Besvaret June 6, 2013 Puh ha, det er da utroligt - lille pus! God bedring til Albert. Håber snart han bliver frisk mange tak begge to, kan mærke at jeg bliver lidt små bekymret for ham. Han spiste dog lidt mere igår, og har været i rigtig godt humør her i formiddag. Så krydser endnu engang fingre for at det er på vej retur, selvom om jeg tvivler :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Har lige vinket farvel til far og Sophia og er på vej på arbejde :boo håber der bliver godt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Øv, c hjemme fra vuggen med feber og snot. Dog i godt humør, men stadig. øv god bedring med C :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Marius bliver 10 mdr idag. Det skal fejres med en legeaftale i Randers :)Og så starter Skive festival idag. Spændende med vinden om vi får fornøjelse af musikken herude... tillykke med de 10 mdr :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Tak :) Desværre er hun vågnet med feber igen - dog "kun" 39. Håber snart det forsvinder helt.. god bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Så sov man da lige over sig - så er det : numse at der er 20 min gang til DP nu kan jeg lige nå hjem og spise og så afsted igen. Tror vi skal prøve cykelstolen af - gider ikke bruge 40 min hver dag på at gå frem og tilbage. Vi kanheldigvis lade barnevognen stå deromme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Så har vi været nede og se Davids vuggestue - og er HELT sikker på at det er det rigtige sted! Glæder mig sådan på Davids vegne til at han skal starte, for det er bare så tydeligt, at han savner selskab med andre børn. Og jeg er egentlig også klar til at han skal starte.... det er så bare først den 1/9 - der er godt nok lang tid til <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Anabella er i DP, imens sidder mor her på et tæppe i solen og læser, og venter på at rengøringsfolkene derhjemme er færdige! DET må da være livet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Så har vi været nede og se Davids vuggestue - og er HELT sikker på at det er det rigtige sted! Glæder mig sådan på Davids vegne til at han skal starte, for det er bare så tydeligt, at han savner selskab med andre børn. Og jeg er egentlig også klar til at han skal starte.... det er så bare først den 1/9 - der er godt nok lang tid til <_< Hvor dejligt!! Det er virkelig skønt med en god fornemmelse! Men hold da fast ja, der er længe til - specielt hvis I begge er klar! Ønskede i først plads fra 1/9? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Total succes dag! Mie er bare SÅ hård til det her DP start og gør ALLE mine bekymringer til skamme! Skønne unge! Er mere end stolt over hende :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Total succes dag! Mie er bare SÅ hård til det her DP start og gør ALLE mine bekymringer til skamme! Skønne unge! Er mere end stolt over hende :biglove :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Anabella er i DP, imens sidder mor her på et tæppe i solen og læser, og venter på at rengøringsfolkene derhjemme er færdige! DET må da være livet :) Det lyder sådan ja :D skønt for jer begge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 He he... så skal jeg heller ikke pådutte dig noget... :) (men blot til info så skulle 46 ugers tigeren toppe omkring 44 uger.... :P ) Man skal heller ikke skylde skylden på tigerspring hver gang, men den er rar at have i baghovedet, hvis der pludselig sker voldsomme humørsvingninger.... Jah det kan godt være der er noget om det (men jeg nægter altså stadig :whistling ) Tigerspring gir vel heller ikke feber? Utroligt at man kan være sådan en frisk lille prut mens man brænder af feber :rolleyes men jeg skal i hvert fald ud og ha panodiler til natten just in case. :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Hvor dejligt!! Det er virkelig skønt med en god fornemmelse! Men hold da fast ja, der er længe til - specielt hvis I begge er klar! Ønskede i først plads fra 1/9? Pga mit studie og eksamener havde vi behovsdato allerede fra han blev 6 mdr., men de havde ikke plads før 1/9 - altså lige inden han bliver et år :o . Vi fik så tilbud om at han indtil da kunne komme i DP-vikarhuset, hvilket jeg ikke synes var nogen god løsning. Så vi valgte at holde ham hjemme indtil VS. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Har været til sådan noget åbent hus SP halløj, fik Theo målt og vejet: 6670 gram og 64 cm :) Så den lille spirende bekymring jeg havde i mig, om hvor vidt han tog nok på, er bragt til skamme :) Heldigvis.. Jeg kommer så hjem til dette: FML!!!! P.s. Nogen der mangler en hund? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Har været til sådan noget åbent hus SP halløj, fik Theo målt og vejet: 6670 gram og 64 cm :) Så den lille spirende bekymring jeg havde i mig, om hvor vidt han tog nok på, er bragt til skamme :) Heldigvis.. Jeg kommer så hjem til dette: FML!!!! P.s. Nogen der mangler en hund? ;) Ih slemme hund :D Tror da I skal ha trænet teknikken til at gå ud med skraldet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Hjemvendt fra dyrelægen med en kat og et styks sovende Ida, som var med dyrelægen ude bagved ved alle dyrene :) Det var et kæmpe hit. Og så er DP på plads.. Ida har fået plads ved vores genbo :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Nå DP start er alligevel hårdt - Mie vågnede med et skrig efter 30-45 min og hendes humør er bare total humør svingende det ene øjeblik ser hun sådan her ud: http://imgur.com/5lAZ6lC Det næste sådan her: http://imgur.com/dJUena9 Det næste græder hun - jøses det bliver en laaaang dag (igen og skal vi vædde med at når faren kommer hjem så har vi en solstråle :prik ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Nå DP start er alligevel hårdt - Mie vågnede med et skrig efter 30-45 min og hendes humør er bare total humør svingende det ene øjeblik ser hun sådan her ud: http://imgur.com/5lAZ6lC Det næste sådan her: http://imgur.com/dJUena9 Det næste græder hun - jøses det bliver en laaaang dag (igen og skal vi vædde med at når faren kommer hjem så har vi en solstråle :prik ) Æv.! Men hellere at du har hænge/pyller Mie, end at DP har - tænker jeg hvert fald.. Typisk, at hun garanteret er helt i hopla, når far kommer hjem!! <_< :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Pga mit studie og eksamener havde vi behovsdato allerede fra han blev 6 mdr., men de havde ikke plads før 1/9 - altså lige inden han bliver et år :o . Vi fik så tilbud om at han indtil da kunne komme i DP-vikarhuset, hvilket jeg ikke synes var nogen god løsning. Så vi valgte at holde ham hjemme indtil VS. Hold da op, hvor vildt at I først kunne få plads så sent så!!!! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Æv.! Men hellere at du har hænge/pyller Mie, end at DP har - tænker jeg hvert fald.. Typisk, at hun garanteret er helt i hopla, når far kommer hjem!! <_< :) Enig. Er bare BRUGT efterhånden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Hjemvendt fra dyrelægen med en kat og et styks sovende Ida, som var med dyrelægen ude bagved ved alle dyrene :) Det var et kæmpe hit. Og så er DP på plads.. Ida har fået plads ved vores genbo :D Skønt at få katten hjem igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 David har lært at kaste - sådan rigtigt = legetøj over ALT i stuen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Vi har haft en helt fantastisk dag i Randers i dag. Hold op hvor er det vildt hvor godt 2 stk 10 mdr gamle babyer kan lege sammen. Så skønt. Og selvom Marius er 10 cm længere og 4 kg tungere blev det ikke vild og voldsomt. Så skøn en dag (og så blev jeg ringet op af arbejde - de vil beholde mig :yay Skal bare ansættes i Ikast nu. Så skal ned at snakke arbejdstider mv på mandag :toot ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Vi har haft en helt fantastisk dag i Randers i dag. Hold op hvor er det vildt hvor godt 2 stk 10 mdr gamle babyer kan lege sammen. Så skønt. Og selvom Marius er 10 cm længere og 4 kg tungere blev det ikke vild og voldsomt. Så skøn en dag (og så blev jeg ringet op af arbejde - de vil beholde mig :yay Skal bare ansættes i Ikast nu. Så skal ned at snakke arbejdstider mv på mandag :toot ) KÆFT en skøn besked Anita :toot det er simpelthen for dejligt!!! Og kæmpe klap på skulderen til dig og dine evner! Del dette indlæg Link to post Share on other sites