TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Kl blev 3 før jeg fik lov til at sove og efter jeg havde set kl blive 00, 00.30, 01, 01.30, 02, 02.30 og 03 så har jeg kun fået 4 timers søvn :( hvorfor sker sådan noget altid når vi skal noget JEG glæder mig til? Har nu aflyst zoo turen med tille og JustMe men ØV hvor ærgrer det mig altså bare :( :boo

Nu vil jeg forsøge at få lidt mere søvn inden jeg kræves!

Del dette indlæg

Kl blev 3 før jeg fik lov til at sove og efter jeg havde set kl blive 00, 00.30, 01, 01.30, 02, 02.30 og 03 så har jeg kun fået 4 timers søvn :( hvorfor sker sådan noget altid når vi skal noget JEG glæder mig til? Har nu aflyst zoo turen med tille og JustMe men ØV hvor ærgrer det mig altså bare :( :boo

Øv Kram

Her har vi også haft lidt bøvl med søvnen. Marius har rodet rundt i et par timer og hodt og host. Og er mor her træt. Nej slet ikke, for det er da pæne sko jeg er kommet afsted på job i. Jeg har fået mine klipklappere på :D Glæder mig allerede til at få fri og er lige mødt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv Kram

Her har vi også haft lidt bøvl med søvnen. Marius har rodet rundt i et par timer og hodt og host. Og er mor her træt. Nej slet ikke, for det er da pæne sko jeg er kommet afsted på job i. Jeg har fået mine klipklappere på :D Glæder mig allerede til at få fri og er lige mødt...

Ha ha - tak Anita der fik jeg lige et kæmpe smil på læben!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kram. Vi har også elendige (værre end normalt) i disse dage pga sommerhus og feber/tandfrembrud. Så føler sammen med dig. Håber du kan få sovet lidt senere :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så vågnede pigebarnet 20 min efter Anders var kørt :shooter

Føler jeg mig snydt for søvn og en tur i Haunstrup zoo? JA! :numse :numse :numse :numse :numse :numse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kram. Vi har også elendige (værre end normalt) i disse dage pga sommerhus og feber/tandfrembrud. Så føler sammen med dig. Håber du kan få sovet lidt senere :)

Jeg tænker også tand eller varme! Det meste har været klynk og gråd der hurtig er stoppet så til sidst lå jeg og kunne ikke sove for hver gang jeg var liiige ved at falde hen begyndte hun igen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig altså lidt til at kunne sove lidt længere end til kl 5, det er ikke fedt hver morgen at vågne så tidligt fordi babydrengen sparker mig i maven - savner dobbeltsengen endnu en gang.

Ellers har jeg ikke noget at brokke over, jeg har jo virkelig verdens dejligste dreng :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 til alle med dårlige nætter.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er Lucas og jeg med toget på vej til Slagelse, hvor vi skal besøge min skønne veninde og hendes skønne dreng - glæder mig til at se dem! :loveshower

Har været meget spændt på den her 3 en halv timers togtur alene med Lucas, men indtil videre er det gået super! Vi har kørt i tog i halvanden time, og Lucas sover allerede - helt perfekt efter mors plan :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er Lucas og jeg med toget på vej til Slagelse, hvor vi skal besøge min skønne veninde og hendes skønne dreng - glæder mig til at se dem! :loveshower

Har været meget spændt på den her 3 en halv timers togtur alene med Lucas, men indtil videre er det gået super! Vi har kørt i tog i halvanden time, og Lucas sover allerede - helt perfekt efter mors plan :P

Jeg håber I får en god tur, søde! :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg da vasket autostol, det er ikke helt nemt at få sådan en omgang ammeprut af.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber I får en god tur, søde! :kiss

Mange tak søde :kram2

Det er godt nok gået nemt det her. Vi har lige skiftet tog, og Lucas har nu sovet i 2 timer! :o :yay og vi er allerede fremme om en halv time. Så det er da ikk så slemt at rejse alene med en baby, når han bare sover :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh... tror for alvor seperationsangsten har ramt min lille dreng :(

Han græder fuldstændigt hjerteskærende, hver gang jeg så meget som tænker på at gå bare en lille smule væk fra ham :boo Det lyder som om han tror at han skal dø, eller lignende :boo

Samtidigt er han hårdt ramt af tandfrembrud (og måske også tiger :chin: ), og vil nærmest ikke have andet end MME (som ellers var kommet ned på en enkelt flaske til nat <_< ).

Hvordan hjælper jeg ham (og mig selv) bedst igennem det her? Synes det er HELT vildt hårdt at han bliver så bundulykkelig hele tiden. :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silke Elia og hendes kusine Athene på 15 mdr får bare så meget glæde af hinanden efterhånden. Det er bare fantastisk at se. Inden de skulle i seng legede de 'bitte-bøh' helt af dem selv og de skraldgrinede :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh... tror for alvor seperationsangsten har ramt min lille dreng :(

Han græder fuldstændigt hjerteskærende, hver gang jeg så meget som tænker på at gå bare en lille smule væk fra ham :boo Det lyder som om han tror at han skal dø, eller lignende :boo

Samtidigt er han hårdt ramt af tandfrembrud (og måske også tiger :chin: ), og vil nærmest ikke have andet end MME (som ellers var kommet ned på en enkelt flaske til nat <_< ).

Hvordan hjælper jeg ham (og mig selv) bedst igennem det her? Synes det er HELT vildt hårdt at han bliver så bundulykkelig hele tiden. :boo

Drop ALT hvad der hedder praktisk arbejde og accepter din lille "koala bamse"

Leg titte bøh med et stykke stof

når du er ude af syne så snak overdrent glad og når du kommer tilbage så smil og fortæl at du bare lige var ude i køkkenet.

Hold ud!

Mie er slet slet ikke hårdt ramt (endnu :unsure) men det det titte bøh leg er virkelig godt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Drop ALT hvad der hedder praktisk arbejde og accepter din lille "koala bamse"

Leg titte bøh med et stykke stof

når du er ude af syne så snak overdrent glad og når du kommer tilbage så smil og fortæl at du bare lige var ude i køkkenet.

Hold ud!

Mie er slet slet ikke hårdt ramt (endnu :unsure) men det det titte bøh leg er virkelig godt

Laver nærmest kun praktisk arbejde når han sover... Det er ikke så meget det der er problemet. Kan komme med et eksempel fra i dag:

Vi sad på stuegulvet og legede. Jeg tænkte at han nok var tørstig, så ville hente noget vand til ham i køkkenet. I det øjeblik jeg satte en hånd på gulvet og begyndte et rejse mig en smule, stak han over hyl. Jeg sagde med en glad stemme, at jeg bare skulle hente lidt vand til ham. Jeg gik ud i køkkenet, og snakkede hele tiden til ham, men han kunne nok ikke høre mig pga hans gråd :( Han kan sagtens kravle, og kunne snildt være kravlet efter mig, men da jeg kom tilbage til stuen sad han samme sted som jeg forlod ham - med tårerne rendende ned af kinderne. Han stoppede ikke med at græde før jeg tog ham op i mine arme :(

Men må prøve med lidt titte-bøh, og så tror jeg, at jeg skal have fundet bæreselen frem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Laver nærmest kun praktisk arbejde når han sover... Det er ikke så meget det der er problemet. Kan komme med et eksempel fra i dag:

Vi sad på stuegulvet og legede. Jeg tænkte at han nok var tørstig, så ville hente noget vand til ham i køkkenet. I det øjeblik jeg satte en hånd på gulvet og begyndte et rejse mig en smule, stak han over hyl. Jeg sagde med en glad stemme, at jeg bare skulle hente lidt vand til ham. Jeg gik ud i køkkenet, og snakkede hele tiden til ham, men han kunne nok ikke høre mig pga hans gråd :( Han kan sagtens kravle, og kunne snildt være kravlet efter mig, men da jeg kom tilbage til stuen sad han samme sted som jeg forlod ham - med tårerne rendende ned af kinderne. Han stoppede ikke med at græde før jeg tog ham op i mine arme :(

Men må prøve med lidt titte-bøh, og så tror jeg, at jeg skal have fundet bæreselen frem.

Årh det lyder også strenge! Lille pus :( men med tænder og tiger og alt muligt er det helt sikkert også svært at være baby :kram til jer begge!

Del dette indlæg

Annonce ♥

William synes så ikke han gad ammes her kl 05:50, han vil hellere ligge og lege og snakke. Og han gaber helt vildt, han er jo træt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg lige kogt æblegrød, vi havde nogle lækre øko-æbler der var lige ved at blive triste, og det ville være alt for ærgeligt at smide dem ud. Så nu er der æblegrød frosset ned til lilleputten, lidt tidligt, men så er det der da ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den varme her skal da godt nok bare smutte sig en tur.. Ida er slet ikke til at få til at sove nogen tider på døgnen. Hun er badet i sved konstant, og det er selvom hun kun render rundt i ble.

Pokker tage hendes fars gener med at være utrolig varm.. :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den varme her skal da godt nok bare smutte sig en tur.. Ida er slet ikke til at få til at sove nogen tider på døgnen. Hun er badet i sved konstant, og det er selvom hun kun render rundt i ble.

Pokker tage hendes fars gener med at være utrolig varm.. :P

Et lunt (ikke varmt) bad gjorde underværker her. Mies hår var helt klistret, hun var pylret og havde fået varmeknopper. Så tog jeg hende med i bruser hvor jeg skruede lidt ned for varmen og trylle trylle trylle - minimoysen var glad og pjattede og tonsede rundt med et frækt smil om munden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et lunt (ikke varmt) bad gjorde underværker her. Mies hår var helt klistret, hun var pylret og havde fået varmeknopper. Så tog jeg hende med i bruser hvor jeg skruede lidt ned for varmen og trylle trylle trylle - minimoysen var glad og pjattede og tonsede rundt med et frækt smil om munden.

:ditto

Lidt leg i badebassinet gør også underværker :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det hjælper også her, men ikke ret længe.. Hun har arvet hendes far varme gener, som er et helved om sommeren, men skønt om vinteren ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidste dag i børnehave. Det har virkelig været godt. Tror virkelig vores nabo som er DP har nydt at lære Marius at kende ordentlig :) Og der har ikke været noget der hed mine børn dernede, medmindre der har været brug for det :) Så når jeg henter ham i eftermiddag hedder det 3 ugers ferie :yay med en 1 års fødselsdag midt i :glad Glæder mig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arghhh så typisk. Tager på ferie imorgen med manden og svigermekanikken, hvor svigermor har sagt at hun vil tage Ida en aften, så vi kunne få Rasmus og Maria tid. Og har idag fået min mens igen. :(

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER