TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

God nat! :) Sov fra kl. 22 til 07.30. Amning 03.30 og 05.30. Blev endda nødt til at vække ham her 07.30!

Del dette indlæg

JEG ER SKRUUUUUUUUUK!!! Har forbudt mig selv at gå ind på gravidsiden samt alle tråde, der skrives af jer med mindre babyer end mig egen. Og i aften kommer min højgravide og smukke veninde - FÅRK!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

JEG ER SKRUUUUUUUUUK!!! Har forbudt mig selv at gå ind på gravidsiden samt alle tråde, der skrives af jer med mindre babyer end mig egen. Og i aften kommer min højgravide og smukke veninde - FÅRK!!!!

Hehe så må I jo bare i gang med at lave en lillebrøster til Inger ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arghhhhhh så har Ida fået hendes første feber :( mon det skyldes de to tænder der er på vej ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en mega træt dreng i dag, vi kæmper os fra lur til lur, han vil sove igen så snart han vågner.

Glæder mig til at putte ham til nat og håber at han så vil blive udhvilet til i morgen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er man hjemme efter babybio, der som altid var super hyggeligt med nogle skønne kvinder herinde fra :) Bare ærgeligt at knægten slet ikke kunne finde ud af at sove og babyalarmerne slet ikke kunne finde signal, så man endte med at enten stå med skrigende baby, at gå glip af store dele af filmen eller på anden måde forsøge at trøste overtræt, sur og gnaven baby...

Næste gang, siger jeg jer, der for jeg på EN eller anden måde planlagt noget lidt bedre... Måske kommer lidt tidligere til Herning så jeg kan gå med ham i barnevogn og få ham til at sove eller noget...

Jeg syntes du tacklede det så godt. Og det VAR bare super hyggeligt. Jeg vil se om vi kan finde en cafe hvor det er lettere med barnevognene og hvor der er bedre baby forhold til næste gang.

Mie sov måske 30 min på hjemvejen, hun fik lidt mad og sover STADIG ikke... Hun ligger dog i sengen og slapper af håber hun så kommer igennem et par timer mere inden putning. Men hvor er det vildt, ud over lidt gab og lidt pyller til sidst i biografen er der Intet at mærke nu, hun snakker og pludrer i sengen, tror hun lige skal have lidt Mie tid oven på alle indtrykkene :) apropos vores snak i dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da ferie som min lækre lille mand sover! Han tog et godt første stræk på over fem timer i nat. Jeg kunne få ham til at sove videre efter anden amning kl. 05.30 - hvilket efterhånden sjældent lykkes! Han sov så til kl. 07.30 hvor jeg blev nødt til at vække ham.

Han sov to timer og 55 minutter til formiddag, og lige om et par minutter runder vi de tre timer for eftermiddagslur!

:yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius skal være helt alene i dagpleje imorgen. Vores søde DP spurgte om det var ok. Og det er det da. Så kan Marius jo blive helt tryg ved hende. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius skal være helt alene i dagpleje imorgen. Vores søde DP spurgte om det var ok. Og det er det da. Så kan Marius jo blive helt tryg ved hende. :)

Det tror jeg mange gange er lige så godt, fremfor at vi forældre bliver hængende... Og er sikker på at Marius tager det i stiv arm. Hvis han kan mærke at du er tryg ved at aflevere ham, så skal han også nok være tryg. Og han har en perfekt alder til at starte op... derfor har vi også fået Elin Marie ud allerede.

Men du ender da med at blive helt rastløs i morgen - eller har du nogen planer?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det tror jeg mange gange er lige så godt, fremfor at vi forældre bliver hængende... Og er sikker på at Marius tager det i stiv arm. Hvis han kan mærke at du er tryg ved at aflevere ham, så skal han også nok være tryg. Og han har en perfekt alder til at starte op... derfor har vi også fået Elin Marie ud allerede.

Men du ender da med at blive helt rastløs i morgen - eller har du nogen planer?

Det jeg mener med han skal være alene, er HELT alene. De 3 andre har enten fri eller er syge. Så han får DP helt for sig selv. Jeg var heller ikke med i onsdags.

Han skal kun være der et par timer, så jeg daffer hjem og støvsuger og pakker taske til vi skal på shoppetur med mormor i morgen eftermiddag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det jeg mener med han skal være alene, er HELT alene. De 3 andre har enten fri eller er syge. Så han får DP helt for sig selv. Jeg var heller ikke med i onsdags.

Han skal kun være der et par timer, så jeg daffer hjem og støvsuger og pakker taske til vi skal på shoppetur med mormor i morgen eftermiddag :)

Nå he he... :P på den måde... jeg skal love for at det kvalitetstid med Marius for hende så. Så kan de rigtig lære hinanden at kende... lyder hyggeligt at slutte dagen af med shoppetur...

Del dette indlæg

Annonce ♥

David nægtede at sove til eftermiddag i dag, så han endte i stedet med at nikke bordet en skalle under aftensmaden :D Hold nu op, hvor ser det altså sjovt ud når de falder i søvn på den måde. Han endte med at blive puttet en time før normalt - uden særlig meget mad - han kunne ikke lige magte det ;) Så er spændt på hvordan natten kommer til at gå.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder med en sovende feberramt datter på armen, som ikke vil sove andre steder end mors arm..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå he he... :P på den måde... jeg skal love for at det kvalitetstid med Marius for hende så. Så kan de rigtig lære hinanden at kende... lyder hyggeligt at slutte dagen af med shoppetur...

Det bliver super kvalitetstid. Men hun er bare SÅ sød, så de bliver sikkert super gode venner. Og gider ikke mor, ligesom han gjorde i MG idag. Der duede jeg godt nok ikke. Ikke så rart men dejligt andre også kan bruges...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Imponerende at hun kan holde sig selv kørende uden at være bundhysterisk... Men lyder rigtigt at hun har brug for lidt Mie-tid.

Her faldt knægten i søvn så snart jeg kom ud af gangen, og jeg fik ham over i autostolen uden han så meget som løftede et øjenbryn. Da vi kom hjem fik jeg ham over i barnevognen og måtte lige trøste lidt og give sut da jeg lagde ham og så igen ca 3 minutter senere - og nu har han så snart sovet 2 timer, dog afbrudt af et par korte vræl. Han var VIRKELIG træt! Spændt på at se hvornår han så vågner, så vi kan få lidt mad i ham inden han sover til nat. Vi må evt. vække ham om en times tid hvis det er... Ellers ender han med at sove til nat...

Han så nu også godt brugt ud til sidst :)

Mie holdte til kl 20 :blink hun virkede faktisk ikke træt men et varmt bad en time før sengetid og en flaske og nussekanin inden jeg lagde hende var effektiv :yay

Tror IKKE hun er den nemmeste imorgen :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da ferie som min lækre lille mand sover! Han tog et godt første stræk på over fem timer i nat. Jeg kunne få ham til at sove videre efter anden amning kl. 05.30 - hvilket efterhånden sjældent lykkes! Han sov så til kl. 07.30 hvor jeg blev nødt til at vække ham.

Han sov to timer og 55 minutter til formiddag, og lige om et par minutter runder vi de tre timer for eftermiddagslur!

:yay

Hold da op :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder med en sovende feberramt datter på armen, som ikke vil sove andre steder end mors arm..

Lille mus :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver super kvalitetstid. Men hun er bare SÅ sød, så de bliver sikkert super gode venner. Og gider ikke mor, ligesom han gjorde i MG idag. Der duede jeg godt nok ikke. Ikke så rart men dejligt andre også kan bruges...

Helt sikkert sådan en dag kan virkelig booste deres bånd til hinanden!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay har haft en fantastisk dag i babybio sammen med Just me, didden og Majs :) og så nåede vi også lige meget kort at hilse på MLM :) hvor er det dejligt med lidt voksen samvær, det giver så meget på overskudskontoen :)

Samtidig er det så fedt at se hvor meget lærke, mie og albert får ud af hinanden :)

Og dagen var fuldendt da manden kom hjem med blomster. Vi har bryllupsdag i morgen, men der har han ikke mulighed for at nå at købe nogen, så derfor fik jeg dem idag (indsæt kærligheds smiley)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er Clara blevet forkølet at hun næsten ikke kan sige noget. Man kan næsten ikke høre at hun græder, så hæs er hun samt hun har fået øjenbetændelse, så hun har fået øjendråber de sidste par dage. Det er heldigvis i bedring, hendes øjne...

Så blev storesøster 4 år i dag... Hvor tiden går rigtig hurtig...

Så er lejligheden solgt (Min mors lejlighed) Fedt!!! Dejligt!!! Overtagelsen er den 1/6. Åh det letter mit hjerte. Nu skal jeg ikke tænke så meget på den mere....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha jeg er træt, har næsten ingen søvn fået. William har vågnet så mange gange i nat at jeg slet ikke kan tælle dem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

I seng kl 21, vågen kl 1 i en halv time, og vågen igen kl 5.30 med 10 mins mellemrum til kl 7..... Og nu Mega morgen sur baby!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, skod nat.... Elin havde de vildeste udbrud fra 2.30-3.30... så der lå jeg bare og ventede på hvornår det for alvor brød løs. Men det gik over. Men kl 5 gik den ikke længere (tror at hun har nogle vilde drømme/mareridt lige nu - eller en kombi af det og masser af indtryk fra dp der skal bearbejdes...) - så jeg er TRÆT..... men godt at det er weekend lige som lidt - og Elin er i perlehumør....!! :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay har haft en fantastisk dag i babybio sammen med Just me, didden og Majs :) og så nåede vi også lige meget kort at hilse på MLM :) hvor er det dejligt med lidt voksen samvær, det giver så meget på overskudskontoen :)

Samtidig er det så fedt at se hvor meget lærke, mie og albert får ud af hinanden :)

Og dagen var fuldendt da manden kom hjem med blomster. Vi har bryllupsdag i morgen, men der har han ikke mulighed for at nå at købe nogen, så derfor fik jeg dem idag (indsæt kærligheds smiley)

Stort TILLYKKE med bryllupsdagen i dag, tille!!! :balloon :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min skøre lille fis ville bare ikke sove i går - om eftermiddagen holdt hun skrigefest i barnevognen indtil vi kom hjem fra gåtur og hun blev sat på skødet af far, så var hun væk på 2 min :rolleyes - om aftenen tumlede hun rundt i tremmesengen og snakkede indtil der pludselig blev stille, da jeg kiggede lå hun i den skøreste stilling, hun havde siddet op og sunket fremover og sov med ansigtet ned i dynen som en lille frø :D det var desværre for mørkt til at snuppe et foto.

Ha en god dag mødre og basseunger

:balloons

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER