Besvaret June 1, 2013 Min lille hoste og snot baby! Hun raller helt, når hun trækker vejret.. Er dog glad alligevel og når hun griner, ender det i host i stedet for. Og så er hun hæs, når hun snakker. Når der ikke er feber, ka vi vel godt tage på tur og sådan, ik? Hun er jo frisk nok ellers... Jow sagtens! jeg tror at det er super for hende at få noget frisk luft...! Evt lag på lag tøj - jeg synes i hvert fald at det er svært at vurdere i tiden hvilket tøj de skal have på, og hvis I skal på tur, kan vejret jo godt skifte i løbet af dagen.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Jow sagtens! jeg tror at det er super for hende at få noget frisk luft...! Evt lag på lag tøj - jeg synes i hvert fald at det er svært at vurdere i tiden hvilket tøj de skal have på, og hvis I skal på tur, kan vejret jo godt skifte i løbet af dagen.... Det er rigtigt! Tak :) Lag på lag bliver det! Jeg synes også det er vildt svært! Vi ska til fodbold og sidde på et tæppe i græsset, hvilket vil sige ingen skygge.. Så hun ska som mimimum ha et lag tøj på overalt og en solhat.! Uden at få det for varmt, aaargh, det er svært :D Er pt flygtet fra havedag på vejen med larm fra alverdens havemaskiner, så hun ka få lidt søvn inden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Ediths fadder, min ældste veninde, kom igår aftes hjem fra 3 mdr på Grønland og jeg var (uden mand og barn) med ude og hente hende i lufthavnen. Hun blev hentet og så tog et par veninder og hendes forældre hjem til hende og spiste taxas og sushi og fik en kold øl og snakkede og hyggede og hold op har hun været savnet :) Jeg var hjemme i seng til midnat og E vækkede mig kun kl 2, hvor det tog 10 minutter (hun fik mad, men tror faktisk jeg kunne have nøjes med sutten, det bliver prøvet de næste par nætter) og så sov jeg til kl 7.30. SKØØØØØØØØN fredag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Det er rigtigt! Tak :) Lag på lag bliver det! Jeg synes også det er vildt svært! Vi ska til fodbold og sidde på et tæppe i græsset, hvilket vil sige ingen skygge.. Så hun ska som mimimum ha et lag tøj på overalt og en solhat.! Uden at få det for varmt, aaargh, det er svært :D Er pt flygtet fra havedag på vejen med larm fra alverdens havemaskiner, så hun ka få lidt søvn inden. Ja jeg synes også at jeg gang på gang finder ud af, at jeg giver for meget tøj på... men man er bare så bange for at de fryser. Men det er jo altid en ide at tjekke i nakken, hvordan de har det. Men ja, solhat er en go ting! Kan godt forstå at I er flygtet væk fra den larm - håber at I får en rigtig go dag på trods af hoste osv. :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Er hjemvendt fra tur i zoo med glad men TRÆT Mie og rasende Anders. Vi havde kun lige fået samlet barnevognen da kommentarerne om hvor forkert jeg/vi gør tingene omkring Mie startede! Svigermor og min mormor er simpelthen nogle åndsboller er de :prik Anders er dog 1000 gange mere vred end mig, takket være BK er jeg kommet til det punkt hvor de bare ken rende mig i :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Det var da en skøn ting at gøre :loveshower ( Kan du i øvrigt ikke være sød og give en undskyldning til Anders fra mig... jeg blev så begejstret for at se jer, at jeg overhovedet ikke fik hilst på ham, blev helt flov da jeg kom til at tænke på det bagefter :blush ) Jeg håber i får en SKØN dag :loveshower Det er gjort :) og han siger du er tilgivet :P han mener heller ikke han hilste på dig så det tænkte han slet ikke på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Er hjemvendt fra tur i zoo med glad men TRÆT Mie og rasende Anders. Vi havde kun lige fået samlet barnevognen da kommentarerne om hvor forkert jeg/vi gør tingene omkring Mie startede! Svigermor og min mormor er simpelthen nogle åndsboller er de :prik Anders er dog 1000 gange mere vred end mig, takket være BK er jeg kommet til det punkt hvor de bare ken rende mig i :numse Øv med de svigerforældre :( Var det Haunstrup? Hvad sagde Mie til det? Kan slet ikke finde ud af om vi skal med d. 13... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Det er så SIDSTE gang jeg nogensinde spørger min mor om hun være barnepige på Ida :angry :angry :angry Jeg skulle have været til en venindes fødselsdag i aften, men nu kan min mor lige pludselig ikke passe alligevel :( Og svigermor og svigerfar skal til firmafest, så de kan desværre ikke.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Det er så SIDSTE gang jeg nogensinde spørger min mor om hun være barnepige på Ida :angry :angry :angry Jeg skulle have været til en venindes fødselsdag i aften, men nu kan min mor lige pludselig ikke passe alligevel :( Og svigermor og svigerfar skal til firmafest, så de kan desværre ikke.. Ej, hvor strengt :o Det kan hun da ikke bare... ØV, altså! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Ej, hvor strengt :o Det kan hun da ikke bare... ØV, altså! Ja øv.. og det er ikke første gang hun laver det nummer :( Så for eftertiden er det kun svigermor og svigerfar der bliver spurgt. ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Ja øv.. og det er ikke første gang hun laver det nummer :( Så for eftertiden er det kun svigermor og svigerfar der bliver spurgt. ! :kram Håber du i trods alt får en god aften med film i TV'et, eller en sød veninde som kommer forbi :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Øv med de svigerforældre :( Var det Haunstrup? Hvad sagde Mie til det? Kan slet ikke finde ud af om vi skal med d. 13... Ja - jeg syntes det er synd for Anders der meget trist lige sagde "min mor er forfærdelig - ej men det ER hun. Var jeg min far havde jeg søgt skilsmisse for længe siden" stakkels han. Haunstrup var fantastisk! Mie var bare helt vildt optaget af alle dyrerne og menneske mylret. Der er plads til barnevogne over alt og bortset fra at der mangler micro ovn/el keddel (jeg så det i hvert fald ingen steder) så er baby fasiliteterne ganske udmærkede med puslerum og højstole ved restauranten. Den 13 er en torsdag hvilket også betyder at der er færre mennesker. Jeg har slet ikke tal på de barnevogne og klapvogne der var der i dag og vi havde stadig ingen problemer med at komme frem. Syntes helt sikkert i skal med, Marius vil elske det, og helt egoistisk så kunne jeg godt tænke mig snart at se dig igen :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Det har jeg også prøvet, det var bare tilles Albert :lol og han har heldigvis ingen tænder :P haha ja når han vil tumle bider han en i tæere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Er hjemvendt fra tur i zoo med glad men TRÆT Mie og rasende Anders. Vi havde kun lige fået samlet barnevognen da kommentarerne om hvor forkert jeg/vi gør tingene omkring Mie startede! Svigermor og min mormor er simpelthen nogle åndsboller er de :prik Anders er dog 1000 gange mere vred end mig, takket være BK er jeg kommet til det punkt hvor de bare ken rende mig i :numse det er simpelthen utrolig hvad i skal stå model til på den front :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Øv med de svigerforældre :( Var det Haunstrup? Hvad sagde Mie til det? Kan slet ikke finde ud af om vi skal med d. 13... håber sådan at i tager med, vil så gerne se jer igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Det er så SIDSTE gang jeg nogensinde spørger min mor om hun være barnepige på Ida :angry :angry :angryJeg skulle have været til en venindes fødselsdag i aften, men nu kan min mor lige pludselig ikke passe alligevel :( Og svigermor og svigerfar skal til firmafest, så de kan desværre ikke.. ej hvor taveligt, hun kan da ikke bare sådan lige springe fra :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Det er så SIDSTE gang jeg nogensinde spørger min mor om hun være barnepige på Ida :angry :angry :angry Jeg skulle have været til en venindes fødselsdag i aften, men nu kan min mor lige pludselig ikke passe alligevel :( Og svigermor og svigerfar skal til firmafest, så de kan desværre ikke.. :kram kan godt forstå din frustration! Godt din svigermor er så sød. Ida får et bedre forhold til sin farmor og den eneste din mor kan bebrejde for det er hende selv! Herhjemme er det omvendt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 haha ja når han vil tumle bider han en i tæere ;) Han er bare en skat er han :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 det er simpelthen utrolig hvad i skal stå model til på den front :prik Ja - Anders gik meget meget hurtigt væk med Mie, ellers havde han skreget "hold nu KÆFT" til dem. Dagens emne "det er deres egen skyld Mie ikke vil sove i barnevogn" krydret med "har i ingen trøje med til hende, det er godt nok ubetænksomt" (selv den bedste kan glemme i farten - og det var jo ikke ligefrem det værste vi kunne glemme i dag) - nå ja og så sultede vi jo Mie (tiger baby der nægtede at spise 1 time tidligere blev sulten) - men du ved jo hvor "forfærdelig" dårlige og ubetænksomme forældre vi er :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Han er bare en skat er han :biglove Tak det syntes jeg sjovt nok også :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Ja - jeg syntes det er synd for Anders der meget trist lige sagde "min mor er forfærdelig - ej men det ER hun. Var jeg min far havde jeg søgt skilsmisse for længe siden" stakkels han. Haunstrup var fantastisk! Mie var bare helt vildt optaget af alle dyrerne og menneske mylret. Der er plads til barnevogne over alt og bortset fra at der mangler micro ovn/el keddel (jeg så det i hvert fald ingen steder) så er baby fasiliteterne ganske udmærkede med puslerum og højstole ved restauranten. Den 13 er en torsdag hvilket også betyder at der er færre mennesker. Jeg har slet ikke tal på de barnevogne og klapvogne der var der i dag og vi havde stadig ingen problemer med at komme frem. Syntes helt sikkert i skal med, Marius vil elske det, og helt egoistisk så kunne jeg godt tænke mig snart at se dig igen :P Der er en microovn inde på cafeen/restauranten, der kun må bruges til mælk/babymad ;) Øv altså med svigermor.... Det er bare IKKE rart :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Albert bliver 9 mdr idag. hvor blev min lille baby af. Pyh syntes allerede tiden går alt for stærkt nu. Hvis tiden fortsætter i det tempo, skal han jo konfirmeres lige om lidt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Der er en microovn inde på cafeen/restauranten, der kun må bruges til mælk/babymad ;) Øv altså med svigermor.... Det er bare IKKE rart :( :kram2 Smart - jeg havde taget noget kogt vand med til grød, så ledte ikke efter det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Albert bliver 9 mdr idag. hvor blev min lille baby af. Pyh syntes allerede tiden går alt for stærkt nu. Hvis tiden fortsætter i det tempo, skal han jo konfirmeres lige om lidt ;) :hurra tillykke :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2013 Har taget liften ud af tremmesengen i dag.. Er godt nok spændt på hvordan det kommer til at gå i nat! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites