TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Virkelig god dag :) Har været på loppemarked og fandt nogle super fine ting, bla trælegetøj og en wheelybug til 100 kr :) Da vi kom hjem fik bassen mad og spiste en rigtig god portion mos af sød kartoffel og blomkål. Derefter ud og blive puttet i barnevognen, hvor han faldt i søvn af sig selv :yay

Del dette indlæg

Elsker min lille tykke baby, som snart bliver 3 mdr og er på vej over i en str 68 :) synes godt nok hun har fart på

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror tigeren er ved at forlade min baby, han har igen passet sine søvntider godt nok med lidt vuggen af og til, men det gør ikke så meget lige nu, bare han får sin søvn.

Håååååber at vi så får en god nat også, det ville være goooodt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har bare været en herlig dag!

Mor her fik lov til at sove længe (læs 9.15)

Min far og hans kæreste var her til rundstykker kl. 10. - super hyggeligt!

Vi har fået ryddet terrassen (sofaen som har stået der siden efteråret, er ENDELIG kommet på lossepladsen i går) så vi er ved at lave "loungemøbler" af paller, som vi har malet i dag!

har købt solsejl til den anden terrasse - og har fået dem sat op!

Så nu synes jeg efterhånden at vores have ligner noget vi kan være bekendt igen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elsker min lille tykke baby, som snart bliver 3 mdr og er på vej over i en str 68 :) synes godt nok hun har fart på

Hvor hun dog vokser :o Her kan nogle dele i str. 56 stadig bruges :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror tigeren er ved at forlade min baby, han har igen passet sine søvntider godt nok med lidt vuggen af og til, men det gør ikke så meget lige nu, bare han får sin søvn.

Håååååber at vi så får en god nat også, det ville være goooodt!

Dejligt!! Krydser fingre for en god nat! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har bare været en herlig dag!

Mor her fik lov til at sove længe (læs 9.15)

Min far og hans kæreste var her til rundstykker kl. 10. - super hyggeligt!

Vi har fået ryddet terrassen (sofaen som har stået der siden efteråret, er ENDELIG kommet på lossepladsen i går) så vi er ved at lave "loungemøbler" af paller, som vi har malet i dag!

har købt solsejl til den anden terrasse - og har fået dem sat op!

Så nu synes jeg efterhånden at vores have ligner noget vi kan være bekendt igen ;)

Uh ha da - skal vi ikke se billeder, når I er færdige? Ellers bliver mig og Elin vist nødt til at komme på visit - eller også skulle jeg egentlig bare komme selv (havde lige glemt at hun var startet i dp....)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænk at jeg skulle komme til at sige at jeg nyder at putte Elin - det, der før var et mareridt, har det sidste lange stykke tid bare været hygge... (tak til manden som fandt en fantastisk metode at putte damen på) håber bare ikke at det hele går i ged, når det næste tigerspring træder i kraft. (som er lige om lidt)

Men putning på 10 min og uden gråd ville have været utopi for blot en måned siden.

Kunne manden så bare få skudt den buk, så alle kunne komme videre med vores liv, så ville tilværelsen da være tæt på perfekt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har pyller/morsyg/tiger/hygge baby! Både hyggeligt, men også liiiidt anstrengende og trættende at have hende med til tøsefødselsdag, hvor hun KUN vil sidde ved mig - var dog en glad charmetrold, så længe hun var hos mooaar :) men er træt nu og ønsker en babyfri dobbelseng i nat!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så rejste Mie sig op af en skammel - Mor er STOLT... At hun så ville fortsætte videre op på skamlen er så en anden sag... Det må hun godt lige vente med til hun faktisk kan stå lidt bedre!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt ærligt! Har fået tilbudt DP til Silke Elia fra 12. August. Hun er skrevet op til 1/7 og min barsel slutter 14/7. Hvad regner de lige med????

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt ærligt! Har fået tilbudt DP til Silke Elia fra 12. August. Hun er skrevet op til 1/7 og min barsel slutter 14/7. Hvad regner de lige med????

Arhj - så må du hellere lige ringe til plads anvisningen og sige noget med store bogstaver - i HAR jo ligesom fleres ord for at hun skal have en blid indkøring og at det altså ikke er for sjovt eller fordi du er en pylret mor... kom lige ind i kampen Viborg Kommune - DET er en ommer!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen der ved, om jern pulver i stedet for dråber er mildere mod maven og hvad forskellen er??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh ha da - skal vi ikke se billeder, når I er færdige? Ellers bliver mig og Elin vist nødt til at komme på visit - eller også skulle jeg egentlig bare komme selv (havde lige glemt at hun var startet i dp....)

I er ALTID velkomne, Tina ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

De kører da med klatten deroppe på pladsanvisningen :o vi fik så tilbudt en måned før vi har brug for det... Men vi starter så op på onsdag, da hun har fri i forb med skive festival... Så kan vi jo lige så godt bruge pladsen og komme i gang med indkøringen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænk at jeg skulle komme til at sige at jeg nyder at putte Elin - det, der før var et mareridt, har det sidste lange stykke tid bare været hygge... (tak til manden som fandt en fantastisk metode at putte damen på) håber bare ikke at det hele går i ged, når det næste tigerspring træder i kraft. (som er lige om lidt)

Men putning på 10 min og uden gråd ville have været utopi for blot en måned siden.

Kunne manden så bare få skudt den buk, så alle kunne komme videre med vores liv, så ville tilværelsen da være tæt på perfekt!

Hvor er det bare lækkert for jer! krydser fingre for at tigeren ikke splitter det hele ad!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej helt ærligt!!!!! Nøj kan godt forstå hvis du er oppe i det røde felt lige nu...

Del dette indlæg

Annonce ♥

I er ALTID velkomne, Tina ;)

Det lyder godt Sara! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare lækkert for jer! krydser fingre for at tigeren ikke splitter det hele ad!

Tak for det ven! Det håber jeg bestemt heller ikke... jeg vil gerne lige have lidt på søvnkontoen inden det sker...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå du er frustreret over det!!!!

Kan evt have noget at gøre med at i ønskede en bestemt DP? At hun først har en ledig plads fra den 12. Aug?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det en fantastisk opdatering at læse fra dig :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så rejste Mie sig op af en skammel - Mor er STOLT... At hun så ville fortsætte videre op på skamlen er så en anden sag... Det må hun godt lige vente med til hun faktisk kan stå lidt bedre!

:yay kan godt forstå at du er stolt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er total hen i vejret!!!! Og det er ingengang den ønskede DP! For så var jeg nok mere overbæren. Amen forstår det virkelig ikke.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhuuuu.... 6 timer i streg :) Det kører for os :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhuuuu.... 6 timer i streg :) Det kører for os :)

Det var ikke længe I skulle døje så :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER