TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Jeg magter det ikke!!! :boo

Først 37 ugers tiger, seperationsangst i "pausen" og stadig, sammen med 46 ugers tiger.

Lorte pis!!!!!! :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg magter det ikke!!! :boo

Først 37 ugers tiger, seperationsangst i "pausen" og stadig, sammen med 46 ugers tiger.

Lorte pis!!!!!! :boo

Hæng i.!! Det er en fase, det er en fase, det er en fase...!!!! Kram!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft den hyggeligste dag inde i byen med bettepigen! Sunset til frokost (hun fik rugbrød) og paradis is på min søster skole som pause i bachelor skrivning :)

Tigeren spøger om aftenen/natten, men dagene er skønne!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter Mie blev puttet og jeg havde taget køkkenet fik jeg tid til at smække benene op i sofaen og spise lidt slik. Anders kom tidligt hjem fra arbejde :biglove tog Mie der lige var vågnet og gav hende mad. Så pakkede vi noget gammelt brød og gik ned til søen hvor vi fodrede ænder og mødte et hold venner. Gik en stor omvej hjem så vi kom ned forbi hestene og kunne give dem græs. Nu sidder vi på altanen mens Mie tuller rundt og driller kattene og nyder et glas icetea. Om lidt smutter jeg i bad og så skal jeg på favorit restauranten og spise livretter med en dejlig veninde og bagefter skal vi nyde en lækker drink... Sådan skal en fredag bruges :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm interessant... For jeg har også mega meget luft i maven disse dage (TMI - I know)... Ved dog ikke lige hvorfor, eftersom jeg ikke synes min kost er meget anderledes end den plejer... Men det er da lidt interessant hvis det hænger sammen!

Måske du har spist noget der ikke var helt friskt? Du kan jo prøve at se om der er et mønster, vores er i hvert fald ret tydeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuuuuu Ida har idag spist et helt måltidmad til aftensmad(alt det der sværer til en potion ifølge den bog jeg har fra SST) :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuuuuu Ida har idag spist et helt måltidmad til aftensmad(alt det der sværer til en potion ifølge den bog jeg har fra SST) :yay :glad

:yay det gik dæleme stærkt. Hvordan er det ellers gået i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en super god dag :glad :glad

Det er det pg nyder hvert sekund

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay det gik dæleme stærkt. Hvordan er det ellers gået i dag?

Det er gået super.. Jeg har valgt ikke at give Ida en kold tyrker som min sp mente var det rigtige, men i stedet trappe hende ud af amningerne langsomt.

Fordi jeg simpelthen synes det var for hårdt det andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er gået super.. Jeg har valgt ikke at give Ida en kold tyrker som min sp mente var det rigtige, men i stedet trappe hende ud af amningerne langsomt.

Fordi jeg simpelthen synes det var for hårdt det andet

En mor ved bare bedst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En mor ved bare bedst!

lige præcis, men det var godt nok hårdt ikke at skulle give efter(den ene dag jeg gjorde som spen mente jeg skulle)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Marius har spist kartofler til aftensmad uden at spytte en eneste ud igen. Åbenbart bedre med ovnbagte kartofler end de kedelige kogte nogle :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Tak for kram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæng i.!! Det er en fase, det er en fase, det er en fase...!!!! Kram!!

Tak søde :) prøver også at sige til mig selv det bare er en fase (eb LANG fase)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var i babylounge i Bruuns galleri i dag og mødte en baby på 2 mdr som vejede 6 kg. Havde de sagt hun var 2 uger, havde jeg troet på hende! Hold fast, man glemmer hurtigt, hvor LILLE ens baby faktisk har været!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var i babylounge i Bruuns galleri i dag og mødte en baby på 2 mdr som vejede 6 kg. Havde de sagt hun var 2 uger, havde jeg troet på hende! Hold fast, man glemmer hurtigt, hvor LILLE ens baby faktisk har været!!

Haha.... er eftehånden også blevet overrasket en del gange, over at de har været så små :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv Simon hoster og hoster. Nu har jeg givet ham lidt varm mælk med honning -tænkte det nok gik når han var så tæt på at være et år!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kom den feber lige fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedste dag i evigheder..! Godt vejr, glad Mie, familie hygge og Maja tid... Endte på piano bar og fik en cosmopolitan :yay den var ikke særlig god, men jeg nød den alligevel :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedste dag i evigheder..! Godt vejr, glad Mie, familie hygge og Maja tid... Endte på piano bar og fik en cosmopolitan :yay den var ikke særlig god, men jeg nød den alligevel :P

Fantastisk! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo var nem at putte OG har sovet fem timer 45 minutter her i første omgang!! :yay

Nu har det i pænt mange dage været omkring denne tid vi allerede havde gang i anden amning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo var nem at putte OG har sovet fem timer 45 minutter her i første omgang!! :yay

Nu har det i pænt mange dage været omkring denne tid vi allerede havde gang i anden amning!

Fedt fedt fedt :) :) :)

I giver mig håb...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pænt negativ lige nu... manden havde sat vækkeuret til at vække ham kl. 4.30, fordi han sku op på jagt - og jeg vågner med et sæt, fordi den er rimelig hidsig. Og så kan jeg selvfølgelig ikke falde i søvn igen (har igen store problemer med at sove som tidligere) Så igen en nat med kun ca. 5 timers søvn... og nu sidder jeg her og er lysvågen, men samtidigt træt! - og føler lidt at jeg er blevet frarøvet 1½ times go morgen-søvn...

- og jeg har bare allermest lyst til at det til ham når han kommer hjem, at jeg er irriteret over det - men orker heller ik at gøre ham sur...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu siddet oppe med vågen Ayah i over en time nu! Jeg magter det altså ikke :( hun gjorde det også igår.. Og jeg HAR givet mad og hun ER mega træt men hun VIL bare ikke sove.

:( jeg er så træt at jeg snart falder fra hinanden og begynder at tude..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu siddet oppe med vågen Ayah i over en time nu! Jeg magter det altså ikke :( hun gjorde det også igår.. Og jeg HAR givet mad og hun ER mega træt men hun VIL bare ikke sove.

:( jeg er så træt at jeg snart falder fra hinanden og begynder at tude..

Åh stakkel... har du ikke nogle bedsteforældre der kan tage hende lidt, så du kan få noget søvn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER