TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Det var ikke længe I skulle døje så :)

Jeg har intet at klage over i dag :) Han var 10 minutter om at spise og sov så selv igen og er så vågnet 6:20. Altså 20:30 - 06:20 med EN amning :)

Jeg havde tid til film hygge med min mand OG jeg føler mig udhvilet - godt nok med meget fyldte og ømme babser, men det er en lille pris at betale.

Del dette indlæg

Jeg har intet at klage over i dag :) Han var 10 minutter om at spise og sov så selv igen og er så vågnet 6:20. Altså 20:30 - 06:20 med EN amning :)

Jeg havde tid til film hygge med min mand OG jeg føler mig udhvilet - godt nok med meget fyldte og ømme babser, men det er en lille pris at betale.

Haha. I har det sgu for nemt! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæft det pigebarn æder konstant!

hun startede igår med en hel portion GRØD, kl 10.30 en hel portion mere, kl 14.30 (hun sov fra kl 11 til kl 14.15 - så vi KUNNE ikke give hende noget der imellem) fik hun jalvanden portion og kl 17.30 fik hun aftensmad (hun kunne ikke vente til vores mad var klar) - 2 hele portioner - så fik hun lidt smagsprøver hos os bagefter, hun spiste et halvt hvidlgsflute, en lille smule kød og en hel kroket. Hun fik flaske kl 20, ogen ved 23 tiden, igen kl 1.30 og IGEN kl 6.30...

Nå ja og så skal der lige tillægges banan, avocado, grovbrød, grov kiks, oste haps m.m.

Normalt sover Mie igennem men 2 gange den sidste uge har hun taget mega meget om natten...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det en fantastisk opdatering at læse fra dig :-)

Tak søde ven! :loveshower Jeg er også glad for at kunne lave positive opdateringer ind imellem...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen der ved, om jern pulver i stedet for dråber er mildere mod maven og hvad forskellen er??

Vi er skiftet over til pulver fordi Sofia fik SÅ hård mave af dråberne, og det er blevet MEGET bedre :-) ikke lige med det samme men over en uges tid

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha. I har det sgu for nemt! :)

Haha, havde heller ikke lige forestillet mig det ville være så nemt. Min nr 2 bliver med garanti kolikbarn ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt :kram

Jep, skøøøønt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er simpelthen bare så glad for den forandring der er sket i vores lille dreng :yay Beklager hvis jeg er træls, men for pokker - i nat spiste han kl 18, og sov så fra 19.30-5.30 :huh

Jo jo, maven bøvler stadig og vækkede ham kl 7.00 igen selvom han ikke vær færdig med at sove, men han var så oppe en times tid med sin far, indtil han nu sover igen. Men det er da bare fantastisk med en dreng som faktisk sover, og som - som hovedregel - er glad når han er vågen :yay

Lækkert :) Nyd det, i fortjener det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er skiftet over til pulver fordi Sofia fik SÅ hård mave af dråberne, og det er blevet MEGET bedre :-) ikke lige med det samme men over en uges tid

Hvordan giver man det? Og hvor har I købt det? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bruger også pulver fordi det skulle være mildere mod maven. Har købt det på apoteket, og drysser det bare på maden og rører rundt :) Lucas har slet ikk døjet med maven efter vi startede på det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arrrggg, har en virkelig sur og gnaven unge, der Intet vil udover at brokke sig!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bruger også pulver fordi det skulle være mildere mod maven. Har købt det på apoteket, og drysser det bare på maden og rører rundt :) Lucas har slet ikk døjet med maven efter vi startede på det :)

Super! Tak.!

Så kan det komme i grød om morgenen.. Det er lige nu, det eneste tidspunkt på dagen at skemad er velkommen hos Anabella :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puuuuuha :(

Min veninde er pt i uge 24, og er igår blevet indlagt (igen) fordi vandet er gået for 2. gang - første gang var i uge 20 :boo

Baby har det vidst stadig godt, men hun skriver at de håber at baby kan blive derinde bare et par uger endnu :boo

Uge 24 er simpelthen bare ALT for tidligt at blive født!

Hvis nogen her tror på Gud og beder - vil I så ikke bede for hende?

Håber baby bliver derinde noget tid endnu. Hvor er det synd for din veninde!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min veninde er pt i uge 24, og er igår blevet indlagt (igen) fordi vandet er gået for 2. gang - første gang var i uge 20 :boo

Baby har det vidst stadig godt, men hun skriver at de håber at baby kan blive derinde bare et par uger endnu :boo

Det kan tro, jeg vil. Hvor er det synd for din veninde.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej!!! Jeg krydser alt hvad krydses kan!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej, hvor forfærdeligt... jeg skal nok tage dem med i min aftenbøn. :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Marius har virkelig hygget sig med sin kusine på 13 idag :glad Så skønt at se. De har været på trampolinen sammen og hun gik med ham, da han skal sove. Dejlig dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Caroline er begyndt at gå med gå-vogn. Helt selv :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik vi vist Davids første ord :blink

Da M skulle skifte ham, og der var kæmpe bonus siger M: "Puhaaa", som David gentager med super udtale :wub Men hvad sker der lige for at hans første ord er puha? :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal nok huske hende i min bøn ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yeay vågen fra 5-6, skønt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil køre på arbejde om lidt og kommer først hjem igen kl 18.30, dvs. Ca en halv time før Sofia går i seng:-( øv hvor jeg allerede savner hende. Oven i det hele har jeg også mega ondt i halsen :-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Første da alene igen efter manden har haft 14 dages ekstra barsel fordi Bettemanden bare ikke sov og jeg var fuldstændig ødelagt. Er fortrøstningsfuld :-)

Og så sov Bettemanden fra 19-5 og igen fra 5.30-6.30 :huh. Det der med nattesøvn har han godt nok fået styr på :wub

Dejligt :) men hold da op han kommer tidligt i seng :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter to dage uden bonusble skete der endelig noget! Kæft der var meget lort! :P haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

C sov kl 19.30 og vågnede 7.40 - med tre opvågninger :-) men stadig

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER