TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Hun var total inkompetent og havde ingen situationsfornemmelse! Der er en grund til at Silke Elia har fået dobbeltplads og alle de ting hun sagde/foreslog strittede bare imod.

Hun sagde blandt andet også 'kan du ikke bare sige på jobcenteret at du ikke har fået pasning endnu'. Hallo sådan fungerer verden skisme da ikke, hvad nu hvis jeg havde haft job?

Så ringede tudende hjem til min mor, der er gammel dagplejer. Så nu tager jeg et pligtbesøg hos dagplejeren for at sige 'jeg har været der, tak men nej tak', ringer til dagplejepædagogen, min SP og min læge. Jeg har helt ondt i maven af det her.

:kram :kram :kram :kram

Der er jo som du selv siger nok en grund til at Silke Elia har fået dobbeltplads !!

Del dette indlæg

Hun var total inkompetent og havde ingen situationsfornemmelse! Der er en grund til at Silke Elia har fået dobbeltplads og alle de ting hun sagde/foreslog strittede bare imod.

Hun sagde blandt andet også 'kan du ikke bare sige på jobcenteret at du ikke har fået pasning endnu'. Hallo sådan fungerer verden skisme da ikke, hvad nu hvis jeg havde haft job?

Så ringede tudende hjem til min mor, der er gammel dagplejer. Så nu tager jeg et pligtbesøg hos dagplejeren for at sige 'jeg har været der, tak men nej tak', ringer til dagplejepædagogen, min SP og min læge. Jeg har helt ondt i maven af det her.

Ej kære ven... det har I simpelthen ikke fortjent! Og hvad sker der lige for det lamme svar du fik om at ku sige det på job centeret? Jeg er sikker på at der er folk der nok skal hjælpe jer - tror også at det er godt med kontakt til dagplejepædagog, SP og læge - så må de hjælpe jer!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej kære ven... det har I simpelthen ikke fortjent! Og hvad sker der lige for det lamme svar du fik om at ku sige det på job centeret? Jeg er sikker på at der er folk der nok skal hjælpe jer - tror også at det er godt med kontakt til dagplejepædagog, SP og læge - så må de hjælpe jer!

Jeg ved simpelthen ikke hvad hun bilder sig ind. Hun havde også at hvis jeg fik job måtte jeg jo sige, jeg ikke kunne starte før den og den dato. Hallo altså!

Er sikker på de nok skal hjælpe. Det har de i hvert fald indtil nu. Men det her er bare så betydningsfuldt!

Er så tæt på at starte som dagplejer selv og så tage hende selv. Så ved jeg da hun er I gode hænder!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved simpelthen ikke hvad hun bilder sig ind. Hun havde også at hvis jeg fik job måtte jeg jo sige, jeg ikke kunne starte før den og den dato. Hallo altså!

Er sikker på de nok skal hjælpe. Det har de i hvert fald indtil nu. Men det her er bare så betydningsfuldt!

Er så tæt på at starte som dagplejer selv og så tage hende selv. Så ved jeg da hun er I gode hænder!

Ja det er jo ligefør at du kan blive nødt til det... og jeg kan godt forstå at du går med de tanker. Men forhåbentligt finder I en løsning på det inden længe....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hallo hvad tænker k*llingen på - selvfølgelig kan du sku da ikke bare lige sige til en arbejdsgiver(hvis du skulle være så heldig at få job) at du ikke kan arbejde før, du kan ikke sige på jobcenteret at kommunen ikke har fundet en plads til Silke Elia, så du kan desværre ikke komme til møder og hvad du ellers skal før de finder en plads til hende(EN DOBBELTPLADS, som hun har KRAV på!!)

:kram2 :kram2 :kram1

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er jo ligefør at du kan blive nødt til det... og jeg kan godt forstå at du går med de tanker. Men forhåbentligt finder I en løsning på det inden længe....

Har overvejet det mange gange. Men håber trods alt vi finder en løsning.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hallo hvad tænker k*llingen på - selvfølgelig kan du sku da ikke bare lige sige til en arbejdsgiver(hvis du skulle være så heldig at få job) at du ikke kan arbejde før, du kan ikke sige på jobcenteret at kommunen ikke har fundet en plads til Silke Elia, så du kan desværre ikke komme til møder og hvad du ellers skal før de finder en plads til hende(EN DOBBELTPLADS, som hun har KRAV på!!)

:kram2 :kram2 :kram1

Nej vel? Sådan fungerer det altså ikke!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2

Tak :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arh men COME ON hun er latterlig på SÅ mange måder! Helt ærlig det kan jo være grunden til at man IKKE får et job og er tvunget til arbejdsløshed selvom man havde chancen. Og så det vigtigste af det hele er at hun HAR krav på dobbeltplads... Jeg er helt målløs over de kan affærdige dig sådan!!! Syntes det er fint hvis du får fat i læge SP og DP pædagog og så ligge lidt Press på kommunen på den måde!!! Godt du er så ressourse stærk Louise (selvom det ikke nødvendigvis føles sådan lige nu).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja hun er da noget af en klump... Hvis du sagde til jobcenteret at du ikke kan arbejde vil de for pokker kunne stoppe dine dagpenge fordi du ikke står til rådighed... Fjols!

Og jeg tænker også, når hun er bevilget en dobbelt plads er det jo fordi hun er berretiget. Er der ikke pasningsgaranti i Viborg? Ved godt at når det er en dobbeltplads og hun er særligt sensitiv at en midlertidig løsning nok ikke vil fungere :-(

Nemlig!!! Hun er bare en torsk!

Jo der er pasningsgaranti, så ved virkelig ikke hvorfor de ikke er muligt at få pasning dertil. De har altså vidst det i hvert fald i 3 måneder at hun skal have en dobbeltplads!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arh men COME ON hun er latterlig på SÅ mange måder! Helt ærlig det kan jo være grunden til at man IKKE får et job og er tvunget til arbejdsløshed selvom man havde chancen. Og så det vigtigste af det hele er at hun HAR krav på dobbeltplads... Jeg er helt målløs over de kan affærdige dig sådan!!! Syntes det er fint hvis du får fat i læge SP og DP pædagog og så ligge lidt Press på kommunen på den måde!!! Godt du er så ressourse stærk Louise (selvom det ikke nødvendigvis føles sådan lige nu).

Tak Maja! Mig skal de ikke få ned med nakken, jeg føjer mig ikke, for kender mine rettigheder og er villig til at kæmpe med hud og hår for dem!

Bare utrolig det er nødvendigt... Det kan da for hunden ikke være første gang et barn skal starte op i juli - eller kræver dobbeltplads pga sensitivitet! Det burde være andre personer, der var ansat på pladsanvisningen - nogle med lidt flere menneskelige kompetencer, i stedet for nogle der bare går op i at "tallene" skal gå op!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige fået svar fra SP vedr. mødregruppe... Vi er kun 3 på listen, så der vil ikke ske noget før der evt. kommer en ny på listen.

RØV! Havde virkelig håbet at få mulighed for at komme i en MG, at lære nogle andre kvinder i området at kende og at have noget i hverdagen...

EJ hvor træls. Kan I ikke bare starte op jer 3?

Del dette indlæg

Annonce ♥

56 er long gone her. :P hun skyder bare igennem det hele. Strømpemæssigt er vi på str 6-9 mdr eller str 17-19. Synes det er vildt. Da Freja skulle have sine første sko som 15 mdr var det en str 18. :o

Vi er også i 17-19 strømperne, og i dag har William str 68 body på, lidt stor, men ikke meget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror sgu der var redbull i den tre måneders vaccine - Theo har snart været vågen i fire timer, og er i hopla :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endelig sover min trygheds tiger baby! Barnevognen duede ikke efter at have forsøgt i 45 min. Men efter 2(!!!!) min. i mors og fars seng med hovedet begravet i fars pude så sov hun!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror sgu der var redbull i den tre måneders vaccine - Theo har snart været vågen i fire timer, og er i hopla :P

Hvor lang tid siden blev han stukket? Vi fik at vide, at reaktionen ville komme efter 6 timer, hvis der kom en.. :) Dermed ikke sagt, at det sker - vi mærkede intet til 3 mdr. vaccinen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er jeg ked af at dagplejen i Viborg er så inkompetente :(

Håber snart der kommer styr på det.... for Silke Elia skal have den korrekte plads som du er blevet lovet.... basta!

:kiss :kram2 :kiss :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endelig sover min trygheds tiger baby! Barnevognen duede ikke efter at have forsøgt i 45 min. Men efter 2(!!!!) min. i mors og fars seng med hovedet begravet i fars pude så sov hun!

Sådan har vi det også herhjemme i øjeblikket - så stopning af natamning er sat på standby til tigerdyret forsvinder igen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg begynder at forstå hvorfor Mie er lidt underlig med maden for tiden og hun kværner grød og flasker som var hun en ton tung gorilla han, men ikke gider nye ting og er selektiv med alm mad. Hun okser afsted som en Bjørn og sveder som en maraton løber. oven i det tillærer hun sig en MASSE nye ting - i lørdags rejste hun sig op ved en skammel i dag kravler hun! Hun reagerer åbenbart altid mest omkring maden når der er udviklings spring. Oven i det har hun trøske (det er dog i bedring) og så kan det jo gøre frygtelig ondt at spise!!!

Håber hun en dag lærer at spise menneske mad - men mon ikke? Hun spiser da meget mere nu og er ikke bange for at smage nye ting længere.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den tre måneders vaccine går ikke ubemærket hen!! Theo er endelig faldet til ro ved brystet efter den vildeste skrige tur! Har aldrig oplevet ham så ulykkelig før. :( Og aldrig før har jeg prøvet at bryst ikke redder verden med det samme!

Er spændt (læs: frygter) på natten.,

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan har vi det også herhjemme i øjeblikket - så stopning af natamning er sat på standby til tigerdyret forsvinder igen

Her har stop af natamning givet sig selv! Ved en tidligere tiger meldte hun sig heller ik om natten - nu må vi bare holde fast efterfølgende..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den tre måneders vaccine går ikke ubemærket hen!! Theo er endelig faldet til ro ved brystet efter den vildeste skrige tur! Har aldrig oplevet ham så ulykkelig før. :( Og aldrig før har jeg prøvet at bryst ikke redder verden med det samme!

Er spændt (læs: frygter) på natten.,

Åh... Synes altså at de vacciner er så dumme :box

Har du prøvet at tage bukserne af ham? Her var der meget ømme lår, som først fik ro da der ikke var noget der rørte ved dem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bella klapper :D

Denne her tiger kan virkelig mærkes på udviklingen - og den har kun været igang i en uge!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik en besked fra vores DP her til aften, at de glæder sig til at få besøg af Marius imorgen :glad Hvad mon mor her skal lave dernede imens...?

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER