Besvaret May 15, 2013 Hold fast hvor er det mærkeligt.... jeg har lige afleveret Elin ved dp og sidder nu sammen med Otto i et meget stille hjem... jeg tror også at han synes at det er underligt at den lille lort ikke er her.... jeg tror godt at jeg kunne gå hen og blive lidt rastløs, selvom jeg allerede skal hente hende kl 11.15.... Puh ha jeg tror også at den første dag Mie skal afleveres bliver jeg nød til at have en plan... Elers tror jeg at jeg bliver åndsvag i hovedet :P Hvordan har du det med det? altså har du det lidt dumt med det eller er du Ok med at nu er det sådan det er? Jeg veksler konstant, den ene dag tænker jeg at det bliver vildt godt til hende og den næste har jeg ondt i maven over det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 To syge børn + syg mor er en dårlig kombi :( Åh nej!!! Jeg har lige haft Mie syg samtidig med mig - Anders var så sød at arbejde hjemmefra det meste af dagen, ellers tror jeg ikke Mie var kommet ud af sin seng, for jeg lå med hovedet i en spand det meste af den vågne tid, resten af tiden sov jeg. håber i bliver friske hurtigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Så er det i dag at Mie skal passes for anden gang i sit liv - denne gang hos moster og fætrerne, hun får en FEST! Hun ELSKER de 2 fætre, den ene er mere sjov end den anden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Jeg trænger virkelig til at sove...... :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Geez, har lige forladt C i vuggeren. Godt nok kun for et kvarters tid. Men stadig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Hold fast hvor er det mærkeligt.... jeg har lige afleveret Elin ved dp og sidder nu sammen med Otto i et meget stille hjem... jeg tror også at han synes at det er underligt at den lille lort ikke er her.... jeg tror godt at jeg kunne gå hen og blive lidt rastløs, selvom jeg allerede skal hente hende kl 11.15.... Er sikker på at du kommer til at nyde noget Tina tid, på sigt ;) men kan sagtens forestille mig at det er mærkeligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Kunne godt forestille mig, at det må være vildt mærkeligt! Hvad sagde hun til at blive afleveret? Ja ik? Uanset hvor meget man forbereder sig - og selvom hun har været passet mange gange før, så er det bare noget andet af en eller anden grund. Det er nok fordi det ikke er familie hun bliver passet af. Hun var et stort smil da hun så de andre børn og virkede ganske tilfreds med at blive afleveret - også da hun kom op til dp og skulle vinke til mig... så på den måde, gik det jo bare så fint. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Har sådan en dum mave fornemmelse i dag! Kan klokken ikke bare blive 17, så vi kan få det lort over stået!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Har sådan en dum mave fornemmelse i dag! Kan klokken ikke bare blive 17, så vi kan få det lort over stået!!! Sender dig tusind tanker og kram søde Sara.... Ville ønske jeg kunne gøre noget, virkelig! :kram2 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Åh, det er bare SÅ underligt at gå hjem alene..... Dengang med Marlon, sad jeg nærmest bare på kanten af sofaen, og ventede på klokken blev så mange at jeg kunne hente ham :rolleyes Men det synes jeg ikke du skal.... Lav en kop lækkert fra lageret, og smæk benene op :kiss Sådan har jeg det faktisk også lige nu... puha, jeg sidder virkelig og kigger på uret hele tiden... men nu har jeg smækket prison break på og sidder og får noget at spise - og is kaffe! Det kan vist ikke blive mere afslappende... håber bare at hun viser sig fra sin gode side i dag (man vil jo gerne at dp kan se det fantastiske i ens barn, og ik at hun bare er pylret....) Men tak for rådet! Jeg vil prøve alt hvad jeg kan på at gøre netop det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Puh ha jeg tror også at den første dag Mie skal afleveres bliver jeg nød til at have en plan... Elers tror jeg at jeg bliver åndsvag i hovedet :P Hvordan har du det med det? altså har du det lidt dumt med det eller er du Ok med at nu er det sådan det er? Jeg veksler konstant, den ene dag tænker jeg at det bliver vildt godt til hende og den næste har jeg ondt i maven over det. Det tror jeg er en go ide - jeg havde også en plan om at gøre rent i formiddag, men jeg kan slet ikke samle mig om det. Så har været ude og handle og sidder nu og ser prison break (det er da også en slags plan... he he) Jeg har det rigtig fint med at hun er afsted, fordi jeg har en go mavefornemmelse med dp - og jeg ved at Elin har så godt af at være sammen med andre børn - og nyder det. Men, som dig så er der også en lille del i mig, der har det lidt underligt med at hun nu skal passes af en anden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Er sikker på at du kommer til at nyde noget Tina tid, på sigt ;) men kan sagtens forestille mig at det er mærkeligt! Ja det tror jeg at du har ret i Sara... jeg glæder mig til at nå dertil.... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Sender dig tusind tanker og kram søde Sara.... Ville ønske jeg kunne gøre noget, virkelig! :kram2 :kiss Tak søde dig! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Ja det tror jeg at du har ret i Sara... jeg glæder mig til at nå dertil.... :rolleyes Det tror jeg helt sikkert at du gør! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Har sådan en dum mave fornemmelse i dag! Kan klokken ikke bare blive 17, så vi kan få det lort over stået!!! Det bliver en lang dag for dig... hvor har jeg ondt af dig. Det er synd at I igen skal igennem det her.... lorte besparelser! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Sådan har jeg det faktisk også lige nu... puha, jeg sidder virkelig og kigger på uret hele tiden... men nu har jeg smækket prison break på og sidder og får noget at spise - og is kaffe! Det kan vist ikke blive mere afslappende... håber bare at hun viser sig fra sin gode side i dag (man vil jo gerne at dp kan se det fantastiske i ens barn, og ik at hun bare er pylret....) Men tak for rådet! Jeg vil prøve alt hvad jeg kan på at gøre netop det! Hvis hun ikke kan se se det fantastiske i Elin, er hun dummere end vådt bølgepap!!! ........ Sorry :blush SELVFØLGELIG kan hun det Tina :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Hvis hun ikke kan se se det fantastiske i Elin, er hun dummere end vådt bølgepap!!! ........ Sorry :blush SELVFØLGELIG kan hun det Tina :kiss Tak Christina.... :loveshower nu er jeg lidt mere rolig. Men er det meget mærkeligt at være bange for om ens dp ville kunne lide ens barn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Tak Christina.... :loveshower nu er jeg lidt mere rolig. Men er det meget mærkeligt at være bange for om ens dp ville kunne lide ens barn? Nej, det tror jeg er helt normalt..... For det er jo bare så VIGTIGT at ens lille guldklump er i armene på en der har hjertet med i forhold til dem, og det sker altså lettest hvis de holder af den lille, og ser det skønne i dem. Og det tager jo nok også lige lidt tid før dp og barn kommer helt ind på hinanden, og knytter et bånd. Men det skal nok komme, og Elin er så elskelig og sjov, at hun smelter dp's hjerte hurtigt. Det er jeg sikker på! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Nej, det tror jeg er helt normalt..... For det er jo bare så VIGTIGT at ens lille guldklump er i armene på en der har hjertet med i forhold til dem, og det sker altså lettest hvis de holder af den lille, og ser det skønne i dem. Og det tager jo nok også lige lidt tid før dp og barn kommer helt ind på hinanden, og knytter et bånd. Men det skal nok komme, og Elin er så elskelig og sjov, at hun smelter dp's hjerte hurtigt. Det er jeg sikker på! Hvor er du bare guld værd - lige når man har brug for det! Tusind tak for de dejlige ord... :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Et styk mor med MEGET dårlig samvittighed - min sp siger jeg ikke må amme om dagen mere(der skal i hvert fald gå halvanden time efter hun har spist MINDST) og jeg kan bare hører hun er sulten, men skal tilbyde hende mere rugbrød/mos, som bare bliver spyttet ud med det samme :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Et styk mor med MEGET dårlig samvittighed - min sp siger jeg ikke må amme om dagen mere(der skal i hvert fald gå halvanden time efter hun har spist MINDST) og jeg kan bare hører hun er sulten, men skal tilbyde hende mere rugbrød/mos, som bare bliver spyttet ud med det samme :( :kram :kram men hvorfor har du dårlig samvittighed? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Så er jeg hjemvendt med bette lort... hun har hygget sig rigtig meget - og er åbenbart meget optaget af de andre børn. Dejligt... men da jeg kom var hun vist hamrende træt, hun ville i hvert fald ikke rigtig spise noget til frokost (men havde spist godt til formiddag) og blev pylret da hun så mig. Men ikke så alvorligt at hun ikke LIGE bagefter smilede rigtig meget til dp. Og da vi gik ud af døren vinkede hun til de to store drenge der stod på den anden side af døren og vinkede til hende... årrrrhhh... :wub Nu er hun puttet herhjemme i barnevognen - men hold da op hun var ked - overtræthed måske? Men der gik ikke lang tid, så faldt hun i søvn. Nu må jeg hellere få lavet noget... eller.... hmmm... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 :kram :kram men hvorfor har du dårlig samvittighed? Fordi jeg kan hører hun er sulten, og hun nægter og spise noget af alt det andet jeg tilbyder hende. Ikke engang hendes "livret" gider hun og spise Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Det bliver en lang dag for dig... hvor har jeg ondt af dig. Det er synd at I igen skal igennem det her.... lorte besparelser! det er jo ikke engang besparelser.... Men nedgang i børnetal! Der bliver simpelthen ikke født børn nok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2013 Så er jeg hjemvendt med bette lort... hun har hygget sig rigtig meget - og er åbenbart meget optaget af de andre børn. Dejligt... men da jeg kom var hun vist hamrende træt, hun ville i hvert fald ikke rigtig spise noget til frokost (men havde spist godt til formiddag) og blev pylret da hun så mig. Men ikke så alvorligt at hun ikke LIGE bagefter smilede rigtig meget til dp. Og da vi gik ud af døren vinkede hun til de to store drenge der stod på den anden side af døren og vinkede til hende... årrrrhhh... :wub Nu er hun puttet herhjemme i barnevognen - men hold da op hun var ked - overtræthed måske? Men der gik ikke lang tid, så faldt hun i søvn. Nu må jeg hellere få lavet noget... eller.... hmmm... Armen, det kunne da ikke have været en bedre første dag :loveshower Og trætheden får lige en ny dimension når de starter i DP..... Så det var godt hun fandt ro i barnevognen til sidst :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites