Besvaret September 10, 2012 Åh altså, de dage er bare hårde... Når det hele klumper sig sammen, og små ting pludselig virker enorme :kram2 Men jeg er sikker på i får godt nyt hos børnelægen!Strækmærkerne er mega trælse! Men kan det evt. hjælpe at tænke på at de vil blive mindre synlige igen, og at du får dem fordi du skal mætte din lille søn?Alenetiden kan jeg godt forstå du savner...... Og det er svært at finde den slags tid lige nu. Men forsøg at udnytte tiden hvor Mar sover til at HYGGE, og ikke så meget praktiske ting..... Det kan somme tider dække behovet for alenetid en smule :kram2Og ihhhh hvor skal de altså også holde op med at vokse så hurtigt vores små søde drenge!! Jeg kan slet ikke nå at få snuset nok baby ind, før han pludselig er en stor dreng...... PAUSE! :rolleyes Men på den anden side, så er der jo skønne ting ved alle aldre.... Og du må ikke glemme at når babyen forsvinder mere og mere, så dukker der en lille person op som i skal følge..... Og det er SJOVT, det lover jeg :7himmel :kiss Tak søde :kram2 Jeg suger dine kloge ord til mig, og jeg er sikker på at de virker, men idag er der vist kun ét ord, der kører i mit hoved: træææææææææt. Er bare så brugt, så brugt, så brugt. Og Valdemar gider ikke sove... Han er ikke sur, han gurgler og hviner og holder fest, men sove, det gider han sgu ikke :rolleyes Enig :kram Hvem kender ikke de dage, hvor det er uoverskueligt? :blush Det skal nok gå hos lægen, men kan sagtens forstå bekymringen :kiss :kiss Håber det går godt ved lægen og at humøret er blevet bedre! Og så må du hellere få dig en god lang lur sammen med Valdemar idag. Ingen lur - jeg glæder mig til at vi skal i seng! Lægen - hmmmm... Hun virkede ikke akut og alarm-agtig, men vi skal have ultralyd scannet Mars knæ og nakke... Godt at blive tjekket grundingt, men for filan, hvor havde jeg håbet, at lægen bare sagde "Der er INGENTING. Og det er jeg sikker på. Gå hjem med jer." :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 Topelsker min mand for at han giver Valdemar alt det opmærksomhed og snak, som jeg på ingen måde orker lige nu. Eneste minus er, at JEG virkelig godt kunne bruge hans opmærksomhed og nussen... Suk. Håber snart det lille pus sover, så mor kan være det lille pus lidt... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 ØV, hvor synes jeg hverdagen er hård :( Får intet lavet, hjemmet ligner noget der er løgn og mit overskud er minimalt.. De sidste 2-3 uger har jeg haft ondt i maven, hovedpine og bare været træt konstant :( Ved bare det er fordi jeg psykisk har det øv-bøv.. Føler mig konstant som en dårlig mor, fordi jeg har brug for Christian tager hende når han kommer hjem, så jeg kan slappe af.. Problemet er bare at jeg IKKE kan slappe af, jeg bliver mere stresset fordi jeg hele tiden tænker på alt det jeg så burde lave i stedet for at slappe af, og at jeg er en dårlig mor osv.. Også har jeg bare spildt tiden fuldstændig.. Men jeg kan IKKE bare lave de ting, fordi jeg bare ikke har overskuddet.. Men kan ikke overskue hvordan jeg skal skabe det overskud :boo Øv, er vist bare i et dumt humør i dag.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 ØV, hvor synes jeg hverdagen er hård :( Får intet lavet, hjemmet ligner noget der er løgn og mit overskud er minimalt.. De sidste 2-3 uger har jeg haft ondt i maven, hovedpine og bare været træt konstant :( Ved bare det er fordi jeg psykisk har det øv-bøv.. Føler mig konstant som en dårlig mor, fordi jeg har brug for Christian tager hende når han kommer hjem, så jeg kan slappe af.. Problemet er bare at jeg IKKE kan slappe af, jeg bliver mere stresset fordi jeg hele tiden tænker på alt det jeg så burde lave i stedet for at slappe af, og at jeg er en dårlig mor osv.. Også har jeg bare spildt tiden fuldstændig.. Men jeg kan IKKE bare lave de ting, fordi jeg bare ikke har overskuddet.. Men kan ikke overskue hvordan jeg skal skabe det overskud :boo Øv, er vist bare i et dumt humør i dag.. :kram :kram :kram Sådan nogen dage har vi allesammen! Øv dig i at sige F*** det til alt det praktiske og smid dig i sofaen! Man bliver bedre til det med tiden ;) :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 Sikke et hystade af en baby jeg har, hertil aften. Nu er hun rolig... Men intet hjælper så det skærer i mit hjerte at hun har det sådan... :-( Jeg tror virkelig at hun er overtræt, hun har heller ikke sovet meget siden kl 12.30, max 1 ½ time:-( Øv øv og intet hjælper. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 ØV, hvor synes jeg hverdagen er hård :( Får intet lavet, hjemmet ligner noget der er løgn og mit overskud er minimalt.. De sidste 2-3 uger har jeg haft ondt i maven, hovedpine og bare været træt konstant :( Ved bare det er fordi jeg psykisk har det øv-bøv.. Føler mig konstant som en dårlig mor, fordi jeg har brug for Christian tager hende når han kommer hjem, så jeg kan slappe af.. Problemet er bare at jeg IKKE kan slappe af, jeg bliver mere stresset fordi jeg hele tiden tænker på alt det jeg så burde lave i stedet for at slappe af, og at jeg er en dårlig mor osv.. Også har jeg bare spildt tiden fuldstændig.. Men jeg kan IKKE bare lave de ting, fordi jeg bare ikke har overskuddet.. Men kan ikke overskue hvordan jeg skal skabe det overskud :boo Øv, er vist bare i et dumt humør i dag.. Kender det alt for godt. Har selv et par stykker af dem i øjeblikket :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 Fantastisk at putte lillepigen i aften...% minutter, så var der ro og har ikke hørt en lyd siden.... Hun blev puttet 19.30... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 Så kom der lige 2 små tænder i undermunden på den lille basse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 Der går maaaange år før vi vil have en baby mere - Hvis vi overhovedet skal.. Men i dag så vi tv, og jeg siger.. "Det skal vi da have en pige der hedder.." Og kæresten kigger på mig og siger.. "Ej ja, det passer jo med Camille".. Vildt.. Vi brugte meget energi på at finde hendes navn, og nu mange år før vi planlægger en mere, har vi både et drenge og et pigenavn :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 Har lige sendt den her sms til.min mand: "Kære far Kommer du snart hjem? Mor ævler hele tiden om at hun skal på toilet men det forstår jeg ikke, det er meget meget vigtigere at hun vugger mig i hendes arme så jeg kan sove - og jeg har luret at hun forsøger at ligge mig i vuggen den lømmel - så mig narrer hun ikke - næ nej jeg er en klog baby - og det er jeres egen skyld! Men alt det klageri gider jeg ikke mere, så kunne du ikke tage og komme hjem og fortælle mor at jeg er meget vigtigere end at hun skal på toilet og gøre klar til at sove? For mig forstår hun åbenbart ikke (hvilket man ikke forstår for jeg skriger ret højt når hun ligger mig - men jeg må have arvet hendes intelligens for hun har i hvert fald ikke meget tilbage). Knus Mie" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 Har lige sendt den her sms til.min mand: "Kære far Kommer du snart hjem? Mor ævler hele tiden om at hun skal på toilet men det forstår jeg ikke, det er meget meget vigtigere at hun vugger mig i hendes arme så jeg kan sove - og jeg har luret at hun forsøger at ligge mig i vuggen den lømmel - så mig narrer hun ikke - næ nej jeg er en klog baby - og det er jeres egen skyld! Men alt det klageri gider jeg ikke mere, så kunne du ikke tage og komme hjem og fortælle mor at jeg er meget vigtigere end at hun skal på toilet og gøre klar til at sove? For mig forstår hun åbenbart ikke (hvilket man ikke forstår for jeg skriger ret højt når hun ligger mig - men jeg må have arvet hendes intelligens for hun har i hvert fald ikke meget tilbage). Knus Mie" :lolhit Jeg sender også tit smser til Christian fra Camille :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 ØV, hvor synes jeg hverdagen er hård :( Får intet lavet, hjemmet ligner noget der er løgn og mit overskud er minimalt.. De sidste 2-3 uger har jeg haft ondt i maven, hovedpine og bare været træt konstant :( Ved bare det er fordi jeg psykisk har det øv-bøv.. Føler mig konstant som en dårlig mor, fordi jeg har brug for Christian tager hende når han kommer hjem, så jeg kan slappe af.. Problemet er bare at jeg IKKE kan slappe af, jeg bliver mere stresset fordi jeg hele tiden tænker på alt det jeg så burde lave i stedet for at slappe af, og at jeg er en dårlig mor osv.. Også har jeg bare spildt tiden fuldstændig.. Men jeg kan IKKE bare lave de ting, fordi jeg bare ikke har overskuddet.. Men kan ikke overskue hvordan jeg skal skabe det overskud :boo Øv, er vist bare i et dumt humør i dag.. :kram du er ikke alene i den båd søde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 ØV, hvor synes jeg hverdagen er hård :( Får intet lavet, hjemmet ligner noget der er løgn og mit overskud er minimalt.. De sidste 2-3 uger har jeg haft ondt i maven, hovedpine og bare været træt konstant :( Ved bare det er fordi jeg psykisk har det øv-bøv.. Føler mig konstant som en dårlig mor, fordi jeg har brug for Christian tager hende når han kommer hjem, så jeg kan slappe af.. Problemet er bare at jeg IKKE kan slappe af, jeg bliver mere stresset fordi jeg hele tiden tænker på alt det jeg så burde lave i stedet for at slappe af, og at jeg er en dårlig mor osv.. Også har jeg bare spildt tiden fuldstændig.. Men jeg kan IKKE bare lave de ting, fordi jeg bare ikke har overskuddet.. Men kan ikke overskue hvordan jeg skal skabe det overskud :boo Øv, er vist bare i et dumt humør i dag.. :kram du er ikke alene i den båd søde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 :kram du er ikke alene i den båd søde! Det er en båd, som man bare ikke gider være i <_< ØV! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 Har lige sendt den her sms til.min mand: "Kære far Kommer du snart hjem? Mor ævler hele tiden om at hun skal på toilet men det forstår jeg ikke, det er meget meget vigtigere at hun vugger mig i hendes arme så jeg kan sove - og jeg har luret at hun forsøger at ligge mig i vuggen den lømmel - så mig narrer hun ikke - næ nej jeg er en klog baby - og det er jeres egen skyld! Men alt det klageri gider jeg ikke mere, så kunne du ikke tage og komme hjem og fortælle mor at jeg er meget vigtigere end at hun skal på toilet og gøre klar til at sove? For mig forstår hun åbenbart ikke (hvilket man ikke forstår for jeg skriger ret højt når hun ligger mig - men jeg må have arvet hendes intelligens for hun har i hvert fald ikke meget tilbage). Knus Mie" Hahaha hvor er du go. Du har da ihvertfald stadig dit gode humør :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Hahaha hvor er du go. Du har da ihvertfald stadig dit gode humør :) Tjah jeg var nu også i total overskud i går :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Ok er ret forvirret Mie fik mad kl 24 - vi faldt begge i søvn :ups så aner ikke hvor meget hun spiste, men jeg lagde hende tilbage kl 0.45 JEG vågnede kl 5 - Mie sov stadig, hun begyndte først at pylre kl 5.15 - please lad det ikke være en engangs forestilling! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Jacob kæmpede med Marius mellem 23-01 med mad og få ham til at sove. Det et sommetider et helt cirkus og give ham flaske pga luft i maven. Kl. 01.30 begyndte han at baske og vågne. Tænkte det skulle være løgn og lagde ham over ved siden af mig. Vi har sovet sammen til kl 06 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Den dag jeg starter undervisning igen vælger Karla at vågne kl. 5 - helt som forventet, men hun er så ikke interesseret i at falde i søvn igen. Fair nok, vi klarer da bare 2 kedelige forelæsningstimer oven på 4 1/2 times søvn. Gaaaab..! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Ihh.... Min søde baby har igen sovet fra kl 21.00 til kl 5.30...... :7himmel Og hvor er det skønt Maja og Anita, at jeres små også har haft en god nat! :kiss :kram2 til dig pumpkins, for det lyder som en lang dag du har foran dig! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Har lige sendt den her sms til.min mand: "Kære far Kommer du snart hjem? Mor ævler hele tiden om at hun skal på toilet men det forstår jeg ikke, det er meget meget vigtigere at hun vugger mig i hendes arme så jeg kan sove - og jeg har luret at hun forsøger at ligge mig i vuggen den lømmel - så mig narrer hun ikke - næ nej jeg er en klog baby - og det er jeres egen skyld! Men alt det klageri gider jeg ikke mere, så kunne du ikke tage og komme hjem og fortælle mor at jeg er meget vigtigere end at hun skal på toilet og gøre klar til at sove? For mig forstår hun åbenbart ikke (hvilket man ikke forstår for jeg skriger ret højt når hun ligger mig - men jeg må have arvet hendes intelligens for hun har i hvert fald ikke meget tilbage). Knus Mie" :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Har en pruttende baby liggende ved siden af mig. Hun ligger og hygger sig. Det er jo utroligt hvor dejligt det er at høre luften komme gennem systemet i stedet for at genere i mavsen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 ØV, hvor synes jeg hverdagen er hård :( Får intet lavet, hjemmet ligner noget der er løgn og mit overskud er minimalt.. De sidste 2-3 uger har jeg haft ondt i maven, hovedpine og bare været træt konstant :( Ved bare det er fordi jeg psykisk har det øv-bøv.. Føler mig konstant som en dårlig mor, fordi jeg har brug for Christian tager hende når han kommer hjem, så jeg kan slappe af.. Problemet er bare at jeg IKKE kan slappe af, jeg bliver mere stresset fordi jeg hele tiden tænker på alt det jeg så burde lave i stedet for at slappe af, og at jeg er en dårlig mor osv.. Også har jeg bare spildt tiden fuldstændig.. Men jeg kan IKKE bare lave de ting, fordi jeg bare ikke har overskuddet.. Men kan ikke overskue hvordan jeg skal skabe det overskud :boo. Øv, er vist bare i et dumt humør i dag.. Jeg kunne have skrevet nøjagtig det samme igår, og nok også i dag. Pyh :-s Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Waaahhh, stadig syg.. Kan kun smage stærk chai te... :( (Elsker chai te, men stadig...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Puha, det bliver en lang dag.. Camille er let til at blive pyller igen, og har svært ved at sove.. :( Heldigvis har hun også rimelig let til smil, men vi veksler bare mellem at hun er mega trist og rigtig glad :( Vi har været til babysalme-sang, og vi skal ned og have taget billeder i dag (Dåbsbillede) Del dette indlæg Link to post Share on other sites