Besvaret June 1, 2013 Argh, Lucas er bare UMULIG at putte! Han rejser sig op i sengen og holder total fest hvis jeg lader ham blive stående. Hvis jeg lægger ham ned bliver han fuldstændig ulykkelig, og det samme hvis jeg tager ham op. What to do??? Det har været det samme show 3-4 aftener nu, og jeg ved sgu ikk hva jeg skal gøre.. I går tog det over halvanden time at putte ham, selvom han var drøn træt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Argh, Lucas er bare UMULIG at putte! Han rejser sig op i sengen og holder total fest hvis jeg lader ham blive stående. Hvis jeg lægger ham ned bliver han fuldstændig ulykkelig, og det samme hvis jeg tager ham op. What to do??? Det har været det samme show 3-4 aftener nu, og jeg ved sgu ikk hva jeg skal gøre.. I går tog det over halvanden time at putte ham, selvom han var drøn træt :( Vi har det samme med Silas, han bliver dog træt nok til at blive liggende efter et stykke tid... :blink Jeg har ingen råd.... desværre.. vil oplever lidt det samme :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Hvornår fjerner man senge-randen? hvornår har i fjernet jeres/fjerner i jeres? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Hvornår fjerner man senge-randen? hvornår har i fjernet jeres/fjerner i jeres? Så længe hun ligger i tremmeseng, har jeg ikke umiddelbart tænkt mig at fjerne den! Den beskytter jo mod, at få arme og ben i klemme/til at sidde fast mellem tremmerne.. Hvorfor overvejer du at fjerne den? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Argh, Lucas er bare UMULIG at putte! Han rejser sig op i sengen og holder total fest hvis jeg lader ham blive stående. Hvis jeg lægger ham ned bliver han fuldstændig ulykkelig, og det samme hvis jeg tager ham op. What to do??? Det har været det samme show 3-4 aftener nu, og jeg ved sgu ikk hva jeg skal gøre.. I går tog det over halvanden time at putte ham, selvom han var drøn træt :( jeg har ingen gode råd... men kan kun sige at Albert gør fuldstændig det samme, og jeg er ved at blive sindsyg :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Så længe hun ligger i tremmeseng, har jeg ikke umiddelbart tænkt mig at fjerne den! Den beskytter jo mod, at få arme og ben i klemme/til at sidde fast mellem tremmerne.. Hvorfor overvejer du at fjerne den? fordi han rejser sig op i sengen hele tiden, og så træder han den ned, og han trækker den også ned med armende og hvis han sidder og vil have benene ud mellem tremmerne. og lige meget hvor meget jeg strammer snorene som holder den fast, så får han den trukket ned... og så var det bare jeg tænkte hvornår man pillede den af...? men hvis den bare skal sidde der så længe de sover i tremmeseng, så lader jeg den bare sidde... synes jo bare funktionen går lidt af den når han hiver den ned hele tiden... :prik NU lå han fx på tværs, og havde trukket den ned med ben og arme... Han sover stadig ikke, fordi han har fundet ud at hvor sjovt det er at rejse sig op :wub :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 fordi han rejser sig op i sengen hele tiden, og så træder han den ned, og han trækker den også ned med armende og hvis han sidder og vil have benene ud mellem tremmerne. og lige meget hvor meget jeg strammer snorene som holder den fast, så får han den trukket ned... og så var det bare jeg tænkte hvornår man pillede den af...? men hvis den bare skal sidde der så længe de sover i tremmeseng, så lader jeg den bare sidde... synes jo bare funktionen går lidt af den når han hiver den ned hele tiden... :prik Ja, det ka jeg godt se! Hvis den er mere til besvær end gavn, er det jo lidt dumt.! Bare han da ik ka komme til skade ved at få sig viklet ind eller noget.?!! Vi har en af de tykke, som står selv og indtil videre er der ingen problemer - men hun rejser sig heller ik op endnu eller noget..! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Ihhhhh hvor ser Theo bare lille bitte ud i tremmesengen uden liften! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Ja, det ka jeg godt se! Hvis den er mere til besvær end gavn, er det jo lidt dumt.! Bare han da ik ka komme til skade ved at få sig viklet ind eller noget.?!! Vi har en af de tykke, som står selv og indtil videre er der ingen problemer - men hun rejser sig heller ik op endnu eller noget..! Knuderne er bundet godt, så jeg tror ikke han kan vikles ind i den... det er bare irritations momenter i hele tiden at skulle hive den op... ja vi skulle nok også have investeret i sådan en selv-stående en ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Hehe, der jammes på puslebordet :P Mel. "Mon du bemærket har, hvad der på loftet var...?" Mon du bemærket har Hvem der har numsen bar? Det har Valdemar For han er skifteklar Han er så glad idag Det' snart hans fødselsdag og så en masse vrøvl om en kat og bleer og leg i de sidste to linjer, som jeg bare SLET ikke kan få til at passe :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Hehe, der jammes på puslebordet :P Mel. "Mon du bemærket har, hvad der på loftet var...?" Mon du bemærket har Hvem der har numsen bar? Det har Valdemar For han er skifteklar Han er så glad idag Det' snart hans fødselsdag og så en masse vrøvl om en kat og bleer og leg i de sidste to linjer, som jeg bare SLET ikke kan få til at passe :P Haha, hvor er du go!! :D :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Haha, hvor er du go!! :D :lolhit Hehe tak :D Der bliver egentlig sunget en del vrøvlesange herhjemme. Øver mig også i at synge "søbbedøp-døp-døp-døp-døp-døp-dø-deuuuuu" ligesom Hr. Skæg (Vi ELSKER Hr. Skæg :D) men han gør det bare bedre ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Albert bliver 9 mdr idag. hvor blev min lille baby af. Pyh syntes allerede tiden går alt for stærkt nu. Hvis tiden fortsætter i det tempo, skal han jo konfirmeres lige om lidt ;) Tillykke med de 9 mdr :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Marius er fuld af snot og hoster meget :( Men nu har der været ro et stykke tid så nu vil jeg også se om jeg kan sove. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Hehe, der jammes på puslebordet :P Mel. "Mon du bemærket har, hvad der på loftet var...?" Mon du bemærket har Hvem der har numsen bar? Det har Valdemar For han er skifteklar Han er så glad idag Det' snart hans fødselsdag og så en masse vrøvl om en kat og bleer og leg i de sidste to linjer, som jeg bare SLET ikke kan få til at passe :P Ha ha vi har også vores egen: Mel: vimmersvej Spøttrupvej og spøttrupvej Og spøttrupvej og spøttrupvej Spøttrupvej og spøttrupvej Og spøttrupvej og spøttrupvej Helt der oppe på spøttrupvej der bor en dejlig steg Hun går rundt der helt uden bukser Det på grund af far Hep hep Huuuuuuun går rundt med bleen bar hurra Ja huuuun går rundt med bleen bar Hver dag far kommer hjem fra arbejd Går han ud og skifter Men når han tror at han er færdig Er der noget han glemmer For huuuuuuuun går rundt med bleen bar hurra Ja huuuuuuuun går rundt med bleen bar (Historien bag er at Anders utallige gange har glemt at give hende bukser på, tror først det er efter hun er blevet et halvt år at det er reglen mere end undtagelsen at han husker dem, dermed ikke sagt at han aldrig glemmer det længere :rolleyes ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Ha ha vi har også vores egen: Mel: vimmersvej Spøttrupvej og spøttrupvej Og spøttrupvej og spøttrupvej Spøttrupvej og spøttrupvej Og spøttrupvej og spøttrupvej Helt der oppe på spøttrupvej der bor en dejlig steg Hun går rundt der helt uden bukser Det på grund af far Hep hep Huuuuuuun går rundt med bleen bar hurra Ja huuuun går rundt med bleen bar Hver dag far kommer hjem fra arbejd Går han ud og skifter Men når han tror at han er færdig Er der noget han glemmer For huuuuuuuun går rundt med bleen bar hurra Ja huuuuuuuun går rundt med bleen bar (Historien bag er at Anders utallige gange har glemt at give hende bukser på, tror først det er efter hun er blevet et halvt år at det er reglen mere end undtagelsen at han husker dem, dermed ikke sagt at han aldrig glemmer det længere :rolleyes ) Er det mon en mande ting, S glemmer også tit hendes bukser, eller giver hende strømpebukser på og synes det er det samme som bukser :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2013 Har taget liften ud af tremmesengen i dag.. Er godt nok spændt på hvordan det kommer til at gå i nat! :) Håber det går godt for jer :) Vi mærkede Inter negativt til det, han har faktisk haft 2 super nætter uden liften nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2013 Så ligger jeg vågen igen, min veninde har født og jeg kan mærke at jeg igen bliver rigtig ked af min fødsel. Puha! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2013 Så ligger jeg vågen igen, min veninde har født og jeg kan mærke at jeg igen bliver rigtig ked af min fødsel. Puha! :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2013 Er det mon en mande ting, S glemmer også tit hendes bukser, eller giver hende strømpebukser på og synes det er det samme som bukser :lol PRÆCIS! :lol helt ærlig hvor svært kan det lige være :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2013 Har MONSTER ondt i halsen, det føles som om jeg har et stort åbent sår :( og så tænker jeg straks "gad vide om det de DERFOR Mie ikke vil spise for tiden?" Hun er lidt snottet og har hostet de sidste par dage. Omvendt så er jeg SLET ikke snottet og hoster ikke, oc hvis hun havde så ondt som jeg så ville hun nok være meget mere pylret og så ville hun ikke drikke noget og det gør hun! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2013 Sophia prøvet at kysse George (katten) :wub Hun får dog ikke lov ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2013 Har taget liften ud af tremmesengen i dag.. Er godt nok spændt på hvordan det kommer til at gå i nat! :) Ingen problemer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2013 ØV,ØV med ØV på.. så er mig og Silas ramt af snot og ondt i halsen... Vi havde skrigetur i 1,5 time i nat, hvorefter han faldt til ro og sov, i mellem os i sengen, der lod vi ham ligge, og han sover heldigvis endnu.... men ØV for snot da også!!!! og ONDT i halsen, det er næsten værre!! JEG HADER DET!!! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 2, 2013 Her er vi også ramt af snot og ondt i halsen. Efter 2 timers gråd i nat puttede manden Marius i barnevognen og gik en tur. Så faldte han i søvn... Og jeg har mega ondt i halsen :( øv Del dette indlæg Link to post Share on other sites