TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Hvor længe må de små poder have feber efter 1 års vaccinen?. Han har haft konstant feber (39,4-39,8) siden i onsdags. Jeg ved godt at det kun er et par dage han har haft det. Han drikker ok, og har våde bleer. Så jeg er som sådan ikke nervøs. Men jeg tænker at det godt snart må aftage..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elendig aften/nat hvor Silke Elia havde to lange vågne perioder resulterede i hun først stod op kl. 8 i stedet for 6.30. Så jeg har først lige puttet hende til lur, og selvom hun ikke spiste så meget til frokost håber jeg hun er mæt nok til at sove et par timer.

Så vi afprøver én lur igen i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun vil kun have sin havregrød lavet på vand. Men jeg tilsætter sødmælk i hendes aftensmad :)

Og jeg har lige købt A38 som jeg ville forsøge lidt med idag :)

Men er det kun pga kalk at de stadig skal have MME? :unsure

Hmm.. Jeg ved ikke om det KUN er pga kalk eller hvordan.. Men SST anbefaler 1/2-3/4 liter mælk om dagen, hvor min SP sagde, at det er alle mælkeprodukter samlet der tæller (inkl. MM og MME).

Jeg laver Anabellas havregrød på vand i mikro og tilsætter sødmælk efterfølgende til rette konsistens, så det er maks 1/2 dl hun får i det, så får hun tilbudt sødmælk af kop til frokost, men ikke meget der ryger ned (mindre end 1/2 dl), så får hun yoghurt efter middagsluren og så ammer jeg inden nat. Jeg ved ikke, om det når op på 1/2 liter, men altså, Anabella har det godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe må de små poder have feber efter 1 års vaccinen?. Han har haft konstant feber (39,4-39,8) siden i onsdags. Jeg ved godt at det kun er et par dage han har haft det. Han drikker ok, og har våde bleer. Så jeg er som sådan ikke nervøs. Men jeg tænker at det godt snart må aftage..??

Hmm.. Jeg ville nok ringe til lægen. For det lyder som lang tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaarrrggghh, tidligt tigerbesøg og åbenbart nu vi skal prøve at være påvirket af det om dagen!

Formiddagslur: 30 min efter gråd, hvor jeg måtte gå med barnevognen før hun overgav sig. Det hjalp ikke at tage hende op, så startede vi forfra, når jeg lagde hende - hader et gå med grædende barn i vognen :( Hun vågnede op i gråd efter 30 min og græd/skreg nonstop i 15 minutter!! Det har vi ALDRIG oplevet før :blink Kæft jeg er taknemmelig for, at Anabella nærmest aldrig græder og aldrig rigtig har gjort det!

Frisk og glad i vågenperioden ellers, men så startede vi forfra ved næste lur, hvor jeg måtte gå med grædende baby i vognen igen! ÆV!

Håber hun sover nogle timer nu, hun trænger til det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe må de små poder have feber efter 1 års vaccinen?. Han har haft konstant feber (39,4-39,8) siden i onsdags. Jeg ved godt at det kun er et par dage han har haft det. Han drikker ok, og har våde bleer. Så jeg er som sådan ikke nervøs. Men jeg tænker at det godt snart må aftage..??

Jeg mener de siger at op til 24 efter vaccinen kan de have feber. Alt over 24 timer skyldes ikke længere vaccinen..

Så jeg ville ringe til lægen, for lige at hører nærmere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elendig aften/nat hvor Silke Elia havde to lange vågne perioder resulterede i hun først stod op kl. 8 i stedet for 6.30. Så jeg har først lige puttet hende til lur, og selvom hun ikke spiste så meget til frokost håber jeg hun er mæt nok til at sove et par timer.

Så vi afprøver én lur igen i dag.

Håber hun sover et par timer. :kram og at det lykkes med kun én lur..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaarrrggghh, tidligt tigerbesøg og åbenbart nu vi skal prøve at være påvirket af det om dagen!

Formiddagslur: 30 min efter gråd, hvor jeg måtte gå med barnevognen før hun overgav sig. Det hjalp ikke at tage hende op, så startede vi forfra, når jeg lagde hende - hader et gå med grædende barn i vognen :( Hun vågnede op i gråd efter 30 min og græd/skreg nonstop i 15 minutter!! Det har vi ALDRIG oplevet før :blink Kæft jeg er taknemmelig for, at Anabella nærmest aldrig græder og aldrig rigtig har gjort det!

Frisk og glad i vågenperioden ellers, men så startede vi forfra ved næste lur, hvor jeg måtte gå med grædende baby i vognen igen! ÆV!

Håber hun sover nogle timer nu, hun trænger til det!

Øv :kram Ja man føler sig som sådan en dårlig mor når man går med et grædende barn i barnevognen(jeg gør i hvert fald)

Håber hun får sover et par timer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork....

Våd ble + bæ = vasketøj....

Lad os bare sige det på denne måde... Nu behøver jeg ikke overveje om DuniDuoen skal vaskes...

Jeg håber da i er kommet hjem fra jeres zoo tur så.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På vej nu ;-)

Okay.. Ellers kunne det godt :numse at rende rundt deroppe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork....

Våd ble + bæ = vasketøj....

Lad os bare sige det på denne måde... Nu behøver jeg ikke overveje om DuniDuoen skal vaskes...

Ej hvor irriterende!

Igen tak for en hyggelig dag, Mie sov inden jeg var ude på asfalten :P vågnede lige da jeg tog hende ud af bilen, men sagde ikke en lyd efter jeg lagde hende :)

Men det må betyde hun har hygget sig i jeres selvskab :D det gjorde jeg i hvert fald, det er en rigtig sød familie du har.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaarrrggghh, tidligt tigerbesøg og åbenbart nu vi skal prøve at være påvirket af det om dagen!

Formiddagslur: 30 min efter gråd, hvor jeg måtte gå med barnevognen før hun overgav sig. Det hjalp ikke at tage hende op, så startede vi forfra, når jeg lagde hende - hader et gå med grædende barn i vognen :( Hun vågnede op i gråd efter 30 min og græd/skreg nonstop i 15 minutter!! Det har vi ALDRIG oplevet før :blink Kæft jeg er taknemmelig for, at Anabella nærmest aldrig græder og aldrig rigtig har gjort det!

Frisk og glad i vågenperioden ellers, men så startede vi forfra ved næste lur, hvor jeg måtte gå med grædende baby i vognen igen! ÆV!

Håber hun sover nogle timer nu, hun trænger til det!

Åh nej - jeg håbet det er en engangs forestilling så i ikke skal bøvle for længe med det! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber hun sover et par timer. :kram og at det lykkes med kun én lur..

Hun sov 1:45 så bedre end i weekenden, da vi forsøgte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaarrrggghh, tidligt tigerbesøg og åbenbart nu vi skal prøve at være påvirket af det om dagen!

Formiddagslur: 30 min efter gråd, hvor jeg måtte gå med barnevognen før hun overgav sig. Det hjalp ikke at tage hende op, så startede vi forfra, når jeg lagde hende - hader et gå med grædende barn i vognen :( Hun vågnede op i gråd efter 30 min og græd/skreg nonstop i 15 minutter!! Det har vi ALDRIG oplevet før :blink Kæft jeg er taknemmelig for, at Anabella nærmest aldrig græder og aldrig rigtig har gjort det!

Frisk og glad i vågenperioden ellers, men så startede vi forfra ved næste lur, hvor jeg måtte gå med grædende baby i vognen igen! ÆV!

Håber hun sover nogle timer nu, hun trænger til det!

:kram argh lort, håber det er hurtigt overstået.

Ang MME så tak for svar :kiss jeg prøvede A38 idag, men det kunne hun godt nok ikke lide :lolhit hun så sådan her ud :blink

Hahahaha..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak i lige måde :kram det var bare super hyggeligt og vi har alle 4 nydt det. Altså, vasketøjet kunne jeg godt have undværet ;-), men sådan er det jo med småbørn.

Lige efter du tog afsted fandt jeg ud af at løfte hovedgærdet i barnevognen, og det var simpelthen et hit! Han glider ned, men det var så spændende at kigge rundt fra barnevognen - og æde stofbleen :lol :lol

Ha ha hvor kært! Det kommer i til at bruge mere og mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram argh lort, håber det er hurtigt overstået.

Ang MME så tak for svar :kiss jeg prøvede A38 idag, men det kunne hun godt nok ikke lide :lolhit hun så sådan her ud :blink

Hahahaha..

Haha, det gør Anabella også, medmindre jeg blander noget frugt i :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det gør Anabella også, medmindre jeg blander noget frugt i :D

Jeg prøvede efterfølgende at blande både jordbær og svesker i som hun ELSKER, men nope det ville hun sørme ikke have :D

Håber din Anabella er faldet til ro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede efterfølgende at blande både jordbær og svesker i som hun ELSKER, men nope det ville hun sørme ikke have :D

Håber din Anabella er faldet til ro :)

Prøv igen imorgen og så start med at have frugt i.. Det er som om, når de først har set sig "sure" på noget, så virker det ik nødvendigvis at forbedre det samme dag :)

Jo tak, hun sov næsten to timer og vågnede roligt op! Yay! Er spændt på putning i aften!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv igen imorgen og så start med at have frugt i.. Det er som om, når de først har set sig "sure" på noget, så virker det ik nødvendigvis at forbedre det samme dag :)

Jo tak, hun sov næsten to timer og vågnede roligt op! Yay! Er spændt på putning i aften!!

Håber at jeres gode putterutine fortsætter i aften..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bliver Mie passet hos Bedstefar for første gang (jo bedstemor er der også men eftersom alle andre end bedstefar er luft lige nu så må det jo være ham der passer :P ). Bare lige mens jeg henter Anders på stationen.

Ikke at det på nogen måde bliver et problem, Mie og Bedstefar udforsker haven og hun gad ikke engang vinke da jeg gik!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghhhhh.... det her tigerspring (håber jeg det er) er godt nok træls!!! Ikke nok med at han vil have konstant opmærksomhed når han er vågen, nu gider han heller ikke at sove ordentligt hvis ikke han ligger i mine arme.

En eller anden, har i ikke lidt luft i kan sende mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow... David var vist sulten!

Han har lige snuppet en stor kartoffel, en halv gulerod, en ostehaps, en fiskefrikadelle og to buketter broccoli :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige fået at vide, at Marius skal i børnehave i uge 30 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Info til dem der bor i nærheden af Tarm/skjern området - eller hvis man har lyst til at køre, så er det selvfølgelig underordnet hvor man bor. Der er 40 % på alt legetøj i Legeland i Tarm, pga at de lukker! Der er nogle rigtig fine ting - men man skal nok skynde sig....

Kæmpe krammere til de af jer, som kæmper ekstra hårdt lige nu - hvad enten det er søvn om dagen eller natten. Om det er tigerspring eller feber - eller bare børn der ikke gider at spise..... eller er pylrede af den ene eller anden grund.

:kram :kram :kram :kram

Kan I have en go weekend alle sammen......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh vi har bare verdens største charmebøf af en datter - kæft hun slog lige alle personlige rekorder i disciplinerne "Cute" - "skør" -"sjov" - "charme" og "Glad" KÆFT jeg smelter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER