TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Træls baby som synes at kl 5.30 var morgen... Sød mand som (omend modvilligt) tog ham så jeg kunne sove videre.

Ungen vågnede, så jeg ville give ham mad, eftersom han spiste kl 1 i nat. Han havde tisset igennem, så måtte skifte ham fra yderst til inderst, og tilbød ham derefter mad - som han bare slet ikke ville have. Manden spurgte "Hvad kan jeg gøre?" hvortil jeg noget vrissent svarede at han kunne jo ligeså godt gå ind og sove, for en af os måtte jo udnytte muligheden. Han foreslog at jeg kunne prøve at ligge Aron igen, hvortil jeg vidst nok bed ham af med noget a la "Nå ja, for når han ligger og snakker glad er han jo træt" - hvorefter manden svarede "Jeg skal nok tage ham" :lol

haha, sød mand! Godt han ikke tog det så personligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er Ida afleveret i dp igen. Håber det går bedre end igår. Det startede med at Ida selv ville over til Heidi, så det starter godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hentede Anabella i DP kl 13 og gik en ekstra lang tur hjem, så hun ku sove.. But no!! To timer efter vi gik derfra og en time efter vi kom hjem er hun endelig fået kold på sofaen!!

Jeg hader tænder to be - please sig, at de første er værst :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Ida afleveret i dp igen. Håber det går bedre end igår. Det startede med at Ida selv ville over til Heidi, så det starter godt.

Hvordan er det gået? Har sådan tænkt på jer i dag :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det gået? Har sådan tænkt på jer i dag :kram

Det er bare gået super godt idag. Ida ville slet ikke med hjem idag. Hun var der fra 9-12

Men jeg fandt da ud af idag, hvorfor dagplejekontoret ville have hende i gæstedagpleje allerede i mandags. Vores dagplejer er fyret fra 1/2-14. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu baby, der kravler op på ting. Idag kravlede hun op på den nederste hylde af en reol, for at få fat i en bog. Der er alligevel 20 cm derop.. Hun prøver også at løfte benet højt nok op til at komme op i sofaen, men der er liiiige lidt for højt oppe endnu..

Og hun siger buej-buej når jeg går på arbejde om morgenen og vinker :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en lumsk mistanke om at katvig IKKE er et mærke som passer til min unge :lol

Den body han har på idag er ihverfald stort set malet på, og man kan se hans elastikker igennem :lol Såeh.. når den kommer af senere i dag, så tror jeg måske nok den bliver vasket og solgt igen :lol :lol Skal dog liiiige have prøvet den katvig body jeg kom til at bestille på nettet :oops Men den er helt ny og fin og ubrugt og kostede kun 100 kr!!!!

Hvilken slags Katvig? Jeg synes nemlig der er forskel. Min (temmelig buttede) nevø bruger tit dem med katvigs mærke på over det hele, hvor vi bruger de ensfarvede basic, som er strøget ind på 1. pladsen af ynglings bodyer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor er det hyggeligt :) William ligger på mig og sover, han har bare sovet elendigt i dag og vågnede efter kun 15 minutter her til sen lur, så nu får han altså lov til at sove her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den slags med katvigs mærke over det hele. Har også købt en kortærmet body der er på vej som er en nyere model, men også med "æblet" over det hele, og så må vi se om den også skal kategoriseres som fejlkøb :lol Så måske jeg skal have solgt / byttet mine katvig bodyer til noget andet :lol

Dem med æblerne skulle også trækkes ned over Marius og sidder meget tæt. Striberne passer meget bedre på ham, da de ikke er nær så tætsiddende og lavet af noget der føles som en anden form for stof...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare gået super godt idag. Ida ville slet ikke med hjem idag. Hun var der fra 9-12

Men jeg fandt da ud af idag, hvorfor dagplejekontoret ville have hende i gæstedagpleje allerede i mandags. Vores dagplejer er fyret fra 1/2-14. :(

Hvor dejligt st det gik godt!

Arhmen for pokker da ikke også, hvis der ikke er behov for DPer hvorfor pokker sender de så de små pus ud til dem der er fyrede! Det er IKKE OK :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt st det gik godt!

Arhmen for pokker da ikke også, hvis der ikke er behov for DPer hvorfor pokker sender de så de små pus ud til dem der er fyrede! Det er IKKE OK :gal

Nej og Heidi som Ida er hos. Har fået tre nye inden for de sidste tre måneder. Så det forstår jeg slet ikke. Jeg tror ikke at fyringen er noget de fandt ud af i sidste uge, hvor de kom tilbage fra ferie.

Jeg spurgte idag om der var mulighed for at Ida kunne komme i en anden dp, inden hun knyttede sig for meget til Heidi, men der er ingen andre i Vrå der har ledige pladser før i december.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej og Heidi som Ida er hos. Har fået tre nye inden for de sidste tre måneder. Så det forstår jeg slet ikke. Jeg tror ikke at fyringen er noget de fandt ud af i sidste uge, hvor de kom tilbage fra ferie.

Jeg spurgte idag om der var mulighed for at Ida kunne komme i en anden dp, inden hun knyttede sig for meget til Heidi, men der er ingen andre i Vrå der har ledige pladser før i december.

ARH men for djævlen da ikke også!!! Er det fordi det er billigere for dem med private DPer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARH men for djævlen da ikke også!!! Er det fordi det er billigere for dem med private DPer?

Ved det ikke.. Men synes godt nok det er synd at det er tre børn der skal skilles af og over til andre dp'er fra februar af..

Det fjerde barn skal i børnehave i januar, så det er ikke så galt.

Der er faktisk ingen private dp'er her i Vrå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften forlader jeg baby - smalltalk... for i morgen har jeg en Tumling :wub tak for et godt baby-smalltalk år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften forlader jeg baby - smalltalk... for i morgen har jeg en Tumling :wub tak for et godt baby-smalltalk år.

Selv tak Annette! Vi ses snart i tumlinge forummet :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D :D :D hvor er det skide ( :P) skægt :D

Ikke det samme godt nok, men her i huset har jeg lært IKKE at tænde for bruseren og stå med en nøgen M. På armen samtidig- det tænder i hvert fald hendes blære ;) Så kan mor nemlig lige så godt gå med i bad :rolleyes

Ha ha ha...! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha.... så har Elin skidt på toilettet for første gang!

Vi havde hende i bad i forgårs hvor hun sked i badet efter 2 min. Så da hun begyndte at presse igen, da hun sad i badet her til aften, tænkte jeg at det skal være løgn! Så jeg hev hende op inden hun fik held af det, men lorten hang allerede ud af numsen inden jeg nåede toilettet - og nåede liiiiiige akkurat at holde hende hen over, inden den bloppede ned i kummen....

Undskyld lorte-historien, men jeg synes bare at det var så sjovt at jeg blev nødt til at dele den med jer (bedre her end facebook.....)

Fantastisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Hahaha!!!!! Hvordan søren kunne du næsten nå det? For ved Elin får man alligevel et forspring, fordi hun klemmer med meget lyd inden der sker noget... men en hund er jo temmelig lydløs på det punkt. Eller det er vores i hvert fald... :D

Hun var hvalp og sad lige uden for døren til badeværelset med en lort hængende halvt ude af røven. Det var rent held, at jeg lige kom forbi i det øjeblik :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft altså.. Har ammet fire gange i nat plus her til morgen. Udover det har jeg hvertfald været inde ved ham fire-fem gange..

Han mosler bare rundt i vildskab!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad pokker går der af min baby???

De sidste 2 nætter nu er han vågnet til mad kl 1/1.30, og er så vågnet omkring kl 5 og været ulykkelig, og enten der været vågen eller vågnet kl 5.30 :huh I dag fik jeg ham dog til at sove igen indtil kl 6.

Det virker lidt som om han pludselig ikke kan finde ud af at spise ordenligt igen af flasken som han kløjs i, og så sluger luft. Kan en tiger gøre at ungen glemmer hvordan han spiser af sin flaske? Det virker virkelig som de første gange han spiste med det store suttehoved...

Om aftenen kan Mie spise af suttehoved 3 men om natten kun af suttehoved 2 - det er som om hun simpelthen er for træt og udkørt, kan det være det? Prøv at skifte tilbage til det mindre suttehoved (forsøgsvis) og se om det hjælper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia er alene i dagpleje :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia er alene i dagpleje :o

:goodluck årh jeg håber sådan alle dine bekymringer bliver gjort til skamme som mine blev!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck årh jeg håber sådan alle dine bekymringer bliver gjort til skamme som mine blev!!!

Det håber jeg også. Hun har taget det SÅ flot de første dage. Og den ene dreng er på ferie, så det er ligesom det vil være med hendes dobbeltplads.

Hun havde slet ikke tid til at få jakken af eller sige farvel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia er alene i dagpleje :o

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby sover endnu :o og blev puttet for over en time siden. Det er virkelig mærkeligt når hun de sidste par uger kun har sovet max 30 min af gangen her om dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER