiltrængt efter en lang periode med en ustabil bil) og tror du så ikke den bliver totalskadet i dag, da manden er på vej til Bilka, fordi en idiot til ung gut på 19 år kører direkte ud foran ham :shooter

Så nu bøvler vi igen med bil :(

Ej, sikke noget møg! En manden er ok?

Vi var også lige måttet skifte vores ud, fordi der var to, der kørte sammen foran L, så van ikke kunne nå at bremse. Bare træls!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at være pænt træt af at skulle op hver 2. time....

Så snart den her åndssvage hoste er væk, så skal jeg altså have gjort et eller andet ved det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at være pænt træt af at skulle op hver 2. time....

Så snart den her åndssvage hoste er væk, så skal jeg altså have gjort et eller andet ved det.

Arh, kan jeg godt forstå søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor er altså bare den skønneste baby :loveshower

Da han var klar til formiddagslur kl. 10 kørte vi til Herning Centret, hvor han sov hele vejen i bilen. Så kom han i klapvognen og storhyggede sig. Han spiste en god portion frokost - siddende i klapvognen :P Han tog også lige en lille lur i klapvognen - lige som jeg havde håbet! :D Så var han med på bøfhuset, hvor han også bare var i super godt humør. Og nåh ja, spiste en gang glade kranier (sådan noget kartoffeldimser) - så forfærdelige forældre vi er ;) Men var heeeelt vild med dem og åd som en gal :D Han fik en ballon - som hurtigt forsvandt op i loftet, men så åd han bare snoren i stedet :lolhit Og så hyggede han sig igen i klapvognen mens vi gik rundt og fik brugte flere penge.

Og så tog han lige en lur i bilen på vej hjem også :super

Hele dagen gik præcis som jeg havde håbet! :glad Hvor er det bare fantastisk, altså :yay

Hvor fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, sikke noget møg! En manden er ok?

Vi var også lige måttet skifte vores ud, fordi der var to, der kørte sammen foran L, så van ikke kunne nå at bremse. Bare træls!

Ja han er heldigvis helt ok! Han er bare frustreret over at der skal være så meget bøvl med biler i vores liv - især fordi det er uforskyldt fra vores side!!

Men ihh hvor var det godt at Liam ikke var med i bilen - den var nemlig mest skadet ved det sæde hvor Liam plejer at sidde!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ved at være pænt træt af at skulle op hver 2. time....

Så snart den her åndssvage hoste er væk, så skal jeg altså have gjort et eller andet ved det.

Øv hvor er det træls :kram

Håber snart det går over!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes næsten ikke jeg kan tillade mig at skrive det herinde, især fordi at i er så mange der bøvler med søvnen!! Men Liam har sovet fra 22.45-05.30 og sover nu igen i vuggen, mens moren ligger og er totalt frisk fordi hun for første gang har fået over 6 timers søvn i stræk (kun afbrudt af en sut der skulle findes og i munden 2-3 gange)!!

:glad :loveshower :glad

(I må gerne hade mig - det ville jeg selv gøre ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes næsten ikke jeg kan tillade mig at skrive det herinde, især fordi at i er så mange der bøvler med søvnen!! Men Liam har sovet fra 22.45-05.30 og sover nu igen i vuggen, mens moren ligger og er totalt frisk fordi hun for første gang har fået over 6 timers søvn i stræk (kun afbrudt af en sut der skulle findes og i munden 2-3 gange)!!

:glad :loveshower :glad

(I må gerne hade mig - det ville jeg selv gøre ;) )

Sejt!! :glad

Og bare rolig, hader dig kun en smule. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh, kan jeg godt forstå søde :kram2

Hva søren, er du oppe om natten? :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva søren, er du oppe om natten? :d

Flere ugers "jeg er en dejlig baby, der sover igennem fra 22/24-6 sluttede i nat. Hun var umulig i går aftes, hvor jeg var alene med hende hele dagen (fordi D var til julefrokost).. Så hun sov fra 00.30-5! :(

Nå, så var hun ellers oppe. Og min søde mand, der næsten kun lige var kommet hjem tog hende fra kl 6 af, lod mig sove videre og så fik jeg morhenmad på sengen..

Såå, måske jeg har det meget godt alligevel :D

Hvordan går det med hostende Carl? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åårh hvor lyder det altså hyggeligt :) <3

Det var det virkelig også :loveshower Det er skønt at Theo er så nem at have med ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeej :o Det kunne ellers have været hyggeligt at hilse på :D

Men shiiiit hvor er der mange barnevogne sådan et sted :o :P

Ja det kunne altså har været hyggeligt!!! :D

Ja det er helt vildt så mange barnevogne og klapvogne der er sådan er sted - men det var godt nok også ekstra slemt i fredags.. Generelt var der bare for mange mennesker :P

Vi var heldigvis kun lige hurigt inde i centret, før vi flygtede over i Bilka... Men det var næsten lige så slemt der!

Har du ser at de har de der danse bamser (vist nok fra fisher Price) på tilbud fra 600 kroner til kun 300 kroner?

Thea blev vildt og voldsomt forelsket i sådan en, og der var lige en enkelt tilbage, som jeg skyndte mig at hapse :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ber til, at vi får en nat med søvn og Bella Gry ingen skrigeture har..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft en skøn dag vi har haft i dag! Aron og U hyggede sig fra kl 6 - 8.30 mens jeg sov (woot!), og da jeg stod op sad Aron og snakkede og smilede. Jeg lavede en flaske til ham, hvor han drak omkring 180 ml. Så kom han ud og sove, mens vi spiste morgenmad og begyndte oprydning og rengøring. Da Aron vågnede kl 10.30, kom han ind, og så sad han på gulvet og snakkede og legede mens vi rendte rundt og gjorde rengøring og oprydning færdig. Det var først efter næsten en time (!) at han begyndte at blive utilfreds. Ellers vinkede og smilede han når vi kom forbi.

Kl 11.30 fik han frokost som bare var skide hyggeligt, hvorefter han legede med sin far i en god time, kom ud og sove, og sov i godt en time igen. Han kom ind, fik en flaske hvor han tog omkring 200 ml, og legede igen med sin far, mens jeg lavede mad og bagte og sådan. Han åd som et hul i jorden til aftensmad (tomatsuppe med kødboller og pasta), men var noget utilfreds mens vi spiste aftensmad. Da vi havde spist legede vi alle sammen indtil 19.00 hvor han drak næsten 160 ml, og blev lagt ind for at sove. Jeg var lige inde en gang og give sut, og nu sover han fredeligt :wub

Sådanne dage kan man VIRKELIG leve længe på!

Og så må jeg tilføje, han er blevet SÅ god til at spise normalt! Han havde lige nogle dage hvor han nægtede flasken (og hvor JEG skal arbejde med at finde ro i det), men han tager flasken igen nu, spiser fint til alle måltider og ELSKER at sidde og spise sammen med os! Hver gang han selv tager noget i munden løfter han armene og vi skal sige "Såååå stoooooor" og så vifter han med hænderne, som betyder at vi skal klappe. Han elsker den bekræftigelse!

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ooooork.. Elliot er bare rigtig træt, men fandme om han vil overgive sig.. Han har været vågen siden kl. 15 nu - med små powernaps. Ingen længere lure… :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pada: Øv, det er bare hårdt! Har ikke prøvet et så langt træk hvor bassen ikke ville sove, men her en nat var der 1,5 timer hvor han kæmpede imod søvnen og ikke ville overgive sig. Han ville hellere ikke ligge for sig selv. Jeg forsøgte alt, hvilket du sikkert også har; at amme ham i søvn, lade ham ligge på maven på mit bryst medens jeg klappede ham på ryggen, bøvse, skifte, vugge ham i liften, vugge ham i vuggen, slyngen etc. Det endte med at jeg gik med ham på armen rundt i stuen, dæmpet belysning, medens jeg vippede ham rytmisk og sang tusinde vuggesange igen og igen. Det første stykke tid vågnede han med et skrig hver gang han var faldet i søvn, men til sidst lykkedes det. Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men altså...

Jeg føler med dig, du er ikke alene, og på et tidspunkt, så skal han nok overgive sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så øv da!

Skulle lige hurtigt et smut i føtex her til aften og puttede derfor Pixie i flyverdragten. Kunne så desværre konstantere at den faktisk snart er for lille :(

Så nu må jeg lede efter en ny

Overvejer sleighsuit fra danefæ som jeg fandt ret billigt som brugt. Men overvejede også at kigge efter en anden molo i 86.

Tror jeg smutter i ønskebørn på mandag og tjekker hvordan de er i str

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pada: Øv, det er bare hårdt! Har ikke prøvet et så langt træk hvor bassen ikke ville sove, men her en nat var der 1,5 timer hvor han kæmpede imod søvnen og ikke ville overgive sig. Han ville hellere ikke ligge for sig selv. Jeg forsøgte alt, hvilket du sikkert også har; at amme ham i søvn, lade ham ligge på maven på mit bryst medens jeg klappede ham på ryggen, bøvse, skifte, vugge ham i liften, vugge ham i vuggen, slyngen etc. Det endte med at jeg gik med ham på armen rundt i stuen, dæmpet belysning, medens jeg vippede ham rytmisk og sang tusinde vuggesange igen og igen. Det første stykke tid vågnede han med et skrig hver gang han var faldet i søvn, men til sidst lykkedes det. Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men altså...

Jeg føler med dig, du er ikke alene, og på et tidspunkt, så skal han nok overgive sig!

 

 

:kram :kram

Har du prøvet at svøbe ham? Det var det eneste som hjalp når Aron var (er) i det hjørne. Så kunne vi efter måske 30 minutter få ham lagt og han sov fremfor stadig at kæmpe en time senere.

 

Tak for råd piger :lovebk 

 

Vi har forsøgt at svøbe, men han bliver så hidsig når han ikke kan bevæge armene ret meget.. De skal helst fægte rundt. Jeg tror bare vi skulle ha' fanget søvntoget lidt før end vi gjorde igår. Han endte med at falde i søvn ved 23 tiden og så har han sovet så fint hele natten, kun afbrudt af to gange mad.. Så vi kan ikke klage der :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha! Så er vi landet på sofaen efter en hel weekend med dåb og Liam sover i vuggen - han er også totalt smadret!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vuggestue i morgen... I MORGEN!!! :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vuggestue i morgen... I MORGEN!!! :O

Scary! :blink

Hav en fantastisk første dag! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vuggestue i morgen... I MORGEN!!! :O

Vildt :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vuggestue i morgen... I MORGEN!!! :O

Hvor er det stort!!!! Men det bliver så fantastisk for Theo, det er jeg sikker på :)

Hvad er planen mht. indkøring i vuggestuen?

Thea skal jo begynde i vg til januar, og jeg har ingen anelse om hvordan sådan noget foregår :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det stort!!!! Men det bliver så fantastisk for Theo, det er jeg sikker på :)

Hvad er planen mht. indkøring i vuggestuen?

Thea skal jo begynde i vg til januar, og jeg har ingen anelse om hvordan sådan noget foregår :unsure

Der er ikke rigtig nogen plan endnu :p vi kommer i morgen når Theodor har sovet formiddagslur og tager hjem igen inden han skal sove igen :) så aftaler vi i morgen hvordan vi fortsætter. Jeg glæææææder mig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER