TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Marius storsmilede da jeg vinkede farvel idag. Så er det nemt nok at gå hjem :)

Del dette indlæg

Hold da op.... Jeg er vågnet før Mie... Hun sover endnu :blink og hun har altså ikke fået mad siden kl 20... Ikke en eneste gang har jeg været inde ved hende! Hun græd lidt kl 23 og kl 5 men kun ganske kort, jeg tror faktisk ikke hun var vågen nogen af gangene. Men kan godt forstå hun er død træt!

Jeg giver. Hende 15 min mere ellers vækker jeg hende, syntes stadig vi skal holde nogenlunde fast i rytmen når nu der er DP start om 10 dage!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skal der shoppes autostol og klapvogn i dag :) Kan bare mærke, det bliver en skøn dag og weekend!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op.... Jeg er vågnet før Mie... Hun sover endnu :blink og hun har altså ikke fået mad siden kl 20... Ikke en eneste gang har jeg været inde ved hende! Hun græd lidt kl 23 og kl 5 men kun ganske kort, jeg tror faktisk ikke hun var vågen nogen af gangene. Men kan godt forstå hun er død træt!

Jeg giver. Hende 15 min mere ellers vækker jeg hende, syntes stadig vi skal holde nogenlunde fast i rytmen når nu der er DP start om 10 dage!

Vildt :o

Men ja, hun har vel haft brug for det efter i går.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ida er igen feberfri. Tror det hjalp at få lov til bare at sove. Hun sov fra 20.30(ca) og jeg har lige vækket hende. Hun grad til ved 6 tiden. Men inden jeg nåede ud af sengen, så sov hun igen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vildt hun har sovet så længe :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skal der shoppes autostol og klapvogn i dag :) Kan bare mærke, det bliver en skøn dag og weekend!!

Uhhh spændende. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ida er igen feberfri. Tror det hjalp at få lov til bare at sove. Hun sov fra 20.30(ca) og jeg har lige vækket hende. Hun grad til ved 6 tiden. Men inden jeg nåede ud af sengen, så sov hun igen

Det har kun da vidst haft brug for. Det er hårdt at være syg. Dejligt feberen er væk igen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

tille/Betina tillykke med bryllupsdagen :balloon :loveyou

Del dette indlæg

Annonce ♥

Theo sover god formiddagslur, så jeg ingen problemer har haft med at få bagt lagkagebunde! :yay Så skal han også bare tage en god lur i eftermiddag så jeg kan bage hindbærsnitter :P det må da næsten gå galt. Hehe

Del dette indlæg

Annonce ♥

tille/Betina tillykke med bryllupsdagen :hurra :loveyou :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort TILLYKKE med bryllupsdagen i dag, tille!!! :balloon :balloon
Stort tillykke med bryllupsdagen, tille :)
tille/Betina tillykke med bryllupsdagen :balloon :loveyou
tille/Betina tillykke med bryllupsdagen :hurra :loveyou :balloon

Mange tak alle sammen :)

når manden kommer hjem skal på date, på den kinesiske mur, hvor vi skal have running sushi, mens Albert bliver passet af moster, glæder mig helt vildt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm det bliver vidst en af de dage...

Han sov egentlig ok i nat, og vågnede kl 6.30 som han plejer, og fik mad kl 7, var med nede og aflevere storesøster, og blev puttet da vi kom hjem i barnevognen, fordi han sov i autostolen og det alligevel var 2 timer siden han vågnede. Han sov så fra ca kl 9-9.45 og har så lige fået mad igen. Han slugte maden og var tydeligvis sulten, men bagefter har han mavekneb, men er bare så træt at han ikke kan holde øjnene åbne. Lagde ham for ca 10 minutter siden og har allerede været ude 3 gange - og han har alle 4 gange jeg har gået fra barnevognen sovet roligt...

Nu må vi se om han kan falde rigtigt i søvn, for han er tydeligvis ikke klar til at være vågen, det lille pus...

Årh lille pus, håber han for noget søvn og at maven ikke bøvlet mere idag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun må have brug for det :) men med den halve times lur hun kun fik igår er der vist ikke noget at sige til at hun var træt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt hun kunne sove feberen væk, hun havde garanteret brug for alt det søvn :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold nu pause Edith! I sidste uge begyndte hun at møve og skubbe sig baglæns, hun sidder så fint nu og idag da jeg satte hende i tremmesengen (som jeg tit gør, når jeg lige hurtigt skal noget), hev hun sig op til næsten stående og bagefter op på knæ! For hulen da, det går stærkt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det varmt nok til at man kan lade sit barn spise nøgen nu? Eller SKAL man skifte alt tøjet efter hvert måltid... <_< :D

:babystol

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er sidste barselsdag ved at være gået. synes godt nok at det er helt vildt at jeg skal starte på arbejde på mandag. Simon stor smilede da jeg hentede ham i vs, så han er vist klar til at være der nogle hele dage. I weekenden skal vi holde hans 1 års fødselsdag. Hvor er dette år dog blevet af?

Del dette indlæg

Annonce ♥

M prøver på at lære David teknikken til at kravle - og det er åbenbart ekstrem sjovt! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det varmt nok til at man kan lade sit barn spise nøgen nu? Eller SKAL man skifte alt tøjet efter hvert måltid... <_< :D

:babystol

Sagtens - Mie har allerede spist kun i ble flere gange :P men det var selvfølgelig også de dage der var MONSTER (læs: efter danske forhold) varmt

Del dette indlæg

Annonce ♥

M prøver på at lære David teknikken til at kravle - og det åbenbart ekstrem sjovt! :D

:wub hvor er det KÆRT

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vildt :o

Men ja, hun har vel haft brug for det efter i går.

Vildt hun har sovet så længe :o

Hun må have brug for det :) men med den halve times lur hun kun fik igår er der vist ikke noget at sige til at hun var træt :)

Ja hun trængte. Vågnede kl 9 af sig selv og så sov hun igen fra 11 til ca 13.45 men SÅ var hun også i hopla ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter en af de mere stressede dage hvor jeg kl 11.45 fik at vide at lejligheden skulle fremviser kl 15 så sidder jeg nu og kan endelig smække benene op mens Mie er i gang med at lære at hækle :P (det går ikke så godt :rolleyes ) og Anders laver mad.

Vi har en fremvisning på mandag igen :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

M prøver på at lære David teknikken til at kravle - og det er åbenbart ekstrem sjovt! :D

:lolhit

Hvor er han altså sjov. Grinene babyer er bare det bedste :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram :kram Øv! Håber han sover godt i løbet af dagen så du kan få sovet lidt der :kram

Ja det håbede jeg godt nok også, men sådan blev det bestemt ikke. Er såååå træt nu, William sover nat allerede så han er også træt - nu vil jeg lige have lidt voksen tid og SÅ vil jeg sove.

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER