Besvaret May 11, 2013 Efter babs omkring kl. 02 synes Theo ikke det var sjovt at sove videre.. Så to timer i nat med vågen og ulykkelig baby. Tror til dels vi kan give maven skylden.. Men han sov da heldigvis en times tid længere end normalt her til morgen, så helt i søvnmangel er vi ikke. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Jeg har verden bedste svigermor. Manden havde inden han mødte på arbejde idag, skrevet til hende at det havde været en hård nat hvor Ida ikke ville sove. Og for 10 minutter siden stod hun uden for min dør og sagde jeg tager Ida et par timer, så kan du få et par timer på øjet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Jeg har verden bedste svigermor. Manden havde inden han mødte på arbejde idag, skrevet til hende at det havde været en hård nat hvor Ida ikke ville sove. Og for 10 minutter siden stod hun uden for min dør og sagde jeg tager Ida et par timer, så kan du få et par timer på øjet :D Det er bare det bedste! Skøn svigermor du har :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Bassen vågnede kl 6.30 og var i vældigt humør. Min kære mand stod så op med ham, underholdt, gav mad og lagde ham til formiddagsluren, så jeg fik sovet læææænge i dag.. Nu sover mand og barn til middag og jeg har MIG-tid. Slet ikke en dårlig dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Jeg har verden bedste svigermor. Manden havde inden han mødte på arbejde idag, skrevet til hende at det havde været en hård nat hvor Ida ikke ville sove. Og for 10 minutter siden stod hun uden for min dør og sagde jeg tager Ida et par timer, så kan du få et par timer på øjet :D Sweet!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Mie sov fra 20.30 til imorges (aner ikke hvad kl var, Anders tog hende) - hun blev puttet kl. 9.45 og sover stadig :blink - Den der sygdom har vist været lige så hård ved hende som ved mig! Jeg gik i seng kl 22.30 og vågnede kl 9.00 føler mig nogenlunde rask, men er godt nok lidt slap, kan godt mærke jeg ikke rigtig har spist siden tirsdag. Anders spiste 2 boller igår aftes og vågnede frisk imorges og er nu taget på golfbanen - behøver jeg påpege en smule misundelse? Bør man kigge til Mie? eller skal jeg bare gå ud fra at hun virkelig bare trænger til at sove? Man er vel altid lidt urolig som mor :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Mie sov fra 20.30 til imorges (aner ikke hvad kl var, Anders tog hende) - hun blev puttet kl. 9.45 og sover stadig :blink - Den der sygdom har vist været lige så hård ved hende som ved mig! Jeg gik i seng kl 22.30 og vågnede kl 9.00 føler mig nogenlunde rask, men er godt nok lidt slap, kan godt mærke jeg ikke rigtig har spist siden tirsdag. Anders spiste 2 boller igår aftes og vågnede frisk imorges og er nu taget på golfbanen - behøver jeg påpege en smule misundelse? Bør man kigge til Mie? eller skal jeg bare gå ud fra at hun virkelig bare trænger til at sove? Man er vel altid lidt urolig som mor :rolleyes du kan da tage et kig til hende, hvis det gør dig mere rolig... Hvis altså man kan uden at forstyrre søvnen :-) eleers ville jeg bare lade hende sove til hun vågner! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 du kan da tage et kig til hende, hvis det gør dig mere rolig... Hvis altså man kan uden at forstyrre søvnen :-) eleers ville jeg bare lade hende sove til hun vågner! hun sov til 14.15 - alligevel et stræk på over 4 timer :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Marius er ikke så glad for trimmeren... Men nu er vi begyndt... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Marius er ikke så glad for trimmeren... Men nu er vi begyndt... :D Nej det ser nok lidt pudsigt ud hvis i ikke kommer hele vejen rundt. Håber det lykkedes jer at blive færdige uden at han blev alt for utilfreds! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Nej det ser nok lidt pudsigt ud hvis i ikke kommer hele vejen rundt. Håber det lykkedes jer at blive færdige uden at han blev alt for utilfreds! Vi blev færdig :) Vi skal lige vende os til det. Han er jo kortere end da han blev født :D Men håret har godt af det og han er fin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Marius inden klipning Marius efter klipning Vi har fået en hel ny dreng. I hvert fald af udseende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Marius inden klipning Marius efter klipning Vi har fået en hel ny dreng. I hvert fald af udseende :) hvor er fin og sommer frisk ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Marius inden klipning Marius efter klipning Vi har fået en hel ny dreng. I hvert fald af udseende :) Så fin og sommer frisk han er. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Silas :wub min egen guldklump :wub Han bliver så dygtig :yay det har været sådan en dejlig dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Tredje aften med puttesucces! :yay hvor er det dog rart ikke at skulle bruge mindst 20 min på at nusse kind! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Tredje aften med puttesucces! :yay hvor er det dog rart ikke at skulle bruge mindst 20 min på at nusse kind! Dejligt :yay Håber projekt Ida-på-eget værelse kommer det at gå ligeså godt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Marius inden klipning Marius efter klipning Vi har fået en hel ny dreng. I hvert fald af udseende :) Hold da op en forskel - men hvor er det bare friskt, han ligner en der er MEGET ballade i nu :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Camille er ude ved Christians forældre, med Christian.. Hun var lige hjemme 4 timer i dag, så jeg kunne se hende.. Kan jo ikke undvære hende ;) Da jeg skifter hende, er hun helt rød :( Så det endda bløder.. Hun har ALDRIG haft rød numse før.. Christian fortalte han slet ikke har haft skiftet hende, men at hans forældre har gjort det.. Ved ikke om det er grunden, men kan ikke lade være at give dem lidt af skylden :( DOG til deres "forsvar" er der ved at komme de to øverste fortænder.. Men igen.. Ved de nederste havde hun altså ikke rød numse, men de kom så heller ikke samtidigt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Camille er ude ved Christians forældre, med Christian.. Hun var lige hjemme 4 timer i dag, så jeg kunne se hende.. Kan jo ikke undvære hende ;) Da jeg skifter hende, er hun helt rød :( Så det endda bløder.. Hun har ALDRIG haft rød numse før.. Christian fortalte han slet ikke har haft skiftet hende, men at hans forældre har gjort det.. Ved ikke om det er grunden, men kan ikke lade være at give dem lidt af skylden :( DOG til deres "forsvar" er der ved at komme de to øverste fortænder.. Men igen.. Ved de nederste havde hun altså ikke rød numse, men de kom så heller ikke samtidigt... Lille pus! Mie kan få monster rød numse fra et bleskift til det næste så det behøver ikke være noget hun har gået med i lang tid. Men det lyder ret voldsomt hvis det bløder, det har vi kun prøvet en gang da hun havde aller mest svamp da hun var helt lille. Men hun har haft blæner et par gange :( og så er der kun luft og salve der kan redde det. Det er så tilgengæld effektivt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2013 Lille pus! Mie kan få monster rød numse fra et bleskift til det næste så det behøver ikke være noget hun har gået med i lang tid. Men det lyder ret voldsomt hvis det bløder, det har vi kun prøvet en gang da hun havde aller mest svamp da hun var helt lille. Men hun har haft blæner et par gange :( og så er der kun luft og salve der kan redde det. Det er så tilgengæld effektivt! Ja, jeg lod hende også sidde med bar mås, og så fik hun pudder på.. Jeg tror simpelthen det er når de bruger skumkludene - De "kradser", og hvis hun så har været rødlig, og de "trykker til", fordi de vil være sikker på hun er ren.. Og de gør dem måske ekstra våde, og hvis hun så ikke er helt tør, når hun får bleen på.. Ja.. Det er måske egentlig mest Christian jeg er lidt træt af, for jeg synes HAN burde holde øje med det.. :( Men ja, det kan jo godt være det er kommet på de timer siden bleskiftet før.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2013 Glædelig mors dag alle sammen..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2013 Rigtig glædelig MORS DAG til alle jer dejlige mødre!! :hurra Har nu rask dreng med udslæt over det hele..... Så blev 3 dages feberen åbenbart overstået ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2013 Charlie har så lige valgt at fejre dagen ved at kravle hen og stille sig op ad mig og sige "Moar" :wub :wub :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites