TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Det lyder som en dejlig dag Marius har haft :balloon hvad var det for en flot kage du havde lavet til ham?

Det var en god dag. Jeg har betalt mig fra at Marius fik en stor flot kage. Så hende der lavede dåbskagen fik æren af at lave en mere, og Marius elskede den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tak for det for - ja er det ikke skønt alt det de lige pludselig kan? Jeg synes at det er sjovt at se hvordan udviklingen forløber - omend det kan give en hysterisk pige til tider... :rolleyes

Haha ja, Det er i hvert fald en fordel at kunne sætte sig ned :D

Lærte hun overhovedet at kravle eller begyndte hun bare at gå i stedet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er i andres børn vokset ud af liften? :)

Lilly kom ud af liften da hun var 7 mdr og skulle ha sele på. Men det var også på en kold årstid så det var rart for hende at ligge lidt "tæt", ellers ville jeg ha taget den ud tidligere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er i andres børn vokset ud af liften? :)

Ida kom ud af den da hun var cirka mdr, ikke fordi hun ikke kunne være der i mere, men fordi hun moslede så meget rundt at hun var nød til at få sele på allerede der..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar :) Så er det nok ikke helt forkert at jeg tænker det er tæt på at Dicte skal over i tremmesengen i stedet! Hun er simpelthen så lang at hun snart fylder hele længden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja, Det er i hvert fald en fordel at kunne sætte sig ned :D

Lærte hun overhovedet at kravle eller begyndte hun bare at gå i stedet?

Nej hun lærte at møvre sig frem på numsen :rolleyes - og kan nu også humpe over dørtrin. Så hun kommer frem på den måde. Så må kravleriet dukke op senere. Så fik hun smag for det med at gå - og har hun jo så øvet sig på siden hun var 8,5 mdr tror jeg... så jeg synes at det har været lang tid undervejs.... så det er dejligt at hun bliver mere og mere uafhængig af os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hun lærte at møvre sig frem på numsen :rolleyes - og kan nu også humpe over dørtrin. Så hun kommer frem på den måde. Så må kravleriet dukke op senere. Så fik hun smag for det med at gå - og har hun jo så øvet sig på siden hun var 8,5 mdr tror jeg... så jeg synes at det har været lang tid undervejs.... så det er dejligt at hun bliver mere og mere uafhængig af os.

Haha det må se sjovt ud :)

Men forstår dig godt. Det var i hvert fald skønt da Silke Elia begyndte at kravle, så hun netop selv kunne komme omkring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius fik bare sine fingre sådan i klemme i vires store skydedør ud til udestuen, at det gjorde helt ondt i maven på mig også :( Hvor skal han også nu lære at køre med den tunge dør... Men der skete ikke andet end man kan se på neglen og lidt bag på den ene finger, at den har været klemt. Han bøjer fint spidserne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius fik bare sine fingre sådan i klemme i vires store skydedør ud til udestuen, at det gjorde helt ondt i maven på mig også :( Hvor skal han også nu lære at køre med den tunge dør... Men der skete ikke andet end man kan se på neglen og lidt bag på den ene finger, at den har været klemt. Han bøjer fint spidserne...

:kram lille pus - det er desværre en del af lærings processen :( Mie gjorde det med skufferne i køkkenet og så lænede hun sig frem mens hun holdte ovenpå skuffen, så hun sad BARE fast - det var virkelig også grumt, men det skete kun et par gange og nu styrer hun det bare så fint, Marius husker garanteret bedre end Mie gjorde da hun var 8 mdr. så det sker nok ikke igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så Har vi endelig en datter der er begyndt at rejse sig op ved ting! dejligt, men farligt! ;) Heldigvis, er hun meget forsigtig når hun skal ned at sidde igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så Har vi endelig en datter der er begyndt at rejse sig op ved ting! dejligt, men farligt! ;) Heldigvis, er hun meget forsigtig når hun skal ned at sidde igen!

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Det er så dejligt! - men skal også lige love for at hun tager kvantespring for tiden! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. :D Godt at vide hvad vi har at se frem til :P Theodor kom rigtigt op på knæ og hænder i dag og blev stående lidt :yay

Ja, du har noget at glæde dig til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er i andres børn vokset ud af liften? :)

Snart! Han fylder den næsten i længden :o :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snart! Han fylder den næsten i længden :o :D

Ja sådan er det også her :D vildt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte har i nat sovet fra 22.30-6.00 kun afbrudt af en sut kl. 4.00.. :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har grædt alt for mange gange i nat :( i går var simpelthen for indtryksrig :( jeg ligner noget man smider ud med badevandet og jeg skal til møde på A-kassen :( øv!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida skulle have startet i dagpleje idag, men tager lige en dag mere hjemme ved mor. Da hendes dagplejer er syg og synes ikke Ida skal starte med at i gæstedagpleje

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har grædt alt for mange gange i nat :( i går var simpelthen for indtryksrig :( jeg ligner noget man smider ud med badevandet og jeg skal til møde på A-kassen :( øv!!!

Øv :kram

Jeg håber du kan få sovet lidt enten før eller efter dit møde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et lille tilbageblik :)

For 1 år siden vågner jeg med veer kl 3 om natten. Falder heldigvis i søvn igen... Har veer hele dagen...

Kl 17 tager vi ned og handler. Da vi kommer hjem tømmer jeg opvaskeren og det sætter rigtig gang i veerne. Vi spiser aftensmad og jeg er lidt i tvivl om om fostervandet siver. Går grædende ind til manden og siger, jeg tror det er nu...

Kl. 19 er jeg ikke i tvivl, der kommer plasket. Ringer til fødegangen og får at vide vi skal komme.

Kl. 21 ankomst til Viborg sygehus med plask våde bukser da vandet går igen midt i p-huset.

Kl. 23 ankomst til fødegangen

Kl 13 besluttes det at stoppe ve droppet da der ikke er sket noget siden kl 04.

Kl. 15 sættes det igang igen.

Kl. 16.30 er der ikke sket yderligere. Kejsersnit besluttes

Kl. 17.17 fødes Marius. 4150 g og 54 cm :)

Sidste dag i babyforum. Imorgen bliver Marius en tumling :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Bella afleveret i DP efter tre ugers ferie. Hun vinkede farvel til mig, så det var jo fint. Der starter to nye derovre i dag, så det bliver lidt spændende!

Jeg savner hende nu!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har grædt alt for mange gange i nat :( i går var simpelthen for indtryksrig :( jeg ligner noget man smider ud med badevandet og jeg skal til møde på A-kassen :( øv!!!

Øv øv øv! Snup dig en lur, når du kan søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et lille tilbageblik :)

For 1 år siden vågner jeg med veer kl 3 om natten. Falder heldigvis i søvn igen... Har veer hele dagen...

Kl 17 tager vi ned og handler. Da vi kommer hjem tømmer jeg opvaskeren og det sætter rigtig gang i veerne. Vi spiser aftensmad og jeg er lidt i tvivl om om fostervandet siver. Går grædende ind til manden og siger, jeg tror det er nu...

Kl. 19 er jeg ikke i tvivl, der kommer plasket. Ringer til fødegangen og får at vide vi skal komme.

Kl. 21 ankomst til Viborg sygehus med plask våde bukser da vandet går igen midt i p-huset.

Kl. 23 ankomst til fødegangen

Kl 13 besluttes det at stoppe ve droppet da der ikke er sket noget siden kl 04.

Kl. 15 sættes det igang igen.

Kl. 16.30 er der ikke sket yderligere. Kejsersnit besluttes

Kl. 17.17 fødes Marius. 4150 g og 54 cm :)

Sidste dag i babyforum. Imorgen bliver Marius en tumling :glad

:glad Tillykke med din store dreng! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har grædt alt for mange gange i nat :( i går var simpelthen for indtryksrig :( jeg ligner noget man smider ud med badevandet og jeg skal til møde på A-kassen :( øv!!!

Medfølende kram. Vi har oplevet fuldstændig det samme. Den IKEA tur var åbenbart for meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :kram

Jeg håber du kan få sovet lidt enten før eller efter dit møde.

Øv øv øv! Snup dig en lur, når du kan søde!

Jeg kan ikke rigtig nå en lur i dag, Anders starter op på skydning i aften og jeg har kun været hjemme i en time og skal hente Mie tidligt for DP spurgte pænt alle forældre om det kan lade sig gøre da hun har knækket en tand og skal til akut tandlæge i eftermiddag. Men jeg skal lige nå lidt praktisk inden jeg kører efter hende (hurra for bil sådan en dag som i dag! ) hun vil helt sikkert gerne hjælpe men lige i dag er der lidt FOR meget at se til, til at jeg kan overskue at hun skal hjælpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER