TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Jubiii er blevet klippet og farvet - endelig lidt Louise-tid :yay

FEEEDT :yay

Jeg er ved at gå til! Mit hår trænger også til den helt store tur, men kan ikke lige finde ud af det der med hårfarvning og amning - man "må" jo ikke. Hvad gjorde du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er pænt negativ lige nu... manden havde sat vækkeuret til at vække ham kl. 4.30, fordi han sku op på jagt - og jeg vågner med et sæt, fordi den er rimelig hidsig. Og så kan jeg selvfølgelig ikke falde i søvn igen (har igen store problemer med at sove som tidligere) Så igen en nat med kun ca. 5 timers søvn... og nu sidder jeg her og er lysvågen, men samtidigt træt! - og føler lidt at jeg er blevet frarøvet 1½ times go morgen-søvn...

- og jeg har bare allermest lyst til at det til ham når han kommer hjem, at jeg er irriteret over det - men orker heller ik at gøre ham sur...

ja vi stod så op kl. 5.15 i morges... Jeg har ikke sovet siden 4.30.....til gengæld har jeg ikke været oppe en eneste gang i nat. Hørte først fra hende 4.30 og så sov hun uroligt indtil vi stod op kl. 5.15.... Hmm!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FEEEDT :yay

Jeg er ved at gå til! Mit hår trænger også til den helt store tur, men kan ikke lige finde ud af det der med hårfarvning og amning - man "må" jo ikke. Hvad gjorde du?

Det er SÅ lækkert!

Jeg fik det lysnet med hætte, så farven ikke kom i kontakt med hårbunden. Ved godt det ikke er optimalt med farvning, men jeg fik det også gjort en enkelt gang under graviditeten. Tror simpelthen ikke sådan en enkelt gang kan skade....

Men nøj det er lækkert! Nu går håret ikke ned i munden på Silke Elia når hun bliver ammet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er røv træt af at vi altid skal alt muligt og vi så spolerer Williams søvn, jeg får så dårlig samvittighed og får en pylret dreng der ikke vil sove. Nu sidder jeg så igen og vipper barnevognen, og JA det er åbenbart mit fulde ansvar, min mand tager det i hvert fald meget afslappende (læs: sover på sofaen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er røv træt af at vi altid skal alt muligt og vi så spolerer Williams søvn, jeg får så dårlig samvittighed og får en pylret dreng der ikke vil sove. Nu sidder jeg så igen og vipper barnevognen, og JA det er åbenbart mit fulde ansvar, min mand tager det i hvert fald meget afslappende (læs: sover på sofaen)

kender det godt! Her i huset er det stort det også mig der har ansvaret for Luna.... Med mindre jeg spørger ham direkte, ellers sker der ikke en skid! det er hårdt, og svært at ændre nu hvor det har kørt sådan hos os længe... Men tror det handler om at tage "tyren ved hornene" og få det ændret i tide!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er røv træt af at vi altid skal alt muligt og vi så spolerer Williams søvn, jeg får så dårlig samvittighed og får en pylret dreng der ikke vil sove. Nu sidder jeg så igen og vipper barnevognen, og JA det er åbenbart mit fulde ansvar, min mand tager det i hvert fald meget afslappende (læs: sover på sofaen)

Sig noget til ham, søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at Mie nu endelig begynder at nyde at være sammen med andre mennesker! Hun har bare rå-hygget med mig og en veninde på cafe i dag og hun spiste hvidløgs indsøbet brød, charmerede alle det kunne finde på at få øjenkontakt med hende og snakkede, vinkede og klappede - det havde været UMULIGT for et par mdr siden! Men hun bliver mere og mere tryg og social!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sidder jeg og Silke Elia her i vores fine tøj, men ikke til festen (Jespers bror fylder 30) :(

Allerede nu spiller bassen så højt at vi måtte gå med det samme for at undgå total overstimulering. Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en MEGET træt baby.. Hun stod op 6.15.. Sov mellem 9 og 10, og har ikke sovet siden.. Christian lagde hende ud kl 14, hun græder når hun bliver lagt - og gnider øjne (I ved, hun sover, men græder).. Naboen gik i haven, og blev ved at tysse på hende - da Christian kom op, stod han med hænderne nede i barnevognen og Camille skreeeg jo helt panisk!! Så hun skippede middagsluren.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal der hygges med naboerne og der skal grilles. hav en rigtig god aften til jer alle sammen;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sidder jeg og Silke Elia her i vores fine tøj, men ikke til festen (Jespers bror fylder 30) :(

Allerede nu spiller bassen så højt at vi måtte gå med det samme for at undgå total overstimulering. Øv :(

Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige om lidt skal jeg ned til en fra MG og se melodigrandprix. Uden Marius. Bliver dejligt med lidt alene tid og enkelt et eller andet. Længe siden sidst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige om lidt skal jeg ned til en fra MG og se melodigrandprix. Uden Marius. Bliver dejligt med lidt alene tid og enkelt et eller andet. Længe siden sidst :)

Er SÅ glad for min MG. Imorgen skal vi alle grille til frokost med mænd og børn. Vi bliver 23 :o Glæder mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en MEGET træt baby.. Hun stod op 6.15.. Sov mellem 9 og 10, og har ikke sovet siden.. Christian lagde hende ud kl 14, hun græder når hun bliver lagt - og gnider øjne (I ved, hun sover, men græder).. Naboen gik i haven, og blev ved at tysse på hende - da Christian kom op, stod han med hænderne nede i barnevognen og Camille skreeeg jo helt panisk!! Så hun skippede middagsluren.. :(

Nuij, jeg var blevet edder-spændt-rasende på den nabo! Hvad bilder han sig ind?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :(

Ja, men i det mindste kan jeg så se melodi grand prix. :)

Kan læse du også rigtig skal hygge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en MEGET træt baby.. Hun stod op 6.15.. Sov mellem 9 og 10, og har ikke sovet siden.. Christian lagde hende ud kl 14, hun græder når hun bliver lagt - og gnider øjne (I ved, hun sover, men græder).. Naboen gik i haven, og blev ved at tysse på hende - da Christian kom op, stod han med hænderne nede i barnevognen og Camille skreeeg jo helt panisk!! Så hun skippede middagsluren.. :(

Wtf?! Jeg var godt nok blevet arrig hvis vores nabo havde gjort det! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv, syg lille mus med 40,37 i feber og med opkast :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig noget til ham, søde :)

Det gjorde jeg så, og han fik den serveret med max træthed og minus underskud, så mine ord var "DIN TUR" og så satte jeg mig i sofaen.

Han gik en tur, men kom tilbage efter 10 minutter med skrigende baby der skulle spise.

Eftermiddagsluren foregik så i bæreselen på mig og min mand mente så åbenbart ikke at han kunne lave aftensmad - så jeg tog William ud af selen og lagde mig i ske med ham inde i sengen, og så måtte vi jo undvære mad. Efter jeg havde ligget 30 minutter tog manden sig endelig sammen og fik lavet mad.

Jeg gider altså virkelig ikke kæmpe med begge mine drenge, så når William har umulige dage så må J simpelthen tage sig sammen. Han er voksen og præcis lige så meget forældre som mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu ikke ammet siden kl 12.30 :boo :boo jeg har simpelthen ikke kunne få ham til overhovedet at sutte :boo så jeg måtte opgive og give flaske og droppe amningen :boo

Nu er han faldet i søvn til nat, og så hååååber jeg at han vil sutte ved mig i nat når han vågner.

Åh nej da, :kram. Det kan jeg godt forstå du er ked af. Men tror nok han skal hoppe på igen. Har du en pumpe? Måske du kan stimulere produktionen en smule?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde jeg så, og han fik den serveret med max træthed og minus underskud, så mine ord var "DIN TUR" og så satte jeg mig i sofaen.

Han gik en tur, men kom tilbage efter 10 minutter med skrigende baby der skulle spise.

Eftermiddagsluren foregik så i bæreselen på mig og min mand mente så åbenbart ikke at han kunne lave aftensmad - så jeg tog William ud af selen og lagde mig i ske med ham inde i sengen, og så måtte vi jo undvære mad. Efter jeg havde ligget 30 minutter tog manden sig endelig sammen og fik lavet mad.

Jeg gider altså virkelig ikke kæmpe med begge mine drenge, så når William har umulige dage så må J simpelthen tage sig sammen. Han er voksen og præcis lige så meget forældre som mig.

Godt!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej da, :kram. Det kan jeg godt forstå du er ked af. Men tror nok han skal hoppe på igen. Har du en pumpe? Måske du kan stimulere produktionen en smule?

Det var også min tanke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overtræt og helt umulig baby, som bare nægter at sove! :( nu har vi forsøgt i to timer! Tror endelig han sover.

Han har næsten heller ikke sovet hele dagen. To timers lur i formiddags. Og så en enkelt på 35 minutter og en på 15 minutter! Helt fucked. Men han har da heldigvis været glad og tilfreds det meste af dagen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og A har lagt sig til at sove uden at sige godnat.. :( måske fordi jeg beskyldte ham for at sige, at han skulle på toilettet, for at slippe for mere putte-kamp med Theo..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og A har lagt sig til at sove uden at sige godnat.. :( måske fordi jeg beskyldte ham for at sige, at han skulle på toilettet, for at slippe for mere putte-kamp med Theo..

:kram søde du. Hvad er det for babyer vi har lige for tiden? Min mand har babytjansen her til aften fordi jeg vil se MGP, og nu er han så lige gået kold i sengen også uden at sige godnat, heldigvis sover William også igen (hvad sker der også for at vågne efter 1,5 time?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske lidt dumt at sidde oppe og se MGP, men vi vandt så det ville jeg da ikke gå glip af. Men nu har drengebarnet sovet 3,5 time i streg og sover stadig kun afbrudt af en sut, lidt surt ikke at få den søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER